eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkowice › Budowa przyszkolnych obiektów sportowych na terenie Gminy Wilkowice.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-14

Wilkowice: Budowa przyszkolnych obiektów sportowych na terenie Gminy Wilkowice.
Numer ogłoszenia: 104611 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84857 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 33 4990077, faks 33 4990077 w. 420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyszkolnych obiektów sportowych na terenie Gminy Wilkowice..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przyszkolnych obiektów sportowych na terenie Gminy Wilkowice. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań: 2.1. Zadanie nr 1 - Budowa skoczni do skoku w dal na terenie Gimnazjum w Bystrej przy ul. Szczyrkowskiej 2, w tym: a) wykonanie skoczni do skoku w dal składającej się : - z piaskownicy o wym. 3,0x8,0m wykonanej z obrzeży betonowych układanych na ławie betonowej z oporem, dno wyłożone geowłókniną, dociążoną płytami betonowymi, - rozbiegu o szer. 1,2m i dł. 21m wykonanego jako nawierzchnia sportowa, dwuwarstwowa poliuretanowo gumowa o gr. warstwy 16 mm, b) wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej o pow. ok. 110 m2 wokół nawierzchni sportowej a także jako dojścia piesze do niej, c) wykonanie zabudowy odwodnienia liniowego wzdłuż projektowanego obiektu, d) wykonanie odtworzenia trawników, na szerokości około 1m od wykonanych nawierzchni, a także pomiędzy boiskami, e) wykonanie zabudowy barierki ochronnej o dł. ok. 59,2 m i wys. 110 cm, f) dostawa elementów małej architektury w postaci ławek i kosza na śmieci. 2.2. Zadanie nr 2 - Budowa (modernizacja) boisk sportowych przy Szkole Podstawowej w Wilkowicach przy ul. kościelnej 10, w tym: a) demontaż nawierzchni boiska dużego o wymiarach 35x17,6 m i powierzchni 616,0 m2 oraz nawierzchni boiska małego o wymiarach 22x11,8 m i powierzchni 259,6 m2 wraz z demontażem istniejącej infrastruktury sportowej, b) wykonanie boiska dużego o nawierzchni poliuretanowej wraz z częściową wymianą podbudowy na boisku o powierzchni 616,6 m2, c) wykonanie boiska małego o nawierzchni poliuretanowej wraz ze wzmocnieniem podbudowy na boisku o powierzchni 220,0 m2, d) wykonanie odwodnienia liniowego wzdłuż południowej krawędzi (dłuższego boku) na boisku dużym wraz z włączeniem go do istniejącej kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na terenie szkoły, e) wykonanie odwodnienia liniowego wzdłuż zachodniej krawędzi (dłuższego boku) na boisku małym wraz z włączeniem go do istniejącej kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na terenie szkoły, f) wymiana istniejącej nawierzchni utwardzonej na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej wraz z dogęszczeniem i wyrównaniem podbudowy na powierzchni 173,0 m2, g) zabudowa wpustu ulicznego wraz z włączeniem go do istniejącej kanalizacji deszczowej, h) zabudowa piłkochwytów o wysokości 4 m, w strefach za liniami końcowymi w tym 2 piłkochwytów o długości 14 mb każdy na boisku dużym i 1 piłkochwytu o długości11 mb na boisku małym, i) montaż barierek stalowych ochronnych na istniejących murach oporowych, w tym: 27,5 mb przy boisku dużym i 33 mb prze boisku małym, j) montaż wyposażenia boisk w tym bramek do piłki ręcznej - na boisku dużym oraz koszy do koszykówki i słupków do piłki siatkowej na boisku małym. k) odtworzenie trawników wokół boisk i opasek na szerokości około 1m od wykonanych nawierzchni, a także pomiędzy boiskami. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) projekt budowlano-wykonawczy, projekt techniczny, plany sytuacyjne, przekroje, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. W/w dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.gwwilkowice.finn.pl. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 -3 ustawy PZP, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji projektowej. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dostarczy Zamawiającemu: a) na 2 dni przed podpisaniem umowy: - oświadczenie kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierowania budową wraz z kserokopią uprawnień budowlanych i aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby inżynierów budownictwa, - kserokopie uprawnień budowlanych i aktualnych zaświadczeń z właściwych izb Inżynierów Budownictwa osób, które będą pełnić funkcje kierowników robót, b) do 5 dni od daty zawarcia umowy: - kosztorys opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867). Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy bądź rezygnacji z wykonania danego zakresu robót. 6. Z uwagi na specyfikę prac przy realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji w terenie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTISPORT Karina Komornicka, ul. Karola Olszewskiego 12A, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 339160,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 287736,45

  • Oferta z najniższą ceną: 287736,45 / Oferta z najwyższą ceną: 450206,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.