eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szreńsk › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2017 rok

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-05

Ogłoszenie nr 104593 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.

Szreńsk: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2017 rok
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 75191-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 78462-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szreńsk, krajowy numer identyfikacyjny 13037846200000, ul. plac Kanoniczny 10, 06550 Szreńsk, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 0-23 653 40 38, faks 0-23 653 40 38, e-mail ugszrensk@bip.org.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szrensk.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2017 rok

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IPR.ZP.271.2.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 000 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na 2017 rok" związanego z: 1 dofinansowaniem następujących zadań inwestycyjnych: -przebudowa drogi gminnej przez miejscowość Pączkowo do drogi Zgliczyn-Glinki -300 000,00 zł -przebudowa dróg gminnych - 82 835,00 zł, -budowa kanalizacji sanitarnej Etap VII w Szreńsku - 100 000,00 zł 2. spłata wcześniej zaciągniętych kredytów 517 165,00 zł Łączne nakłady finansowe przeznaczone na inwestycje stanowią kwotę 1 067 000,00 zł w tym środki własne 584 165,00zł oraz środki z kredytu 482 835,00 zł. Udział środków zewnętrznych, tj. kredytowych stanowi 45,3 % ogólnej kwoty kosztów inwestycyjnych. Okres kredytowania ustala się na lata 2017-2027. 3. Spłata kapitału następować będzie w okresach miesięcznych płatnych do ostatniego dnia m-ca , począwszy od dnia 31.01.2018r. w następujących kwotach: 2018 rok - 100 000,00 zł; 2019 rok - 100 000,00 zł; 2020 rok - 100 000,00 zł; 2021 rok - 100 000,00 zł; 2022 rok - 100 000,00 zł; 2023 rok - 100 000,00 zł; 2024 rok - 100 000,00 zł; 2025 rok - 100 000,00zł; 2026 rok - 100 000,00zł; 2027 rok - 100 000,00zł. 4. Spłata odsetek w latach 2017-2027 od wykorzystanego kredytu następować będzie w okresach miesięcznych. 5. Spłata odsetek naliczanych co miesiąc, następować będzie w okresach miesięcznych do 27-ego dnia każdego miesiąca , na podstawie pisemnych informacji o wysokości należnych kwot, przekazywanych przez Wykonawcę najpóźniej w 12-tym dniu każdego następującego miesiąca - bez obciążeń Zamawiającego kosztami. 6. W przypadku gdy ostateczna spłata kredytu przypada w ciągu okresu obrachunkowego, odsetki za okres od dnia naliczenia do dnia poprzedzającego ostateczną spłatę kredytu, spłacone zostaną łącznie z ostatnią ratą kapitałową w terminie określonym "Harmonogramem spłat rat kapitałowych". 7. Oprocentowanie kredytu oparte jest o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M plus stałą marżę banku. 8. Odsetki będą naliczane za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu miesięcznie, przy rzeczywistej liczbie dni w roku 365/366. 9. Oprocentowanie kredytu ustalone będzie w oparciu o stawkę WIBOR 3M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kwartału, powiększonej o niezmienną marżę banku. 10. Za pierwszy okres odsetkowy, tj. od dnia wykorzystania kredytu przyjmuje się oprocentowanie równe sumie stawki WIBOR 3M ustalonej na dwa dni przed wykorzystaniem kredytu bądź jego transzy i marży banku ustalonej w przedłożonej ofercie. 11. Bank postawi kredyt do dyspozycji zamawiającego w terminie do trzech dni roboczych po podpisaniu umowy kredytowej w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 31.12.2017r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. 13. Zamówienie nie jest objęte zakresem porozumienia w sprawie zamówień rządowych(GPA). 14. W uzasadnionych sytuacją Zamawiającego przypadkach, strony przewidują możliwość wydłużenia terminu spłaty kredytu maksymalnie o kolejne 36 miesięcy. W tym przypadku strony bez kosztów obciążających zamawiającego dokonują zmian "harmonogramu spłat rat kapitałowych" oraz ponownego przeliczenia równych, kolejnych rat liczonych od kwoty kredytu pozostałego do spłaty. 15. Zatrudnienie osób na umowę o pracę; 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, będzie realizowane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. -Kodeks pracy(t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 1666, z późn. zm.)tj. na stanowisku pracy ds. obsługikredytu oraz kontaktów z zamawiającym zgodnie z oświadczeniem złożonym do oferty. 2) Zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji zamówienia do kontroli sposobu wykonywania przez Wykonawcę zamówienia wymogu, o którym mowa powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych zamawiający ma prawo: a) żądać od Wykonawca przedłożenia w wyznaczonym terminie Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób/osoby wykonujących czynności, b) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników wykonujących czynności w zakresie wykonywania usługi, c) przyjmować od osób wykonujących czynności w zakresie wykonywania usługi oświadczeń odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia, d) wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie kopię umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 922), e) wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające go opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, f) wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 922). 3) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: a) W przypadku nie przedstawienia w terminie wyznaczonym informacji, o których mowa w punkcie 2 Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5000,00 PLN. W przypadku wspólnego ubiegania sie o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wymaga się aby warunek ten został spełniony przez co najmniej jednego wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT247000.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spłdzielczy w Raciążu, bank@bsraciaz.pl, 09-140 Raciąż ul. Mławska 20a, 09-140, Raciąż, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 249534.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 249534.08
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.