eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Przebudowa mostu drogowego położonego w ciągu drogi powiatowej nr 5145P Koźmin Wlkp-Dobrzyca w miejscowości Orla

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-27

Krotoszyn: Przebudowa mostu drogowego położonego w ciągu drogi powiatowej nr 5145P Koźmin Wlkp-Dobrzyca w miejscowości Orla
Numer ogłoszenia: 104531 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116082 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7226531, faks 062 7226531.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu drogowego położonego w ciągu drogi powiatowej nr 5145P Koźmin Wlkp-Dobrzyca w miejscowości Orla.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania przetargowego jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego robotę budowlaną branży mostowej polegającą na przebudowie mostu drogowego położonego w ciągu drogi powiatowej nr 5145P Koźmin Wlkp-Dobrzyca w miejscowości Orla. Przedmiot postępowania obejmuje: Wykonanie nowego mostu wymaga całkowitej rozbiórki istniejącej konstrukcji. Nowy obiekt inżynierski zaprojektowano jako konstrukcje z rury stalowej ocynkowanej spiralnie karbowanej ograniczonej obustronnie żelbetową ścianką czołową z betonu B30 C25/30. Typ konstrukcji dobrano tak aby zachować dotychczasowe warunki hydrologiczne oraz usytuowanie wysokościowe i istniejący spadek podłużny cieku. Warstwy konstrukcyjne jezdni przyjęto dla kategorii ruchu KR3. Szerokość jezdni nad obiektem wynosi 6,0 m. Jezdnia ograniczona jest obustronnie krawężnikiem betonowym. Nad obiektem projektuje się ciąg pieszo - rowerowy o szerokości użytkowej 3,5 m. Założono, że ruch pieszych oddzielony będzie od jezdni za pomocą bariery ochronnej stalowej linowej o parametrach H1,B,W4, natomiast od strony skarpy, chodnik zabezpieczony będzie balustradą stalową wg KDM BAL 1.0 wys. 1,2 m. Po drugiej stronie jezdni w odległości 0,5 m od jej krawędzi, zamontowana będzie w ściance czołowej bariero poręcz stalowa o parametrach H2,B,W3. Przewiduje się wykonanie wszystkich prac przy całkowitym zamknięciu jezdni, natomiast ruch pojazdów skierowany będzie na drogę objazdową. Obliczenia statyczno-wytrzymałościowe prowadzono w oparciu o obowiązujące normy oraz przy założeniu, że obiekt przenosi obciążenia obliczeniowe pojazdem K = 600 kN i obciążenie równomiernie rozłożone o wielkości 3,00 kN/m2 powiększone o współczynnik dynamiczny i współczynniki obciążeniowe co odpowiada klasie B zgodnie z PN-85/S-10030. Obiekty mostowe. Obciążenia. Ze względu na to, że woda w cieku przepływa w sposób ciągły, na czas wykonywania zasadniczej konstrukcji mostu, wodę należy skierować do przepływu tymczasowego np. w postaci połówki rury o średnicy 1000 mm. Opis mostu i warunki wykonania: Konstrukcja nośna oraz posadowienie Projektuje się wykonanie sprężystej konstrukcji nośnej mostu z rury spiralnie karbowanej typu o przekroju łukowo kołowym i wymiarach przekroju poprzecznego: 2,12 x3,32m światło 5,41 m2, i długości całkowitej 12,86 m zabezpieczoną warstwą cynku o grubości 70 zgodnie z normą PN-EN 10346, można użyć innej konstrukcji o większych zbliżonych parametrach technicznych. Szerokość jezdni nad obiektem wynosi 6,0 m dwa pasy ruchu po 3,0 m. Jezdnia posiada spadek daszkowy o wartości 2% skierowany od osi niwelety. Konstrukcja jezdni składa się z:w-wa ścieralna z SMA11 :gr. 4 cm, w-wa wiążąca: AC16W:gr. 6 cm, podbudowa zasadnicza: AC22P: gr. 8 cm, podbudowa pomocnicza: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0-32: gr. 20 cm. Jezdnia ograniczona jest obustronnie krawężnikiem betonowym 15x30 cm oraz od strony górnej wody ciągiem pieszo-rowerowym o szerokości użytkowej 3,5 m. Na ściance czołowej od strony górnej wody wykonana jest balustrada stalowa typu miejskiego wysokości 1,2 m, natomiast na drugiej ściance od strony dolnej wody zamontowana jest bariero poręcz ochronna o parametrach H2,B,W3. Między jezdnia a ciągiem pieszo rowerowym znajduje się bariera linowa o parametrach H1,B,W4. Posadowienie: Konstrukcja stalowa posadowiona zostanie na fundamencie kruszywom. Materiał fundamentu kruszynowego powinien spełniać wymagania norm z serii PN-B-11110:1996, PN-B-11111:1996, PN-B-11112:1996 Az1:1996, PN-B-11113:1996,PN-B-11114:1996. Fundament kruszywowy należy wykonać z ziaren o uziarnieniu 0-32, grubości 0,45 m, zagęszczony do Is=0,98. Fundament należy wzmocnić geotkaniną polipropylenowa o wytrzymałości na rozciąganie min. 80kN/m w obie strony, wydłużenie max. 24% CBR min. 9,5kN. Geosyntetyki należy układać na podstawie planu, określającego wymiary pasm, kierunek postępu robót, kolejność układania pasm, szerokość zakładów, sposób łączenia, mocowania tymczasowego itp. Wskazany jest kierunek układania pod górę. Geosyntetyki należy tak układać, by pasma leżały poprzecznie do kierunku zasypywania i prostopadle do osi drogi. Minimalny zakład 30 cm. Zasypywanie powinno następować od czoła pasma na ułożony materiał, po czym zasypka jest rozkładana na całej powierzchni odpowiednim urządzeniem, najczęściej spycharką, a tylko wyjątkowo ręcznie. Duże kamienie nie powinny być zrzucane z większej wysokości, by nie niszczyć geosyntetyku. W takim przypadku celowe jest układanie najpierw bezpośrednio na materiale warstwy bez kamieni. Pasma należy układać dachówkowo, aby przesuwanie zasypki nie powodowało podrywania materiału. Niedopuszczalny jest ruch pojazdów gąsienicowych, walców okołkowanych i innych ciężkich maszyn bezpośrednio po ułożonym materiale geotekstylnym. Wymagana jest warstwa zasypki, co najmniej 15cm. Za zgodą Inżyniera można dopuścić ruch ciężkich pojazdów kołowych po materiale, jeśli powstanie kolein powoduje wybranie luzów i napięcie materiału, dzięki czemu lepiej przeciwdziała on odkształceniom gruntu. Koleiny następnie wypełnia się zasypką. Zasypka o frakcji 0-32 powinna być zagęszczona do wskaźnika zagęszczenia Is = 0.98. Zasypka frakcja 0-32 mm powinna być ułożona tak, aby górna jej warstwa o grubości równej wysokości karbu była luźna i karby mogły się w niej zagłębić ok. 2-5 cm. Wymagany wskaźnik różnoziarnistości CU wg PN-86/B-02480 powinien być nie mniejszy niż 4. Wymagany wskaźnik krzywizny CC powinien zawierać się w przedziale 1-3 wg PN-86/B-02480.Kolejność układanych materiałów: na przygotowane podłoże należy ułożyć geotkaninę; następnie na geotkaninie układamy warstwę zasypki; kruszywo zasypki zamykamy warstwą geotkaniny zg. z realizowanym schematem wzmocnienia. Konstrukcję stalową należy obudować zasypką inżynierską. Na zasypkę należy stosować kruszywa spełniające wymagania norm PN-S-02205:1998 i PN-B-11112:1996. Uziarnienie kruszywa zależy od wielkości fali konstrukcji. Zaleca się zastosować mieszankę żwirowo-piaskową o uziarnieniu 0-32 mm, zagęszczona do wskaźnika zagęszczenia min. 0,98% wg Proctora zagęszczana warstwami grubości maksymalnie 30 cm. Grunt należy układać warstwami o grubości około 20-30 cm w zależności od specyfiki sprzętu użytego do zagęszczania, z odpowiednim, bardzo starannym zagęszczeniem. Minimalny wskaźnik zagęszczenia gruntu Is = 0,98. Układanie należy prowadzić symetrycznie, tak aby wysokość zasypki była taka sama po obu stronach rury dopuszcza się różnicę w wysokości równą grubości jednej warstwy. Skarpy nasypu drogowego przy wlocie i wylocie mostu, o pochyleniu 1:1, należy umocnić betonową kostką gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 gr. 5 cm. Umocnienie należy opierać na krawężniku betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu B15 C12/15. W pobliżu rowu przydrożnego od strony górnej wody należy wykonać umocnienie podstawy skarpy nasypu drogowego przez wbicie palisady z kłów średnicy 10 cm i długości 1,5 m. Wlot i wylot rury stalowej zostanie ograniczony żelbetową ścianką czołową grubości 40 cm z betonu B30 C25/30, która posadowiona będzie na ławie fundamentowej 80 x 90 cm. Długość ścianki czołowej wynosi 10,35 m. W gzymsach ścianek zamontowane są: bariero poręcz stalowa oraz stalowa balustrada wg. KDM BAL 1.0 wysokości 1,2 m. Natomiast od strony wlotu na odcinku 3,5 m i od strony wylotu na odcinku 4,0 m dno zostanie umocnione narzutem kamiennym gr. 30 cm na geowłókninie. Szerokość jezdni na obiekcie wynosi 6,0 m. Jezdnia ograniczona jest obustronnie krawężnikiem betonowym 15x30 cm ułożonym na ławie betonowej B15 C12/15 z oporem oraz od strony górnej wody pozostawionym miejscem dla ciągu pieszo rowerowego w obrębie mostu o szerokości użytkowej 3,5 m nawierzchnia gruntowa. Założono, że ruch pieszych oddzielony będzie od jezdni za pomocą bariery ochronnej stalowej linowej o parametrach H1,B,W4. Dojazdy: Wymiana nawierzchni jezdni na dojazdach ma na celu dopasowanie szerokości i rzędnych niwelet istniejącej jezdni do niwelety projektowanej oraz ukształtowanie prawidłowych spadków podłużnych i poprzecznych. Jako elementy bezpieczeństwa ruchu na dojazdach po obu stronach mostu przewidziano zastosowanie drogowych barier ochronnych. Z uwagi na zmianę przebiegu osi jezdni na moście konieczne jest dopasowanie jezdni na dojazdach. Na dojeździe od strony Koźmina Wlkp. należy zastosować ścieki skarpowe zakończone kamiennym umocnieniem. Urządzenia obce: W obrębie planowanych robót nie stwierdzono przebiegu żadnych sieci uzbrojenia podziemnego terenu. W niedalekim sąsiedztwie obiektu, od strony górnej wody znajduje się wodociąg oraz sieć telekomunikacyjna, która nie koliduje z projektowanym zakresem robót. Wymagane materiały: Wszystkie materiały zastosowane podczas przebudowy muszą posiadać certyfikat lub deklaracje zgodności z PN lub aprobatą techniczną. Wszystkie wymagania dotyczące wbudowywanych materiałów zawierają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne stanowiące integralną część projektu wykonawczego. Kolorystykę poszczególnych elementów należy ustalić z Zamawiającym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma ŻAK Roboty Drogowo-Mostowe, Transport, ul. A. Krzyckiego 27, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 438226,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 313456,96

  • Oferta z najniższą ceną: 313456,96 / Oferta z najwyższą ceną: 501839,02

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.