eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu dla zadania inwestycyjnego pod nazwąTermomodernizacja zabytkowych budynków Starego Knurowa z likwidacją źródeł niskiej emisji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-27

Knurów: Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: Termomodernizacja zabytkowych budynków Starego Knurowa z likwidacją źródeł niskiej emisji
Numer ogłoszenia: 104509 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17350 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: Termomodernizacja zabytkowych budynków Starego Knurowa z likwidacją źródeł niskiej emisji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest pełnienie funkcji nadzorczo - zarządzającej przez Koordynatora Projektu na zadaniu inwestycyjnym pod nazwą:Termomodernizacja zabytkowych budynków Starego Knurowa z likwidacją źródeł niskiej emisji, obejmującego 14 budynków zlokalizowanych w kwartale ul. Dworcowej/Ogrodowej (budynki ul. Dworcowa 7, 9, 11, 13, 15, ul. Sienkiewicza 1 i ul. Mickiewicza 2, 6) oraz kwartale ul. Dworcowej/Kopernika (budynki ul. Dworcowa 17, 19, 21, ul. Mickiewicza 8, 10, ul. Kopernika 1). Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zadania inwestycyjnego do minimum 8 budynków. Koordynator Projektu w ramach powołanego zespołu specjalistów ma na celu zapewnić kompleksową obsługę zadania inwestycyjnego polegającą na: a) reprezentowaniu Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzeniu jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawowaniu i odebraniu robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych i gwarancyjnych, d) potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usunięciu wad, e) kontrolowaniu i rozliczaniu finansowemu budowy wraz z całkowitym rozliczeniem zadania inwestycyjnego z jednostką finansującą, f) sporządzaniu analiz prawno-podatkowych, administracyjnych i finansowych, g) przygotowaniu materiałów do postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych. Wyszczególnione obowiązki Koordynatora Projektu mają jedynie charakter przykładowy i nie wyczerpują całego zakresu zobowiązania koordynatora wynikającego z umowy. 2. Dane techniczne zadania inwestycyjnego: Zadanie inwestycyjne obejmuje 14 budynków mieszkalnych jednopiętrowych (z poddaszem i w części podpiwniczonych) wykonane w technologii tradycyjnej ze stropami drewnianymi. Powierzchnia zabudowy: dwa budynki 330m2 oraz dwanaście budynków 208m2. Kubatura: dwa budynki: 2068m3 oraz dwanaście budynków: 1298m3. W dwóch budynkach zlokalizowane są mieszkania jednopokojowe z aneksem kuchennym oraz w pozostałych dwunastu dwupokojowe z aneksem kuchennym. Celem generalnym realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego jest termomodernizacja istniejących budynków wraz z likwidacją ogrzewania węglowego i wykonaniem nowej instalacji gazowej wraz z montażem pieca dwu-funkcyjnego kondensacyjnego. W ramach robót budowlanych przewiduje się m.in.: 1) Wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych urządzeń, instalacji wewnętrznych i przyłączy zewnętrznych, 2) Wykonanie robót konstrukcyjno-budowlanych (ze względu na zły stan techniczny przewiduje się również wzmocnienie lub wymianę części elementów konstrukcyjnych dachu i stropów), 3) Zabezpieczenie istniejących ściągów i ocena ich stanu technicznego, wykonanie zabezpieczeń na mogące powstać szkody górnicze w postaci ściągów stalowych, 4) Wykonanie robót budowlanych-wykończeniowych, 5) Wykonanie nowych instalacji wewnętrznych sanitarnych w tym: instalacji gazowej z montażem pieca dwu-funkcyjnego, instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej wraz z białym montażem, instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej, 6) Wykonanie nowych instalacji wewnętrznych elektrycznych wraz z montażem opraw oświetleniowych oraz instalacji teletechnicznych i teleinformatycznych, 7) Wykonanie nowych przyłączy zewnętrznych w tym: kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej i wodociągowej, sieci gazowej, teletechnicznej oraz energetycznej, 8) Wykonanie infrastruktury zewnętrznej w ramach: robót drogowych (dojazdy, dojścia, place utwardzane), wycinki zieleni i wykonanie trawników oraz małej architektury (ogrodzenie, śmietniki podziemne)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.40.00 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów 79.20.00.00 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SWECO Consulting Sp. z o.o., ul. Ziębicka 35, 60-614 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650406,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 262236,00

  • Oferta z najniższą ceną: 262236,00 / Oferta z najwyższą ceną: 503070,02

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.