eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa serwerów, urządzeń sieciowych, macierzy, stacji graficznych, monitorów, drukarek, tabletów graficznych i oprogramowania w czterech częściach na potrzeby Centrum Nauki Kopernik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-10

Warszawa: Dostawa serwerów, urządzeń sieciowych, macierzy, stacji graficznych, monitorów, drukarek, tabletów graficznych i oprogramowania w czterech częściach na potrzeby Centrum Nauki Kopernik
Numer ogłoszenia: 10446 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauki Kopernik , ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 596 41 11, faks 22 596 41 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rej. Instytucji Kultury, prowadzonego przez m. st. Warszawa..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwerów, urządzeń sieciowych, macierzy, stacji graficznych, monitorów, drukarek, tabletów graficznych i oprogramowania w czterech częściach na potrzeby Centrum Nauki Kopernik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest dostawa serwerów, urządzeń sieciowych, macierzy, stacji graficznych, monitorów, drukarek, tabletów graficznych i oprogramowania w czterech częściach na potrzeby Centrum Nauki Kopernik, zgodnych ze specyfikacją i wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej - Załączniki o numerach 1, 2, 3 i 4 do SIWZ Część I Zamówienia-Serwery i macierze dyskowe 1.Serwer zestaw 1 zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.1Załacznika nr 1 do SIWZ-Specyfikacja Techniczna szt. 3 2.Serwer zestaw 2 zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.2 Załącznika nr 1 do SIWZ- Specyfikacja Techniczna szt. 1 3.Macierz dyskowa zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.3 albo urządzenie równoważne zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.4. Załącznik nr 1 do SIWZ-Specyfikacja Techniczna-szt. 2 Uwaga! Wykonawca powinien wybrać, które rozwiązanie zaoferuje Zamawiającemu. W przypadku zaoferowania jednocześnie przedmiotu Zamówienia z pkt. 1.3. i 1.4. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako Oferta wariantowa. 4.Półka dyskowa do posiadanej już przez Zamawiającego macierzy zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 1.5 Załącznika nr 1 do SIWZ-Specyfikacja Techniczna, jako rozbudowa istniejącego systemu Netapp Fas 2240 - 2, szt. 1 Cześć II Zamówienia-Przełączniki sieciowe i przełączniki SAN 1.Przełącznik sieciowy zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.1 albo urządzenie równoważne zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.2 Załącznika nr 2 do SIWZ-Specyfikacja Techniczna- szt. 4 Uwaga!Wykonawca powinien wybrać, które rozwiązanie zaoferuje Zamawiającemu. W przypadku zaoferowania jednocześnie przedmiotu Zamówienia z pkt. 1.1. i 1.2 Załącznika nr 2 do SIWZ -Specyfikacja Techniczna, w. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako Oferta wariantowa. 2.Przełącznik sieci SAN zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.3 Załącznika nr 2 do SIWZ- Specyfikacja Techniczna szt. 2 Część III Zamówienia-Oprogramowanie 1.Pakiet biurowy: Adobe Photoshop CS6 wersja polska komercyjna lub równoważny- określone w Załączniku nr 3 do SIWZ-Specyfikacja Techniczna, szt. 3 2.Pakiet biurowy: Adobe After Effects CS6 wersja polska komercyjna lub równoważny-określone w Załączniku nr 3 do SIWZ-Specyfikacja Techniczna, szt. 2 3.Pakiet biurowy: Autodesk AutoCAD LT 2014 wersja polska komercyjna lub równoważny- określone w Załączniku nr 3 do SIWZ-Specyfikacja Techniczna, szt. 2 Część IV Zamówienia- Stacje graficzne, monitory, drukarki, tablety graficzne 1.Stacja Graficzna zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.1 Załącznika nr 4 do SIWZ, szt. 6 2.Monitor typ 1 zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.2. Załącznika nr 4 do SIWZ, szt. 12 3.Monitor typ 2 zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.2. Załącznika nr 4 do SIWZ, szt. 1 4.Drukarka laserowa zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.3.Załącznika nr 4 do SIWZ, szt.10 5.Tablet graficzny zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.4.Załącznika nr 4 do SIWZ, szt.4.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 31.21.41.00-0, 48.32.20.00-1, 33.19.51.00-4, 30.23.21.10-8, 32.42.00.00-3, 30.23.30.00-3, 30.23.74.50-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium jako zabezpieczenia złożonej Oferty. Wykonawca składający Ofertę wniesie wadium w kwocie odpowiadającej wartości: a)Dla Części I (Serwery oraz macierze dyskowe)- 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych); b)Dla Części II (Przełączniki sieciowe oraz przełączniki SAN)- 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych); c)Dla Części III (Dostawa Oprogramowania)- 500,00 PLN(słownie: pięćset złotych); d)Część IV (Stacje graficzne, monitory, drukarki, tablety graficzne)- 1 000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych); Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego z podaniem informacji, dla której z części wadium jest wnoszone: SWIFT: BPHKPLPK IBAN: PL 31 1060 0076 0000 3310 0017 6119 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania Ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 1)wnoszone w formie pieniądza- wadium znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie Ofert; 2)wnoszone w pozostałych formach dokument potwierdzający wniesienie wadium został złożony wraz z Ofertą przed upływem terminu składania Ofert. Wadium winno być wniesione na cały okres związania Ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, bądź poręczenia z treści powyższych dokumentów winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (podmiotu, który wystawił gwarancję lub poręczenie) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania Ofertą po wystąpieniu dowolnej okoliczności wskazanej w art. 46 ust 4a lub 5 Ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I Zamówienia: tzn. warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej dwie dostawy serwerów oraz macierzy dyskowych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym wartość każdej z dostaw jest nie mniejsza niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto); Część II Zamówienia: tzn. warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej dwie dostawy przełączników sieciowych oraz przełączników SAN, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym wartość każdej z dostaw jest nie mniejsza niż 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto); Część III Zamówienia: tzn. warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej dwie dostawy oprogramowania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym wartość każdej z dostaw jest nie mniejsza niż 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych brutto); Część IV Zamówienia: tzn. warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej dwie dostawy stacji graficznych monitorów, drukarek, tabletów graficznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym wartość każdej z dostaw jest nie mniejsza niż 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto); Uwaga! 1. W przypadku składania Oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia powyższy warunek powinien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie; 2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, to co najmniej jeden z nich powinien samodzielnie spełnić powyższy warunek udziału w Postępowaniu. 3. W sytuacji, gdy Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, zobowiązany jest wskazać uczestnictwo tego podmiotu w wykonywaniu Zamówienia. 4. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu, usługę/dostawę, przy realizacji której brał udział, jako członek konsorcjum, z dowodów czy usługi/dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie powinien wynikać zakres prac wykonanych przez Wykonawcę, jako członka konsorcjum.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie ponieważ przepisy prawa nie nakładają takiego obowiązku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie ponieważ przepisy prawa nie nakładają takiego obowiązku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie ponieważ przepisy prawa nie nakładają takiego obowiązku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na Ofertę składają się: 1)wypełniony formularz Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ; 2)oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w Postępowaniu z pkt 12 SIWZ; 3)wypełniona Specyfikacja Techniczna- Część I Zamówienia (Serwery oraz macierze dyskowe) - Załącznik nr 1 do SIWZ; 4)wypełniona Specyfikacja Techniczna Sprzętu- Część II Zamówienia (Przełączniki sieciowe oraz przełączniki SAN)- Załącznik nr 2 do SIWZ; 5)wypełniona Specyfikacja Techniczna Oprogramowania- Część III Zamówienia ( Oprogramowanie)-Załącznik nr 3 do SIWZ; 6)Specyfikacja Techniczna Sprzętu- Część IV ( Stacje graficzne, monitory, drukarki, tablety graficzne)-Załącznik nr 4 do SIWZ; 7)pełnomocnictwo do podpisania Oferty, o ile prawo do podpisania Oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z Ofertą. Pełnomocnictwo winno być złożone na warunkach określonych w pkt. 7 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.org.pl/nc/o-centrum/zamowienia-publiczne/; bip.kopernik.org.pl/zamowienia_publiczne.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Nauki Kopernik ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 00-390 Warszawa, Polska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2014 godzina 14:00, miejsce: Centrum Nauki Kopernik Sekretariat ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 00-390 Warszawa, Polska..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwery i macierze dyskowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer zestaw 1 zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.1Załacznika nr 1 do SIWZ-Specyfikacja Techniczna szt.3 Serwer zestaw 2 zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.2 Załącznika nr 1 do SIWZ- Specyfikacja Techniczna szt.1 Macierz dyskowa zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.3 albo urządzenie równoważne zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.4. Załącznik nr 1 do SIWZ-Specyfikacja Techniczna Uwaga! Wykonawca powinien wybrać, które rozwiązanie zaoferuje Zamawiającemu. W przypadku zaoferowania jednocześnie przedmiotu Zamówienia z pkt. 1.3. i 1.4. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako Oferta wariantowa. szt. 2 Półka dyskowa do posiadanej już przez Zamawiającego macierzy zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 1.5 Załącznika nr 1 do SIWZ-Specyfikacja Techniczna, jako rozbudowa istniejącego systemu Netapp Fas 2240 - 2.szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przełaczniki sieciowe i przełączniki SAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przełącznik sieciowy zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.1 albo urządzenie równoważne zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.2 Załącznika nr 2 do SIWZ-Specyfikacja Techniczna Uwaga! Wykonawca powinien wybrać, które rozwiązanie zaoferuje Zamawiającemu. W przypadku zaoferowania jednocześnie przedmiotu Zamówienia z pkt. 1.1. i 1.2 Załącznika nr 2 do SIWZ -Specyfikacja Techniczna, w. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako Oferta wariantowa, szt.4 Przełącznik sieci SAN zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.3 Załącznika nr 2 do SIWZ- Specyfikacja Techniczna, szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1, 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet biurowy: Adobe Photoshop CS6 wersja polska komercyjna lub równoważny- określone w Załączniku nr 3 do SIWZ-Specyfikacja Techniczna, szt. 3 Pakiet biurowy: Adobe After Effects CS6 wersja polska komercyjna lub równoważny-określone w Załączniku nr 3 do SIWZ-Specyfikacja Techniczna, szt. 2 Pakiet biurowy: Autodesk AutoCAD LT 2014 wersja polska komercyjna lub równoważny- określone w Załączniku nr 3 do SIWZ-Specyfikacja Techniczna, szt.2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.80.00-3, 48.32.11.00-5, 48.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stacje graficzne, monitory, drukarki, tablety graficzne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacja Graficzna zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.1 Załącznika nr 4 do SIWZ., szt.6 Monitor typ 1 zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.2. Załącznika nr 4 do SIWZ szt. 12 Monitor typ 2 zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.2. Załącznika nr 4 do SIWZ szt. 1 Drukarka laserowa zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.3.Załącznika nr 4 do SIWZ, szt.10 Tablet graficzny zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1.4.Załącznika nr 4 do SIWZ, szt. 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.23.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.74.50-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.