eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesko › Dostawa artykułów promocyjnych, zaprojektowanie i prowadzenie stron internetowych oraz produkcja filmu reklamowo-informacyjnego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-27

Lesko: Dostawa artykułów promocyjnych, zaprojektowanie i prowadzenie stron internetowych oraz produkcja filmu reklamowo-informacyjnego.
Numer ogłoszenia: 104456 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54966 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku, al. Jana Pawła II 18 a, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 13 4696673, faks 13 4696673.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka oswiatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów promocyjnych, zaprojektowanie i prowadzenie stron internetowych oraz produkcja filmu reklamowo-informacyjnego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych, zaprojektowanie i prowadzenie stron internetowych oraz produkcja filmu reklamo-wo-informacyjnego. Zamówienie obejmuje dostawę niżej wymienionych produktów/usług: 1. druk programów nauczania Odnawialnych Źródeł Energi - 100 zestawów 2. przygotowanie i druk materiałów informacyjnych dla uczniów i pracodawców- foldery - 250 zestawów 3. przygotowanie i druk ulotek oraz zaproszeń dla uczniów i pracodawców - 500 sztuk 4. wydruk ostatecznej wersji kursu grafiki komputerowe - 100 egzemplarzy 5. Wydruk opracowanych materiałów służących promocji projektu-folder informacyjny - 1000 egzemplarzy 6. Wydruk opracowanych materiałów służących promocji projektu , biuletyn informacyjny - 400 sztuk 7. nagranie materiałów służących promocji projektu- prezentacje multimedialne (w 3 językach) na płytach CD - 200 sztuk 8. wydruk informacji/materiałów niezbędnych podczas konferencji - 200 sztuk 9. przygotowanie i wydruk zaproszeń wraz z programem - 200 sztuk 10. przygotowanie i wydruk dokumentacji dotyczących współpracy pomiędzy samorządami - 34 sztuki 11. przygotowanie i druk plakatów informacyjnych - 1000 sztuk 12. opracowanie i wydruk broszur informacyjnych - 2500 sztuk 13. przygotowanie strony/portalu informacyjnego o odnawialnych źródłach energii/nowym kierunku nauczania wraz z jego aktualizacją 14. utworzenie portalu internetowego w 3 językach promującego partnerskie szkoły i ich regiony 15. administrowanie wspólnym portalem internetowym w 3 językach: polskim, angielskim i francuskim 16. nakręcenie filmu promującego partnerstwo - 1 sztuka. Szczegółowy opis sprzętu zawiera załącznik nr 1 dołączony do SIWZ. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00-8, 79.82.30.00-9, 92.11.12.10-7, 72.50.00.00-0, 79.34.22.00-5, 79.34.10.00-6..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00-8, 79.82.30.00-9, 92.11.12.10-7, 72.50.00.00-0, 79.34.22.00-5, 79.34.10.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALPAN Michał Wasilewski, ul. 6 Sierpnia 52 m.4, 90-637 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77337,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59175,30

  • Oferta z najniższą ceną: 59175,30 / Oferta z najwyższą ceną: 121670,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.