eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babimost › Dostawa wyposażenia dodatkowego do pracowni komputerowej i przyrodniczej w Szkole Podstawowej w Podmoklach Małych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-05

Ogłoszenie nr 104451 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.

Babimost: Dostawa wyposażenia dodatkowego do pracowni komputerowej i przyrodniczej w Szkole Podstawowej w Podmoklach Małych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Inwestycja realizowana jest w ramach poddziałania "Rozwój infrastruktury edukacyjnej - projekty realizowane poza formułą ZIT", działania "Rozwój infrastruktury edukacyjnej", Osi priorytetowej "Infrastruktura społeczna" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 519745-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 92531-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Babimost, krajowy numer identyfikacyjny 97077056300000, ul. ul. Rynek 3, 66110 Babimost, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683 512 034, faks 683 512 028, e-mail a.latynski@vp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.babimost.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia dodatkowego do pracowni komputerowej i przyrodniczej w Szkole Podstawowej w Podmoklach Małych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BUD.271.15.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach Zadania nr 1 : Do pracowni komputerowej należy dostarczyć, zamontować i uruchomić następujący sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem: 1/ Zestaw komputerowy stacjonarny wraz z systemem operacyjnym (stanowiącym integralną część komputera niezbędną dla jego prawidłowego funkcjonowania i monitorem - 4 szt 2/ Dodatkowe oprogramowanie komputerów dla ucznia - 4 kpl, 3/ Projektor krótkoogniskowy z uchwytem i montażem - 3 szt 4/ Zestaw robotów do zabawy i nauki programowania - 2 kpl 5/ Zestaw konstrukcyjny klocków pozwalający na budowę i programowanie prostych modeli sterowanych komputerem - 3 kpl 6/ Gra edukacyjna do nauki programowania - 2 kpl 7/ Mata edukacyjna - 1 szt 8/ Roboty do nauki programowania - 1 kpl 9/ Wykonawca w ramach realizacji zadania nr 1 przeprowadzi 6 godzinne szkolenie dla nauczycieli w zakresie podstawowej obsługi wymienionego w pkt 1-9 sprzętu i wyposażenia. W ramach Zadania nr 2 : Do pracowni przyrodniczej należy dostarczyć następujące pomoce dydaktyczne : 1/ Atlasy - 15 szt 2/ Mapy ścienne świata: Świat. Mapa ścienna fizyczna - min. 136 x 84 - 1 szt 3/ Mapy ścienne świata: Świat. Mapa ścienna polityczna - min. 140 x 100 - 1 szt 4/ Mapy ścienne Europy: Europa. Mapa ścienna fizyczna - min. 140 x 100 - 1 szt 5/ Mapy ścienne Europy: Europa. Mapa ścienna polityczna - min. 140 x 100 - 1 szt 6/ Mapa ścienna Ameryki. Ameryka Północna. Mapa ścienna dwustronna - fizyczna/polityczna - min.100 x 140 - 1 szt 7/ Mapa ścienna Afryki. Afryka. Mapa ścienna dwustronna - fizyczna/polityczna - min.100 x 140 - 1 szt 8/ Mapa ścienna płyt litosfery, mapa ścienna zjawisk wulkanicznych, mapa ścienna obszarów sejsmicznych lub wspólna mapa dla wszystkich trzech elementów (tektoniki płyt litosfery) - 1 szt 9/ Globusy uczniowskie (skala 1:40 000 000) - 10 szt 10/ Globus - 4 szt 11/ Globus indukcyjny - 1 szt 12/ Tellurium lub inny model przedstawiający wzajemne relacje Ziemi, Słońca i Księżyca - 1 szt 13/ Profile glebowe - zestaw - 5 szt 14/ Mapy ścienne Polski - 1 szt 15/ Stojak na mapy - 1 szt 16/ Dygestorium nastołowe - szyby hartowane po bokach i z przodu - 1 szt 17/ Szafa z wyciągiem - 1 szt 18/ Zestaw odczynników - 1 szt 19/ Bagietka (pręcik szklany) - 20 szt 20/ Sączki jakościowe 180 mm - 100 szt 21/ Sączki jakościowe 70 mm - 100 szt 22/ Biureta prosta, kran teflon, 100 ml (skala) - 2 szt 23/ Butelka ze szkła sodowo-wapniowego z korkiem oranż sz/sz 500 ml - 5 szt 24/ Butelka ze szkła sodowo-wapniowego z korkiem oranż w/sz 250 ml - 10 szt 25/ Butelka ze szkła sodowo-wapniowego z korkiem oranż w/sz 50 ml - 10 szt 26/ Szczotka do butelek 250 ml - 2 szt 27/ Szczotka do butelek 500 ml - 2 szt 28/ Butla na wodę destylowaną z uchwytem i kranem 10 litrów - 1 szt 29/ Zestaw 6 cylindrów miarowych z PP z wylewem i skalą - 1 szt 30/ Cylinder miarowy do 80°C - 1000 ml - 4 szt 31/ Kolba stożkowa Erlenmeyera z szeroką szyją 250 ml - 10 szt 32/ Kolba miarowa z korkiem, 100 ml - 5 szt 33/ Tryskawka z PP 250ml - 4 szt 34/ Kroplomierz biały 60 ml - 4 szt 35/ Kroplomierz oranżowy 60 ml - 4 szt 36/ Krystalizator szklany z wylewem 2000 ml - 1 szt 37/ Krystalizator szklany z wylewem 900 ml - 2 szt 38/ Krystalizator szklany z wylewem 300 ml - 2 szt 39/ Krystalizator szklany z wylewem 160 ml - 2 szt 40/ Lejek z rowkami do szybkiej filtracji 60 - 20 szt 41/ Łyżeczka do spalań - 4 szt 42/ Moździerz porcelanowy z tłuczkiem fi góra 155mm - 4 szt 43/ Moździerz porcelanowy z tłuczkiem fi góra 80mm - 4 szt 44/ Kuweta laboratoryjna z PP, 450x350x75 mm - 4 szt 45/ Paski pH 4-polowe 1-14 pH (100 szt.) (papierki) - 2 szt 46/ Paski pH w 5-metrowej rolce 0-14 pH (papierki) - 2 szt 47/ Trójnóg okrągły z żeliwa h-200 mm fi 120 - 1 szt 48/ Palnik szklany z kołpakiem metalowym 120 ml - 1 szt 49/ Parownica porcelanowa z wylewem 200 ml - 4 szt 50/ Parownica porcelanowa z wylewem 60 ml - 4 szt 51/ Pipety Pasteura - kpl. 500 sztuk, 1 ml niesterylne - 3 szt 52/ Pipeta wielomiarowa 1 ml - 1 szt 53/ Pipeta wielomiarowa 5 ml - 1 szt 54/ Pipeta wielomiarowa 10 ml - 1 szt 55/ Pipeta wielomiarowa 25 ml - 1 szt 56/ Pipeta wielomiarowa 50 ml - 1 szt 57/ Gruszka do pipet trzyzaworowa - 2 szt 58/ Pipety Pasteura - kpl. 500 sztuk, 3 ml niesterylne - 2 szt 59/ Siatka z krążkiem ceramicznym 25 x 25 - 1 szt 60/ Pojemnik transportowy z uchwytem 3l - 2 szt 61/ Uchwyt do probówek z drewna - 10 szt 62/ Zestaw 10 probówek okrągłodennych ze szkła 16*180 - 15 szt 63/ Zestaw 10 probówek z nakrętką i uszczelką silikonową - 1 szt 64/ Statyw laboratoryjny z pełnym wyposażeniem - 1 szt 65/ Statyw na probówki ze stali nierdzewnej, ilość miejsc 24, fi otworu 17mm - 4 szt 66/ Suszarka laboratoryjna 32stanowiskowa wraz z płytą dolną ze stali pokrytej PCV 350x450mm - 1 szt 67/ Szalka Petriego szklana fi 100 - 10 szt 68/ Szkiełko zegarkowe fi 40-50 mm - 10 szt 69/ Szkiełko zegarkowe fi 180-200 mm - 10 szt 70/ Szczotka do probówek z kogucikiem krótkim - średnia - 10 szt 71/ Łyżeczka - szpatułka metalowa - 4 szt 72/ Łyżeczka - szpatułka porcelanowa 145 mm - 2 szt 73/ Zestaw 3 zlewek z uchem z PP skalowanych z wylewem -1 szt 74/ Zlewka niska skalowana z wylewem 100 ml - 10 szt 75/ Zlewka wysoka skalowana z wylewem 1000 ml (szkło borokrzemowe) - 1 szt 76/ Zlewka niska z wylewem 400 ml (szkło borokrzemowe) - 2 szt 77/ Zlewka wysoka skalowana z wylewem 50 ml (szkło borokrzemowe) - 10 szt 78/ Zlewka wysoka skalowana z wylewem 100 ml - 10 szt 79/ Butelka szklana z nakrętką i gwintem 250 ml - 5 szt 80/ Waga szalkowa laboratoryjna szkolna 500g - 1 szt 81/ Tor powietrzny - 1 szt 82/ Przyrząd do badania ruchu jednostajnego - 1 szt 83/ Zestaw do badania ruchu - 3 szt 84/ PŁYNY I GAZY - zestaw demonstracyjny - 1 szt 85/ Komplet do doświadczeń z elektrostatyki - 1 szt 86/ Maszyna elektrostatyczna - 1 szt 87/ Komplet do nauki o prądzie elektrycznym - 1 szt 88/ Optyka zestaw demonstracyjny - 1 szt 89/ Ława optyczna - zestaw- 1 szt 90/ Kuweta drgań - 1 szt 91/ Zestaw do ćwiczeń akustyki w przyrodzie - 1 szt 92/ Wahadło - 1 szt Szczegółowy opis wymienionego wyżej wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych znajduje się: - w załączniku nr 1 do SIWZ - Wykaz wyposażenia dodatkowego - Zadanie nr 1 - sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem do pracowni komputerowej oraz - w załączniku nr 2 do SIWZ - Zadanie nr 2 - doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne do pracowni przyrodniczej Oferowane produkty muszą spełniać wszystkie parametry określone w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ oraz być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła. Muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz spełniać normy bezpieczeństwa. Muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z norm EN i PN. Wszystkie wymagane i opisane parametry w załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności pod warunkiem wykazania równoważności. W formularzach cenowych w każdej pozycji, Wykonawca ma obowiązek podać nazwę, typ, model, producenta i inne dane, jednoznacznie określające parametry techniczne sprzętu, urządzenia lub pomocy dydaktycznych. Niewskazanie wymaganej nazwy, typu, modelu,producenta i innych danych, jednoznacznie określających parametry techniczne sprzętu, urządzenia lub pomocy dydaktycznych może spowodować odrzucenie oferty na podstawie art. 89. ust 1 pkt 2 ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 39162100-6, 39162110-9, 30213100-6, 48900000-7, 80533000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: sprzęt informatyczny i cyfrowy wraz z niezbędnym wyposażeniem do pracowni komputerowej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT33068.29
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowo Usługowa ADCOMP Adrian Dwojak , , Leśniów Mały 29A, 66-016, Czerwieńsk, kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32331.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32331.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32331.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.