Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-02
Warszawa: OCHRONA MIENIA I OSÓB W OBIEKCIE CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 1043 - 2009; data zamieszczenia: 02.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Artystycznej , ul. Chełmska 19/21, 00-724 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 559 33 60, faks 0-22 840 17 78.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cea.art.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA MIENIA I OSÓB W OBIEKCIE CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest świadczenie usługi bezpośredniej ochrony mienia i osób obiektu Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie zlokalizowanego przy ulicy Brzozowej 35 (powierzchnia budynku - ca 460 m2). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Fizyczna ochrona obiektu wraz z mieniem znajdującym się w nim, wykonywana przez osoby zatrudnione w systemie całodobowym zmianowym przez wszystkie dni tygodnia, przy zastrzeżeniu, iż w każdej chwili usługę świadczyć będzie jedna osoba Wykonawcy. b) Ochrona fizyczna obiektu polegać będzie na czuwaniu nad bezpieczeństwem osób oraz mienia w ochranianym obiekcie, a w szczególności: - zapewnieniu bezpieczeństwa pracowników, interesantów i gości przebywających w obiekcie, - zapewnieniu bezpieczeństwa mienia znajdującego się w ochranianym obiekcie przed napadem rabunkowym, kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, wandalizmem i chuligaństwem, wypadkami i awariami losowymi jak np. pożar, zalanie itp., oraz innymi przypadkami naruszenia prawa i spokoju, w tym zniszczeniem lub zaginięciem wyposażenia znajdującego się w ochranianym obiekcie. c) Przez włamanie rozumie się wtargnięcie do strzeżonego obiektu osób nieupoważnionych pozostawiające ślady włamania i potwierdzony protokolarnie zabór materiałów lub urządzeń będących przedmiotem ochrony. d) Praca recepcyjna w obiekcie polegać będzie na: - wydawaniu kluczy do pokoi za pokwitowaniem pracownikom Zamawiającego i innym upoważnionym osobom (w tym firmy sprzątającej), odbiorze kluczy po zakończeniu pracy, - prowadzeniu ewidencji przebywania pracowników w budynku po godzinach pracy, - odbieraniu telefonów w połączeniach przychodzących zewnętrznych i przekierowywaniu ich do odpowiednich osób - pracowników Zamawiającego, - wykonywaniu innych czynności uzgodnionych ze Zleceniodawcą. e) W przypadku wystąpienia alarmu na terenie chronionego obiektu, zostaną wysłane specjalistyczne uzbrojone formacje obronne Wykonawcy lub firm (firmy) z nim współpracujących (grupy patrolowo-interwencyjne) wyposażone w broń palną bojową obiektową oraz środki przymusu bezpośredniego. f) W przypadku otrzymanego sygnału alarmowego Wykonawca zobowiązany jest przybyć na miejsce zdarzenia najpóźniej w ciągu 15 minut i podjąć działania zmierzające do ustalenia okoliczności wskazujących na popełnienie przestępstwa, jeśli takowe wystąpiły, z równoczesnym powiadomieniem stosownych organów porządkowych (Straż Miejska, Policja) g) Wykonawca zobowiązany jest do cogodzinnego patrolowania obiektu, co należy odnotowywać w odpowiednim prowadzonym przez pracowników Wykonawcy rejestrze (książce służby). h) Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania działań prewencyjnych ograniczających zagrożenie mienia. i) Wykonawca zobowiązany jest powiadamiania Zamawiającego o konieczności poprawy zabezpieczenia mienia znajdującego się na ochranianym terenie (obiekcie), przy zachowaniu formy pisemnej. 3. Wykonawca odpowiada za udokumentowane szkody spowodowane kradzieżą lub włamaniem do zamkniętych i zabezpieczonych przed dostępem osób nieuprawnionych pomieszczeń, które zaistniały w chronionym mieniu Zamawiającego na skutek nieprzestrzegania Instrukcji Ochrony Obiektu (opracowanej przez Wykonawcę na podstawie obowiązujących u Zamawiającego uregulowań wewnętrznych), zaniechania lub braku chronienia obiektu, wprowadzenia się osób sprawujących ochronę w stan, który uniemożliwia jej pełnienie. 4. Wykonawca odpowiada za udokumentowane szkody spowodowane pożarem lub awariami urządzeń technicznych (np. instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej itp.) jako skutek zaniechania lub braku niezwłocznego powiadomienia - w wypadku pożaru - Państwowej Straży Pożarnej - lub w przypadku awarii technicznych - odpowiednich służb miejskich. 5. Wykonawca nie odpowiada za mienie, do którego osoby nieuprawnione mogą mieć niekontrolowany dostęp. 6. Wykonawca zobowiązany jest realizacji usługi ochrony poprzez pracowników: a) posiadających aktualne orzeczenie lekarskie o zdolności psychofizycznej do wykonywania pracy określonej przez Zamawiającego, b) legitymujących się stosownym poziomem kultury osobistej. 7. Każdy z pracowników Wykonawcy realizujący powierzoną usługę zobowiązany jest do posiadania odpowiedniego umundurowania oraz identyfikatora zawierającego podstawowe dane personalne pracownika wraz z jego zdjęciem. 8. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia pracownikom Wykonawcy właściwych warunków socjalno - bytowych podczas wykonywania przez nich czynności służbowych. 9. Termin realizacji usługi: od dnia 01.02.2009 roku od godziny 000 do dnia 31.12.2012 roku do godziny 24oo. 10. Wynagrodzenie z tytułu realizowanej usługi będzie płatne w cyklach miesięcznych. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji zaoferowanego na etapie składania ofert wynagrodzenia, jednak nie częściej niż raz w roku. Wysokość wskaźnika waloryzacji nie może być wyższa od prognozowanego na dany rok średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Brak obowiązku wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 w/w ustawy. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie B. wykonać zamówienie w terminie: od dnia 01.02.2009 roku od godziny 0.00 do dnia 31.12.2012 roku do godziny 24.00 ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym C. zaakceptować termin i sposób płatności - płatne przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania oryginału faktury, fakturowanie etapowe w okresach miesięcznych ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym D. posiadać aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i minia oraz konwojowania środków pieniężnych. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokument, który Wykonawca złoży w ofercie E. wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu minimum 5 zamówień o tożsamym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), za tożsame rozumie się w tym przypadku zrealizowanie usług ochrony obiektów administracji państwowej, samorządowej i użyteczności publicznej o wartości każdego z zamówień nie mniejszej niż cena ofertowa Wykonawcy; ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie; brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpowiednio do formy organizacyjnej: - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; lub - odpis z właściwego rejestru. wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 29.01.2004 roku z późniejszymi zmianami (wzór w SIWZ). 3. Formularz oferty (wzór w SIWZ). 4. Formularz cenowy (wzór w SIWZ). 5. Pozostałe dokumenty, jakie winien złożyć Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz (wzór w SIWZ) zawierający wykonanie minimum 5 zamówień o tożsamym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), za tożsame rozumie się w tym przypadku zrealizowanie usług ochrony obiektów administracji państwowej, samorządowej i użyteczności publicznej o wartości każdego z zamówień nie mniejszej niż cena ofertowa Wykonawcy; do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień. brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego b). aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia c). oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy, z podaniem zakresu powierzonych prac, nazwy oraz adresu firmy będącej podwykonawcą (wzór w SIWZ). Wszystkie w/w dokumenty składać należy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cea.art.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Chełmska 19/21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Brzozowa 35.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.