eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa papieru i wyrobów z papieru.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-19

Warszawa: Dostawa papieru i wyrobów z papieru.
Numer ogłoszenia: 104397 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Żołnierza Polskiego, ul. Stefana Banacha 2, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8235006, fax 022 6824559.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru i wyrobów z papieru..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup i dostawa różnego rodzaju mas papierniczych, papieru i wyrobów z papieru. Rodzaj i ilość różnego rodzaju mas papierniczych, papieru i wyrobów z papieru zawarto w formularzach cenowych stanowiących Załączniki nr 3 i 4 do SIWZ. Oferowane artykuły powinny posiadać parametry użytkowe i jakościowe, określone przez Zamawiającego w Załącznikach nr 3 i 4 do SIWZ (formularze cenowe). Wszystkie oferowane artykuły muszą być fabrycznie nowe oraz posiadać nienaruszalne cechy pierwotnego opakowania. Zamówienia realizowane będą partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego. Pojedyncze partie zamówienia przesyłane będą Wykonawcy faksem, a termin ich dostarczenia nastąpi w ciągu trzech dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia, w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia (część I i II) lub na wybraną część. CZĘŚĆ I: dostawa papieru i wyrobów z papieru , wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ. CZĘŚĆ II: dostawa papieru i wyrobów z papieru bezkwasowego, wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 21.12.56.00 - Papier samokopiujący lub inny papier powielający Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.40 - Papier samokopiujący lub inny papier powielający Oryginalny kod CPV: 21.23.32.00 - Wytłaczany lub perforowany papier do pisania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.93.20 - Wytłaczany lub perforowany papier do pisania Oryginalny kod CPV: 21.21.11.00 - Kartony, pudełka lub pudła Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.70.00 - Pudła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli treść dokumentów wymienionych w SIWZ będzie potwierdzać następujące okoliczności: 1) złożenie pisemnego oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) posiadanie aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia zgodnie z drukiem ZP-17, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że łącznie wszyscy wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odrębnie dla każdego z Wykonawców. 3. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1) wykonawcy ubiegający się wspólnie: pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu, określające jego zakres (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) - oryginał podpisany przez wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego lub kopia poświadczona za zgodnością z oryginałem przez notariusza. 2) umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 3) informację o części zamówienia, którą Wykonawca powierzy podwykonawcom (w przypadku, gdy przedmiot zamówienia będzie wykonywany z udziałem podwykonawców). 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2), 2.2) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, zastępuje się je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.2), 2.2) mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM (każda strona zawierająca informacje) przez osobę/y reprezentującą/e Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Wszystkie dokumenty i załączniki w tym kserowane muszą być czytelne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzp.wp.mil.pl, http://www.biuletyn.mon.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM ŻOŁNIERZA POLSKIEGO, ul. Stefana Banacha 2, 00-909 Warszawa 60, pokój nr 17, adres e-mail: dwp-mariola@wp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 09:30, miejsce: DOM ŻOŁNIERZA POLSKIEGO, ul. Stefana Banacha 2, 00-909 Warszawa 60, kancelaria jawna -pokój nr 313 (III piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa papieru i wyrobów z papieru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj i ilość różnego rodzaju mas papierniczych, papieru i wyrobów z papieru zawarto w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Oferowane artykuły powinny posiadać parametry użytkowe i jakościowe, określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 do SIWZ (formularz cenowy). Wszystkie oferowane artykuły muszą być fabrycznie nowe oraz posiadać nienaruszalne cechy pierwotnego opakowania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00-0, 21.12.56.92-2, 21.12.56.00-1, 21.21.11.00-6, 21.23.32.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa papieru i wyrobów z papieru bezkwasowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj i ilość różnego rodzaju mas papierniczych, papieru i wyrobów z papieru zawarto w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Oferowane artykuły powinny posiadać parametry użytkowe i jakościowe, określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 4 do SIWZ (formularz cenowy). Wszystkie oferowane artykuły muszą być fabrycznie nowe oraz posiadać nienaruszalne cechy pierwotnego opakowania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00-0, 21.21.11.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.