To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-05
Ogłoszenie nr 104394 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.
Zamość: Roboty budowlane w zakresie: Część nr 1 - Konserwacja pokrycia dachu budynku nr 82 w kompleksie wojskowym przy ul. Piłsudskiego 36 w Zamościu, Część nr 2 - Konserwacja pomieszczeń garażowych w budynku nr 72 w kompleksie wojskowym przy ul. Piłsudskiego 36 w Zamościu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521910-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, krajowy numer identyfikacyjny
6140233700000, ul.
Marszałka Józefa Piłsudskiego
36,
22-400
Zamość, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
261 181 536, faks
261 181 607, e-mail
32wog.zampub@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.32wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w zakresie: Część nr 1 - Konserwacja pokrycia dachu budynku nr 82 w kompleksie wojskowym przy ul. Piłsudskiego 36 w Zamościu, Część nr 2 - Konserwacja pomieszczeń garażowych w budynku nr 72 w kompleksie wojskowym przy ul. Piłsudskiego 36 w Zamościu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/PN/5/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ NR 1: Konserwacja pokrycia dachu budynku nr 82 w kompleksie wojskowym przy ul. Piłsudskiego 36 w Zamościu. Parametry techniczne budynku nr 82: Przeznaczenie - magazyn Długość budynku - 18,50 m Szerokość budynku - 13,95 m Powierzchnia zabudowy - 258,08 m2 Powierzchnia użytkowa - 175,21 m2 Wysokość budynku - 4,20 m Kubatura budynku - 954,10 m3 Materiał ścian - cegła ceramiczna Dach - stropodach niewentylowany, konstrukcji betonowej, pokrycie z papy ZAKRES PRAC: Prace rozbiórkowe: Rozebranie pokrycia dachowego z papy na betonie, orynnowania oraz obróbek blacharskich Rozebranie kominów i ogniomurów z cegły na zaprawie cementowo-wapiennej Rozebranie podłoża z betonu żwirowego o grubości do 5 cm Wywiezienie gruzu, złomu (do magazynu SOI Zamość) oraz papy z utylizacją Konserwacja pokrycia dachu: Odtworzenie ogniomurów z cegły pełnej; Wykonanie warstwy wyrównawczej pod pokrycie z papy z zaprawy cementowej grubości 6 mm zatarte na ostro Wykonanie izolacji cieplnej z wełny skalnej gr. 100mm, gęstość 141,7 kg/m3 Wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej - dwuwarstwowe; Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej, oraz montaż prefabrykowanych rynien dachowych i rur spustowych; Instalacja odgromowa: Demontaż przewodów uziemiających i odgromowych wraz z wspornikami; Montaż wsporników przelotowych pośredniczących na ścianie z cegły Montaż przewodów uziemiających z płaskownika i pręta na ścianach i dachu płaskim krytym papą Wykonanie pomiarów instalacji odgromowej. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 1a do SIWZ; 2) Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 1b do SIWZ. CZĘŚĆ NR 2: Konserwacja pomieszczeń garażowych w budynku nr 72 w kompleksie wojskowym przy ul. Piłsudskiego 36 w Zamościu. Parametry techniczne budynku nr 72: Przeznaczenie - budynek garażowy Długość budynku - 72,62 m Szerokość budynku - 18,65 m Powierzchnia zabudowy - 1354,36 m2 Powierzchnia użytkowa - 633,70 m2 Wysokość budynku - 8,52 m Kubatura budynku - 8694,99 m3 Materiał ścian - cegła ceramiczna pełna Materiał stropu - żelbetowy na belkach stalowych Dach - konstrukcja drewniana pokrycie blachą stalową płaską ZAKRES PRAC: Konserwacja pomieszczeń garażowych: Rozebranie istniejących warstw posadzkowych; Wykonanie nowych warstw posadzkowych; Utwardzenie posadzki preparatem proszkowym do powierzchniowego utwardzania posadzek, Uzupełnienie w niezbędnym zakresie istniejących tynków; Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi z przygotowaniem powierzchni ścian i sufitów; Dwukrotne malowanie lamperii farbą ftalową z dwukrotnym szpachlowaniem. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 2a do SIWZ; 2) Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 2b do SIWZ. Kompleks wojskowy przy ul. Piłsudskiego w Zamościu jako układ urbanistyczny jest wpisany do rejestru zabytków woj. lubelskiego. 2. UWAGA: Ilekroć w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) lub tabeli przedmiaru robót pojawią się znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Wykonawca może zastosować produkt równoważny, który nie spowoduje zmian w istniejącej dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanego rozwiązania - zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane równoważne rozwiązanie wymagań określonych przez Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz.1666 z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp: 1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj. następujące roboty: roboty rozbiórkowe, roboty budowlane, roboty montażowe. UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez zamawiającego, jak również osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych. 2) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót siłami własnymi lub za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy oraz w terminie 7 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniami pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy poświadczającymi zatrudnienie na umowę o pracę. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać imiona i nazwiska, formę zatrudnienia, rodzaj umowy o pracę, okres na jaki została zawarta oraz rodzaj czynności, które będą wykonywane. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy. 4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. b) Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. c) W przypadku nieprzedłożenia zgodnie z pkt 3 ppkt 2) i 3) Rozdziału III SIWZ, aktualnego wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub nieprzedłożenia w wyznaczonym terminie oświadczeń pracowników potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - Wykonawca zapłaci Zmawiającemu karę w wysokości: 200,00 PLN za każdy taki przypadek, z zastrzeżeniem uprawnienia Zamawiającego do wielokrotnego nałożenia kary w wypadku uchylenia się Wykonawcy od powyższego obowiązku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45261910-6
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Konserwacja pokrycia dachu budynku nr 82 w kompleksie wojskowym przy ul. Piłsudskiego 36 w Zamościu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT77169.95 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 83277.85 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Konserwacja pomieszczeń garażowych w budynku nr 72 w kompleksie wojskowym przy ul. Piłsudskiego 36 w Zamościu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT89382.91 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 120482.30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- PRZEBUDOWA NIEUTWARDZONEJ BOCZNEJ ULICY MAJDAN, ETAP II
- Budowa drogi gminnej nr 110451L w m. Skokówka ul. Ogrodnicza (część północna)
- Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej "Budowa drogi w m. Kalinowice" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi wewnętrznej w m. Kalinowice nr geod 143/2, 145"
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.