eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › Dostawa mikrociągnika rolniczego wraz z urządzeniami do utrzymania i konserwacji boisk sportowych typu ORLIK



Ogłoszenie z dnia 2010-04-30

Sulęcin: Dostawa mikrociągnika rolniczego wraz z urządzeniami do utrzymania i konserwacji boisk sportowych typu ORLIK
Numer ogłoszenia: 104379 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. B. Chrobrego 3, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 0-95 7552236, 7552811, faks 0-95 7552236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.sulecin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mikrociągnika rolniczego wraz z urządzeniami do utrzymania i konserwacji boisk sportowych typu ORLIK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrociągnik rolniczy 4- kołowy -silnik min. 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, diesel, o mocy 30-40 KM; -układ kierowniczy ze wspomaganiem; -napęd na 4 koła z możliwością blokady mechanizmu różnicowego na obie osie; -TUZ przód-tył /tył: podnośnik hydrauliczny z udźwigiem min. 1000 kg, przód: podnośnik, hydrauliczny z udźwigiem min. 200 kg, z 3-punktowym układem zawieszenia umożliwiający podniesienie współpracujących z nim urządzeń/; -wyposażony w WOM 540 obr/min, zsynchronizowany z przekładnią lub niezależny od obrotów silnika; -hydraulika - tylnie i przednie szybko złącza; -ciągnik wyposażony w ramę bezpieczeństwa; -koła wyposażone w ogumienie do trawy typu Garden; -ciągnik musi być wyposażony w oświetlenie i przystosowany do poruszania się po drogach publicznych; -ciągnik wyposażony w hak transportowy; Urządzenie do usuwania zanieczyszczeń z nawierzchni o trawie syntetycznej -urządzenie do zbierania z powierzchni boiska zanieczyszczeń przy pomocy szczotki, która wrzuca je na sito i przesiewa od granulatu, który przelatuje przez otwory sita i zostaje na nawierzchni boiska; -szerokość robocza - od 145 cm do 180 cm ; -zapotrzebowanie mocy- do 25 KM; -masa do 430 kg; -pojemność zbiornika na zanieczyszczenia min. 150 litrów; -przednia obrotowa szczotka zbierająca i szczotka tylna wczesująca; -montaż przez zaczep 3 - punktowy; -napęd urządzenia od WOM ciągnika; -wibrujący mechanizm przesiewny do granulatu; -sito z oczkami do granulatu gumowego o wymiarach 5x5 mm; -3 dodatkowe sita z oczkami o wymiarach: 3x3 mm , 4x4 mm, 6x6 mm; Urządzenie do zaczesywania trawy syntetycznej i rozluźniania granulatu -szerokość robocza - min 200 cm; -ciężar - do150 kg; -wymagana moc ciągnika - do 20 KM (zaczep 3 punktowy); -głębokość pracy od 0 mm do 30 mm (regulowana na kołach jezdnych ) -elementy robocze - trzy rzędy szpil o średnicy 5,5 mm; Szczotka do ciągnięcia -Trójkątna szczotka do prostowania włókien trawy syntetycznej oraz wczesywania i wyrównywania granulatu -szerokość robocza od 200 cm; -ciężar - do 80 kg; -wymagana moc ciągnika - do 15 KM ; Mikrociągnik wraz z urządzeniami będącymi przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy - rok produkcji 2009/2010..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.39.00.00 - Akcesoria do ciągników .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Formularz oferty b)Oświadczenie Wykonawcy o gwarancji c)Zaświadczenie o nadaniu NIP d)Zaświadczenie o nadaniu REGON.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.sulecin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bolesława Chrobrego 3, 69-200 Sulęcin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o. ul. Bolesława Chrobrego 3 69-200 Sulęcin pokój nr 21 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.