eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbąszynek › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z ternu Gminy Zbąszynek w okresie od 01 lipca 2017 r. do 30 czerwca 2020 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-05

Ogłoszenie nr 104355 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.

Zbąszynek: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z ternu Gminy Zbąszynek w okresie od 01 lipca 2017 r. do 30 czerwca 2020 r
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 67651 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek, krajowy numer identyfikacyjny 97077055700000, ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683 849 140, faks 683 849 484, e-mail przetargi@zbaszynek.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.zbaszynek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z ternu Gminy Zbąszynek w okresie od 01 lipca 2017 r. do 30 czerwca 2020 r

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RIT.IV.271.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Zbąszynek, w tym: 1) odbioru od właścicieli nieruchomości zamieszkałych następujących odpadów komunalnych: a) zmieszane odpady komunalne b) odpady zebrane selektywnie z podziałem na frakcje: o papier i tektura, o tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe o szkło, o odpady ulegające biodegradacji oraz odpady zielone. Wszystkie ww. frakcje należy odbierać od właścicieli nieruchomości w sposób selektywny, tj. każdą frakcję osobno, bez mieszania posegregowanych już odpadów komunalnych; 2) odbioru od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpadów komunalny następującymi częstotliwościami: a) zmieszane odpady komunalne: z zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej zbiórka w systemie pojemnikowym - co dwa tygodnie, z zabudowy wielorodzinnej (bloki) zbiórka w systemie pojemnikowym - co tydzień b) selektywnie zebrane odpady komunalne: z zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej zbiórka w systemie workowo - pojemnikowym jeden raz w miesiącu, a w okresie od kwietnia do listopada odpady ulegające biodegradacji i odpady zielone - co dwa tygodnie, z zabudowy wielorodzinnej (bloki) zbiórka w systemie pojemnikowym - co tydzień. 3) odbioru dwa razy w ciągu roku kalendarzowego (marzec i wrzesień) mebli i odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, sprzed posesji mieszkańców Gminy Zbąszynek; 4) dostarczenia do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych odpowiednich pojemników i kontenerów do zbiórki mebli i odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, chemikaliów, odpadów budowlanych, papieru i tektury, tworzyw sztucznych, szkła oraz odpadów ulegających biodegradacji i odpadów zielonych oraz odbioru tych odpadów na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego; 5) dostarczenia i opróżniania raz w miesiącu 4 pojemników na przeterminowane leki ustawionych w aptekach na terenie miasta Zbąszynek, zgodnie z wykazem dostarczonym przez Zamawiającego, 6) dostarczenia odpowiednich pojemników i worków właścicielom nieruchomości zamieszkałych do zbiórki odpadów komunalnych w następujący sposób: a) zmieszane odpady komunalne - pojemniki o pojemności 120 l, 240 l , 1100 l w zależności od zabudowy i ilości mieszkańców posesji, b) odpady ulegające biodegradacji oraz odpady zielone - pojemniki o pojemności 240 l, c) papier i tektura - worki o pojemności 120 l, a w zabudowie wielorodzinnej (bloki) pojemniki o pojemności 1100 l, d) tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe - worki o pojemności 120 l, a w zabudowie wielorodzinnej (bloki) pojemniki o pojemności 1100 l, e) szkło - worki o pojemności 120 l, a w zabudowie wielorodzinnej (bloki) pojemniki o pojemności 1100 l, 3.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90000000-7
Dodatkowe kody CPV: 90513100-7, 90533000-2, 90500000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1759259.26
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LS PLUS SP Z O. O., , Ul. Szałwiowa 34a/2, 62-064, Plewiska, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2844347.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2844347.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3577948,20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.