eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczew › ZP-341-1-10-09 Dowóz dzieci niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich) do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdrze, ul. Majowa 17/19, 05-402 Otwock wraz z opieką nad dziećmi, w okresie od dnia 1 września 2009 r. do dnia 30 czerwca 2010 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Karczew: ZP-341-1-10-09 Dowóz dzieci niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich) do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdrze, ul. Majowa 17/19, 05-402 Otwock wraz z opieką nad dziećmi, w okresie od dnia 1 września 2009 r. do dnia 30 czerwca 2010 r.
Numer ogłoszenia: 104351 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie , ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 022 7806516, faks 022 7806536.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-341-1-10-09 Dowóz dzieci niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich) do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdrze, ul. Majowa 17/19, 05-402 Otwock wraz z opieką nad dziećmi, w okresie od dnia 1 września 2009 r. do dnia 30 czerwca 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie dzieci niepełnosprawnych od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej z domu do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdrze przy ul. Majowej 17/19 na godz. 8.00 oraz odwożenie ich ze szkoły o godz. 11.40, 13.30 i 14.30 do domu w okresie od 01 września 2009 roku do 30 czerwca 2010 roku, 2. Wykaz miejscowości oraz ilość uczniów dowożonych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Otwocku: - Otwock Mały 28 - 1 dziecko (wózek) - Kępa Nadbrzeska 1 - 1 dziecko (wózek) - Glinki 108 - 2 dzieci - Brzezinka 43 - 1 dziecko (wózek) - Brzezinka 61 - 1 dziecko - Karczew, ul. Podlaska 21 - 1 dziecko (wózek) - Karczew, ul. Różana 12 - 1 dziecko (wózek) - Ostrówek 25 m.3 - 1 dziecko - Całowanie 36 - 1 dziecko - Całowanie 30 - 1 dziecko Razem 11 dzieci z czego 5-ro jest na wózkach inwalidzkich a) wykaz miejscowości oraz ilość uczniów dowożonych na godzinę 8.00 Trasa (nazwa miejscowości) ilość uczniów liczba wózków Ostrówek 1 0 Glinki 2 0 Kępa Nadbrzeska 1 1 Otwock Mały 1 1 Razem 5 2 b) wykaz miejscowości oraz ilość uczniów dowożonych na godzinę 8.00 Trasa (nazwa miejscowości) ilość uczniów liczba wózków Całowanie 2 0 Brzezinka 2 1 Karczew 1 1 Karczew 1 1 Razem 6 3 c) wykaz miejscowości oraz ilość uczniów odwożonych o godzinie 11.40 Trasa (nazwa miejscowości) ilość uczniów liczba wózków Karczew 1 1 Kępa Nadbrzeska 1 1 Razem 2 2 d) wykaz miejscowości oraz ilość uczniów odwożonych o godzinie 13.30 Trasa (nazwa miejscowości) ilość uczniów liczba wózków Karczew 1 1 Brzezinka 2 1 Całowanie 2 0 Razem 5 2 e) wykaz miejscowości oraz ilość uczniów odwożonych o godzinie 14.30 Trasa (nazwa miejscowości) ilość uczniów liczba wózków Otwock Mały 1 1 Glinki 2 0 Ostrówek 1 0 Razem 4 1 3. Na wszystkich trasach przewozu uczniów wykonawca we własnym zakresie winien zabezpieczyć opiekę nad dziećmi, w trakcie przewozu uczniów wraz z doprowadzeniem dzieci do budynku placówki. 4. W przypadku choroby kierowcy, Wykonawca zobowiązany jest do zastąpienia go innym kierowcą o wymaganych uprawnieniach. 5. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia innego pojazdu, odpowiadającego wymaganiom do realizacji zamówienia. 6. W okresie realizacji niniejszego zamówienia przewiduje się 194 dni roboczych. 7. W okresie realizacji niniejszego zamówienia samochody pokonają trasę łącznie 33.080 km. 8. Wykonawca ponosił będzie wszelkie koszty realizacji usługi tj.: remontu pojazdów, obsługi technicznej pojazdu, usunięcia awarii, zmiany cen paliw, itp. 9. Cena ryczałtowa za 1 km realizacji usługi zawarta w ofercie będzie stała na okres trwania umowy. 10. Dopuszcza się zmiany godziny przyjazdu i odjazdu dzieci do Ośrodka Szkolno- Wychowawczego po ustaleniach Wykonawcy z dyrektorem placówki w przypadku np.: zmiany planu lekcji. Wraz z Formularzem Oferty należy załączyć: dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 5 SIWZ, dowód wniesienia wadium, Oświadczenie Wykonawcy o kontynuowaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w przypadku gdy dokument ubezpieczeniowy, o którym mowa w pkt 4.1.8. pkt 5.1.8. wygaśnie w trakcie realizacji zamówienia - załączniki nr 10 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1700PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. udokumentują, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: 1) w odniesieniu do kierowców, kserokopie aktualnych praw jazdy kierowców oraz kserokopie zaświadczeń o przygotowaniu do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych tj. przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przed medycznej osób, 2) w odniesieniu do opiekunów, kserokopie zaświadczeń o przygotowaniu do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych tj. przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przed medycznej osób. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.7. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ i załączonych stosownych uprawnień, 6. udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali min. jedną usługę rodzajowo porównywalną z przedmiotem niniejszego przetargu (jako usługi porównywalne uważa się dowóz dzieci niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich do np. ośrodków opiekuńczych, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 150 000,00 zł netto). Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.6. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. usługi zostały wykonane z należytą starannością, 7. udokumentują, że dysponują min. 2 samochodami - środkami transportu, odpowiednio oznakowanymi, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonymi w specjalistyczny sprzęt tj. szyny do mocowania wózków, pasy do mocowania wózków, windy lub rampy. Środki transportu winny być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2006 r. oraz posiadać ważne (na dzień składania ofert) pakiety ubezpieczeń O.C. i N.W. dla każdego samochodu - środka transportu wraz z kopiami dowodów rejestracyjnych pojazdów. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.9. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 8. udokumentują, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty dokumentu, określonego w pkt 5.1.8. SIWZ. Opis sposobu dokonywania ceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Spełnienie warunków opisanych w punkcie 4 SIWZ należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy załączyć: 1.1.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ, 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługa została wykonana z należytą starannością, 1.7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Wykaz osób (potencjał kadrowy) - opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Informacja musi zawierać dane na temat doświadczenia wskazanych osób, potwierdzając jednocześnie spełnienie warunku określonego w pkt 4.1.5., 1.7.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5.1.7., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 1.8. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 1.9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń - środków transportu, jakie posiada Wykonawca, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, 1.9.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5.1.9., Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 1.10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (dla osoby), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.11.Aaktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (dla podmiotu zbiorowego), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.12. Aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego, w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2088 z późn. zm.). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.3., pkt 1.4., pkt .1.5.,.1.10., 1.11., 1.12., składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10. 2008 r.). 3. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 3.1. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika.. 3.1.2.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., pkt 1.3., pkt .1.4., pkt 1.5., 1.8., 1.10., 1.12., winny być złożone przez każdy podmiot..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew - koszt 7 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.