eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostosowanie zabytkowego budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska do standardu umożliwiającego zwiedzanie muzeum przez osoby niepełnosprawne - Etap III - dobudowa windy i przebudowa pomieszczeń.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-05

Ogłoszenie nr 104346 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.

Gdańsk: dostosowanie zabytkowego budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska do standardu umożliwiającego zwiedzanie muzeum przez osoby niepełnosprawne - Etap III - dobudowa windy i przebudowa pomieszczeń.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 508464-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska, krajowy numer identyfikacyjny 28339200000, ul. Długa 46/47, 80831 Gdańsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 573 31 28, faks 58 573 31 28 wew. 0, e-mail zam.publiczne@mhmg.gda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mhmg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja kultuy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostosowanie zabytkowego budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska do standardu umożliwiającego zwiedzanie muzeum przez osoby niepełnosprawne - Etap III - dobudowa windy i przebudowa pomieszczeń.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NSZP.26.5.2017(ZP-PN/03)

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie zabytkowego budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska do standardu umożliwiającego zwiedzanie muzeum przez osoby niepełnosprawne - Etap III - dobudowa windy i przebudowa pomieszczeń. Zadanie jest objęte pozwoleniem na budowę nr WAiOZ-I-6740.346-2.2012.4-KN.54949 z dnia 13.03.2012r., pozwoleniem zamiennym na budowę nr WUiA.I.6740.346-5.2017.4-KN.94812 z dnia 31.03.2017r. oraz pozwoleniami na prowadzenie robót budowlanych w zabytku wpisanym do rejestru zabytków nr ZN.4151/2879/2010 z dnia 30.11.2010r., nr ZN.5142.324.2015.JT z dnia 28.04.2015r., ZN.5142.324-2.2015 z dnia 21.11.2016r. oraz ZN.5142.324-3.2015 z dnia 20.01.2017r. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie fragmentu fasady aluminiowo-szklanej w miejscu dawnej portierni i wykonaniu nowego zewnętrznego szybu windowego wraz z obudową, dostawą windy, dobudową toalet dla niepełnosprawnych oraz wykonaniu i przebudowie instalacji sanitarnych, elektrycznych i niskoprądowych w obrębie dokonywanej przebudowy. 2. Zakres prac obejmuje: Roboty budowlane: 1) Winda zewnętrzna, jako dobudowa do łącznika komunikacyjnego w miejscu obecnego wykusza, z łącznikiem w poziomie poddasza. 2) W strefie wejścia do budynku pochwyty dla osób niepełnosprawnych i ograniczniki ruchu pojazdów w rejonie zadaszenia szklanego. 3) Udostępnienie budynku z terenu dziedzińca zewnętrznego przez niwelację terenu przyległego do projektowanego wejścia, w celu pokonania barier architektonicznych dla niepełnosprawnych, w tym: o niwelacja terenu, o przebudowa utwardzenia z kostki brukowej, o korekta wysunięcia betonowego murku przy zjeździe. 4) Wprowadzenie platformy dla osób niepełnosprawnych na schodach poddasza, w przestrzeni wystawowej, pomiędzy częścią renesansową a gotycką, w tym: o platforma schodowa; o wydzielenie wystawowej części poddasza od części hotelowej ścianką szklaną z drzwiami. 5) Węzły sanitarne dla osób niepełnosprawnych na parterze, I i II piętrze. 6) Usprawnienie komunikacji w istniejącym łączniku pomiędzy Muzeum a kamieniczkami, w tym: o na poziomie I piętra przebicie otworu z łącznika na klatkę schodową oraz wykonanie schodów dla pokonania różnicy poziomów, o drzwi p.poż. wydzielające klatkę schodową od łącznika w poziomie parteru, I i II piętra. 7) Przebudowa łazienki na kuchenkę na poddaszu. 8) Wyposażenie Muzeum w wózek inwalidzki o małych gabarytach oraz aluminiowe szyny-nakładki na schody. Roboty sanitarne: Przewidywana przebudowa wprowadza następujące zmiany w instalacjach sanitarnych: o dostosowanie c.o. (przeniesienie, wymiany i dobór nowych grzejników), o wykonanie wentylacji w pomieszczeniach sanitarnych, gospodarczych kuchni i na ciągach komunikacyjnych, o wykonanie w wyżej wymienionych pomieszczeniach podejść instalacji kanalizacyjnej oraz wodociągowej zimnej i ciepłej wody (wraz z montażem podgrzewaczy). Uwaga: rozmieszczenie osprzętu sanitarnego (umywalki, muszle itd.) zrealizować zgodnie z projektem wykonawczym architektonicznym zamiennym. Podłączenia w/w urządzeń wykonać według stanu rzeczywistego, prawidłowy przebieg instalacji należy nanieść w formie zmian powykonawczych na dokumentacji. Instalacje elektryczne: o demontaż istniejącej (w zakresie projektowym) instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, o unieczynnienie obwodów elektrycznych, o montaż zasilania windy przewodem YDY 5x6mm2 długości ok. 45 m, o montaż przewodów instalacyjnych i osprzętu, o montaż opraw oświetleniowych i opraw z czujnikiem ruchu, o montaż oprawy oświetlenia kierunkowego, o montaż 3 kompletnych zestawów przywoławczych w toaletach dla niepełnosprawnych, o montaż wentylatorów ze zwłoką czasową, o przełożenie z zabezpieczenie kabli zasilających szlaban, o wykonanie pomiarów powykonawczych: izolacji, ochronnych, wyłączników różnicowoprądowych i pomiarów natężenia oświetlenia. Instalacje teletechniczne: o demontaż okablowania i urządzeń systemów teletechnicznych, o ponowny montaż urządzeń z demontażu, montaż nowych urządzeń dla systemów CCTV, KD, SSWiN, SSP, o montaż nowych instalacji kablowych dla tych systemów, o usunięcie kolizji instalacji teletechnicznych i elektrycznych. Ze względu na zainstalowany u Zamawiającego System Ochrony Technicznej wymaga się aby Wykonawca posiadał: o - Autoryzację firmy UTC (GE) w zakresie systemów sygnalizacji włamania i napadu oraz systemów CCTV o - Autoryzację firmy UTC (GE) w zakresie systemów sygnalizacji pożaru FP1200/FP2000 o - Potwierdzone szkolenie z zakresu systemu sygnalizacji pożarowej Polon 4000 o - Umiejętności programowania baz danych SQL. o W celu wykonania zmian oprogramowania do wizualizacji odczytu parametrów klimatycznych, wykonawca musi posiadać znajomość programowania sterowników Xenta, w tym Xenta 731, oraz posiadać programy narzędziowe do tego celu. UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie zakres związany z wykonaniem kompletu prac z wyłączeniem robót wykonanych w etapie I - związanych z budową pomieszczenia nr 1/15a - portiernia, pomieszczenia nr 1/15b - pomieszczenia gospodarczego, przebudowy strefy wejścia pomieszczenia - nr K2 wraz z wykonaniem nowego wejścia - klatka schodowa o powierzchni 25,56 m2. Zakres prac etapu I zakończył się na wykonaniu witryny i drzwi przeciwpożarowych oznaczonej na dokumentacji symbolem D7 w istniejącej ścianie. Szczegółowy zakres robót opisuje dokumentacja i jej części: Załącznik nr 1. "Dostosowanie zabytkowego budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska do standardu umożliwiającego zwiedzanie muzeum przez osoby niepełnosprawne - Projekt wykonawczy architektoniczny zamienny", mgr inż. arch. M. Waśniewska; inż. A. Bela, IV 2017. Załącznik nr 2. "Dostosowanie zabytkowego budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska do standardu umożliwiającego zwiedzanie muzeum przez osoby niepełnosprawne - Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych zamienny", mgr inż. Joanna Stachura; inż. A. Bela, III 2017. Załącznik nr 3. "Dostosowanie zabytkowego budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska do standardu umożliwiającego zwiedzanie muzeum przez osoby niepełnosprawne - Projekt wykonawczy konstrukcyjny zamienny", inż. A. Bela, XI 2016. Załącznik nr 4. "Dostosowanie zabytkowego budynku Ratusza Głównego Miasta Gdańska do standardu umożliwiającego zwiedzanie muzeum przez osoby niepełnosprawne - Projekt wykonawczy sanitarny", inż. R. Wieczorek, A. Domagalska, inż. A. Bela, 2012. Załącznik nr 5. "Przełożenie sieci kablowych w związku z budową windy wraz z przeniesieniem urządzeń niskoprądowych - Projekt wykonawczy zamienny", M. Owczynnik, D. Samek, A. Knyszewski, IV 2017. Załącznik nr 6. "Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych". mgr inż. arch. M. Waśniewska; techn. M. Kowalski, R. Nikodemski, inż. A. Bela, IV 2017. Załącznik nr 7. "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Przełożenie sieci kablowych w związku z budowa windy wraz z przeniesieniem urządzeń niskoprądowych" , M. Owczynnik, IV 2017. Zamawiający udostępnia jako materiał pomocniczy przedmiar robót - załącznik nr 8. UWAGA: przekazane przez Zamawiającego przedmiary są materiałem pomocniczym i poglądowym, Wykonawca w celu wykonania wyceny jest zobowiązany do sporządzenia własnego przedmiaru. 3. Nadzór archeologiczny wymagany po stronie wykonawcy (przy robotach ziemnych): Nadzór archeologiczny może prowadzić osoba, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku archeologia oraz odbyła co najmniej 12-miesięczną praktykę w zakresie tych badań. Przy ustalaniu czasu trwania praktyki nie uwzględnia się uczestnictwa w badaniach archeologicznych prowadzonych metodą powierzchniową, nadzorów archeologicznych i rozpoznawania obiektów archeologicznych przy pomocy odwiertów oraz opracowywania dokumentacji zabytków ruchomych odkrytych w trakcie badań archeologicznych. Muzeum Historyczne Miasta Gdańska przejmie zabytki archeologiczne, które zostaną odkryte podczas nadzoru archeologicznego prowadzonego w trakcie prac ziemnych. Przekazanie nastąpi na podstawie wytycznych zawartych w Ustawie o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23.07.2003 r. (tekst jedn. Dz. U z 2014r. poz. 1446 ze zm.). Zabytki będą przejęte wraz z dokumentacją z nadzoru, po odpowiednim ich przygotowaniu do przechowywania w Muzeum (umyte, skatalogowane - wg wytycznych MHMG, wzór zostanie dostarczony Wykonawcy, zaopatrzone w metryki - wzór z MHMG zostanie przedstawiony Wykonawcy, zapakowane w kartony). Dokumentacja z nadzoru przekazana zostanie w wersji elektronicznej oraz dwóch wersjach papierowych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45311000-7, 45300000-7, 45111200-0, 45262210-6, 45262400-5, 45421152-4, 45421146-9, 45442100-8, 45320000-6, 45262600-7, 45421000-4, 45260000-7, 45420000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1185804.61
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
LIFTPROJEKT Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik, , Kalinowo 86, 07-300, Ostrów Mazowiecka, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1469788.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1469788.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1474155.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.