eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › PRZEBUDOWA BUDYNKU BIUROWEGO POLSKIEGO RADIA SZCZECIN SA PRZY AL. WOJSKA POLSKIEGO 73 W SZCZECINIE - III ETAP



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Szczecin: PRZEBUDOWA BUDYNKU BIUROWEGO POLSKIEGO RADIA SZCZECIN SA PRZY AL. WOJSKA POLSKIEGO 73 W SZCZECINIE - III ETAP
Numer ogłoszenia: 104338 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio Szczecin SA, Al. Wojska Polskiego 73, 70-481 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4855800, fax 091 4855920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radio.szczecin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.radio.szczecin.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA BUDYNKU BIUROWEGO POLSKIEGO RADIA SZCZECIN SA PRZY AL. WOJSKA POLSKIEGO 73 W SZCZECINIE - III ETAP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku biurowego przy Al. Wojska Polskiego 73 w Szczecinie - III etap. Zakres prac określony jest w opisie przedmiotu zamówienia (zał. 6 do SIWZ) i przedmiarze robót (zał. 7 do SIWZ). Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektowej oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót opracowanych przez Pracownię projektową Metropolis, ul. Chodkiewicza 1/2; 70 - 334 Szczecin.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3.000 (słownie: trzy tysiące) złotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 2.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, tzn.: 1) w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a w przypadku wyrządzenia szkody, szkoda ta została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) w stosunku do których nie otwarto likwidacji i których upadłości nie ogłoszono; 3) nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych: a) w przypadku osób fizycznych - dot. ich samych; b) w przypadku spółki jawnej - dot. wszystkich wspólników; c) w przypadku spółki partnerskiej - dot. wszystkich partnerów oraz wszystkich członków zarządu; d) w przypadku spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej - dot. wszystkich komplementariuszy; e) w przypadku osoby prawnej - dot. wszystkich urzędujących członków organu zarządzającego; 5) podmioty zbiorowe, wobec których sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 2.2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia, 2.4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: 1) dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami ogólnobudowlanymi oraz wpisaną na listę właściwej izby inżynierów budownictwa, 2) w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 roboty budowlane podobne do robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Przez roboty podobne Zamawiający rozumie roboty o wartości co najmniej 100.000 zł brutto każda, obejmujące swoim zakresem prace polegające na wzniesieniu lub remoncie, obejmujące również roboty wykończeniowe - budynków biurowych, szkół, handlowo - usługowych, urzędów, obiektów kultury lub innych obiektów użyteczności publicznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 2.1. - 2.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawcy obowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wskazane w wykazie wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót budowlanych zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru robót, itp.), 7) wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 8) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami określonymi w pkt 2.4 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz aktualne dokumenty potwierdzające ich wpis na listę właściwej izby inżynierów budownictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.radio.szczecin.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Polskiego Radia Szczecin S.A. w Szczecinie, Al. Wojska Polskiego 73, 70 - 481 Szczecin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat Polskiego Radia Szczecin S.A. w Szczecinie, Al. Wojska Polskiego 73, 70 - 481 Szczecin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.