eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › budowa i przebudowa dróg w Lubartowie wraz z kompleksowym odwodnieniem północnej części miasta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-26

POZYCJA 10432

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lubartów: budowa i przebudowa dróg w Lubartowie wraz z kompleksowym odwodnieniem północnej części miasta Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Lubartów, do kontaktów: Agnieszka Staszek, Artur Trocyk, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552273, fax 081 8552016, e-mail: wrg@um.lubartow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lubartow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa i przebudowa dróg w Lubartowie wraz z kompleksowym odwodnieniem północnej części miasta. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Lubartów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa i przebudowa dróg w Lubartowie wraz z kompleksowym odwodnieniem północnej części miasta obejmująca budowę :1)1399,10 mb kanałów deszczowych z PEHD, SN 8, z rur łączonych na złączki dwukielichowe z uszczelkami trójwargowymi EPDM, 2)studni kanalizacyjnych, 3)przykanalików deszczowych z rur kanalizacyjnych dwuściennych z PEHD, 4)wpustów ulicznych, 5)koalescencyjnego separatora wód deszczowych, 6)budowę nawierzchni ulic. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa i przebudowa dróg w Lubartowie wraz z kompleksowym odwodnieniem północnej części miasta obejmująca budowę: 1.1399,10 mb kanałów deszczowych z PEHD, SN 8, z rur łączonych na złączki dwukielichowe z uszczelkami trójwargowymi EPDM w tym: 1.1.405,1 mb kanałów o średnicy 0,80 m 1.2.151,0 mb kanałów o średnicy 0,60 m 1.3.440,0 mb kanałów o średnicy 0,50 m 1.4.403,0 mb kanałów o średnicy 0,30 m 2.Studni kanalizacyjnych: 2.1.4 studnie systemowe z PEHD 2.2.32 studnie z kręgów żelbetowych o śr. 1,0 m; 1,2 m i 1,4 m 3.Przykanalików deszczowych z rur kanalizacyjnych dwuściennych z PEHD, SN 8 o łącznej długości 281 mb o średnicy 200mm i 250mm. 4.Wpustów ulicznych: 4.1.14 szt. betonowych o śr.500mm 4.2.40 szt. prefabrykowanych z rur dwuściennych PEHD. 5.Koalescencyjnego separatora wód deszczowych: 5.1.przepływ nominalny - 150 dm3/s 5.2.przepływ maksymalny (przez by-pass)-750 dm3/s 5.3.objętość całkowita - 39 719 dm3 5.4.objętość użytkowa komory osadnikowej-15 000 dm3 5.5.objętość użytkowa komory separacji-13 500 dm3 5.6.objętość składowa substancji ropopochodnych -5 700 dm3 5.7.sprawność oddzielania - 99,9% 5.8.powierzchnia oddzielania - 59,73 m3 5.9.obciążenie hydrauliczne- 9,04m/h 5.10.zdolność zatrzymywania zawiesin d = 2,5 - 55 mikrometrów 6.Budowę nawierzchni ulic: 6.1.ul. Polarna i częściowo Heweliusza i Ciołkowskiego: a)Nawierzchnia ulic - 1841,0 m2: -kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm -podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm -górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15cm -warstwa mrozoodporna z piasku gr. 14 cm b)Chodniki - 874 m2: -kostka betonowa wibroprasowana 6 cm -podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm -warstwa pomocnicza z piasku stabilizowanego cementem o Rm 1,5 MPa gr. 10 cm c)Zjazdy - 351 m2 -kostka betonowa wibroprasowana 8 cm -podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm -warstwa pomocnicza z piasku stabilizowanego cementem o Rm 5,0 MPa gr. 10 cm -warstwa filtracyjna z piasku gr.10 cm. 6.2.Ulice: Kosmiczna, Astronautów, Ciołkowskiego, Heweliusza i Księżycowa: a)Nawierzchnia ulic - 6474,65 m2 -kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm -podsypka cementowo - piaskowa gr. 4 cm -podbudowa z kruszywa łamanego stab. mechanicznie gr. 10 cm -w-wa gruntu stabilizowanego cementem o Rm 1,5MPa gr. 10 cm -warstwa odsączająca z piasku rg. 10 cm b)Zjazdy - 1042,3 m2 -kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm -podsypka cementowo - piaskowa gr. 3 cm -w-wa gruntu stabilizowanego cementem o Rm 5,0MPa gr. 10 cm -w-wa gruntu stabilizowanego cementem o Rm 1,5MPa gr. 10 cm 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 50000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., którzy : 1.wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1.1.co najmniej 2 roboty budowlane branży sanitarnej odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym branży sanitarnej stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną branży sanitarnej odpowiadającą rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się robotę obejmującą budowę kanalizacji deszczowej lub sanitarnej grawitacyjnej o wartości przedmiotu zamówienia co najmniej 1.500.000 zł brutto, oraz 1.2.co najmniej 2 roboty budowlane branży drogowej odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym branży drogowej stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną branży drogowej odpowiadającą rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się robotę obejmującą budowę ulic i chodników z kostki brukowej o wartości przedmiotu zamówienia co najmniej 1.500.000 zł brutto, 2.dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowisk: a)kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoba; b)kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej - 1 osoba; Uwaga ! Zamawiający określając wymogi dla każdego z kierowników w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3.dysponują lub posiadają dostęp (zdolność kredytową) do środków finansowych w kwocie co najmniej 1.000.000 zł; 4.posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 2.000.000 zł; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy p.z.p. muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast pozostałe warunki szczegółowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania określonych warunków zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia oraz dokumenty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć : 1. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane przez prawo budowlane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego - dotyczy osób wskazanych na stanowiska kierowników robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w specjalności drogowej; 10. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dotyczy osób wskazanych na stanowiska kierowników robót 11. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Ww. dokumenty należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W przypadku wykonawców działających wspólnie ( spółka cywilna, konsorcjum, małżonkowie itd.) każdy z wykonawców z osobna musi przedstawić oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 2. - 8. W takim przypadku muszą oni także ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa do poszczególnych czynności. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii i dowodem zapłaty należnej opłaty skarbowej zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. Nr 225, poz.1635) i rozporządzeniami wykonawczymi do ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubartow.pl. Opłata: 250 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.02.2007, godzina 12:00, Urząd Miasta Lubartów,ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. nr 10.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.