eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklaniec › Kompleksowy remont pomieszczeń piwnicznych , wykonanie opaski żwirowej wokół budynku oraz remont pomieszczeń biurowych i socjalnych wraz z likwidacją pokoju gościnnego i adaptacją na biuro w budynku administracyjno-biurowym nadleśnictwa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-26

Świerklaniec: Kompleksowy remont pomieszczeń piwnicznych , wykonanie opaski żwirowej wokół budynku oraz remont pomieszczeń biurowych i socjalnych wraz z likwidacją pokoju gościnnego i adaptacją na biuro w budynku administracyjno-biurowym nadleśnictwa
Numer ogłoszenia: 104320 - 2016; data zamieszczenia: 26.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świerklaniec , ul. Oświęcimska 19, 42-622 Świerklaniec, woj. śląskie, tel. 032 2844868, faks 032 2844866.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swierklaniec.katowice.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy remont pomieszczeń piwnicznych , wykonanie opaski żwirowej wokół budynku oraz remont pomieszczeń biurowych i socjalnych wraz z likwidacją pokoju gościnnego i adaptacją na biuro w budynku administracyjno-biurowym nadleśnictwa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 5.1. Opis przedmiotu zamówienia : -Wykonanie remontu pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-biurowym w celu likwidacji skutków zawilgocenia pomieszczeń (zwłaszcza ścian). Prace związane są między innymi z wykonaniem poziomej izolacji przeciwwilgociowej. Celem remontu jest przystosowanie pomieszczeń do aktualnego planu ich zagospodarowania i użytkowania, a także podniesienia standardu pomieszczeń i przywrócenie walorów użytkowych; -Wykonanie robót związanych z ułożeniem opaski żwirowej wokół budynku, ułożenie płytek klinkierowych na posadzce w podcieniach obiektu oraz drobnych pracach renowacyjnych i wykończeniowych. Celem wykonania prac jest poprawa estetyki obiektu oraz sposobu ochrony budynku przed wilgocią; -Remont pomieszczeń biurowych i socjalnych polegający na przywróceniu pomieszczeniom walorów technicznych i estetycznych. Likwidacja pokoju gościnnego w celu przystosowania pomieszczenia na biuro. Lokalizacja : Budynek administracyjno-biurowy nadleśnictwa, ul. Oświęcimska 19, 42-622 Świerklaniec, działka nr 189/4. Szczegółowy zakres i opis robót zawarty jest w: - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, - przedmiarach robót..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu Wykonawcy, zgodnie z art. 67 ust. 1, pkt 6, ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia będącego przedmiotem niniejszego zamówienia lub jego części - w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.32.30.00 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.32.24.00 - 45.32.24.00 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 12.Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 3 000,00zł słownie: trzy tysiące złotych 00.100 Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 2016.05.11, godz. 9:30. 12.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nadleśnictwo Świerklaniec, BGŻ o.Tarnowskie Góry nr 79203000451110000000634130, a)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b)gwarancjach bankowych, c)gwarancjach ubezpieczeniowych, d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust.5, pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000r., O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 12.2. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 12.3. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie, by nie było na stałe związane z ofertą). W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności muszą zawierać sytuacje określone: a)w art. 46, ust. 4a PZP, tj.: jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3 PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 2, ust.1 PZP lub pełnomocnictw, b)art. 46 ust. 5 PZP, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stanie Wykonawcy. Poza tym, z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności na rzecz Zamawiającego w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 12.4. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 12.5. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona i w ostateczności uznana za odrzuconą. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.3 PZP, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 12.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 12.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a zwłaszcza w zakresie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej, robót posadzkarskich, płytkarskich, tynkarskich i malarskich oraz instalacji wod-kan, o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00zł netto Wykonawca, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 pkt 2b PZP). Zamawiający wymaga, by Wykonawca wskazał, w jaki sposób czynny (faktyczny) będą przekazywane zasoby, w szczególności przy poleganiu na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26, ust.2b PZP odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów, chyba że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - minimum jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe określone przepisami ustawy Prawo budowlane, do dozorowania i kierowania pracami ogólnobudowlanymi Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia Wykonawca, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 pkt 2b PZP). Zamawiający wymaga, by Wykonawca wskazał, w jaki sposób czynny (faktyczny) będą przekazywane zasoby, w szczególności przy poleganiu na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26, ust.2b PZP odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów, chyba że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 80 000, 00 zł; - posiadają opłaconą polisę lub inny dokument stwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100 000, 00 zł. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną Zamawiający wymaga, aby co najmniej jeden z Wykonawców przedłożył swoją polisę lub inny dokument na ww. wartość lub, aby wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną zawarli jedną umowę ubezpieczenia. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości umów ubezpieczenia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia Wykonawca, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 pkt 2b PZP). Zamawiający wymaga, by Wykonawca wskazał, w jaki sposób czynny (faktyczny) będą przekazywane zasoby, w szczególności przy poleganiu na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26, ust.2b PZP odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów, chyba że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z założeniami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b)wypełniony Formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.85
  • 2 - termin realizacji do 31.08.2016 - 0.05
  • 3 - termin realizacji do 31.07.2016 - 0.10
  • 4 - okres gwarancji powyżej 36mcy do 48mcy - 0.05
  • 5 - okres gwarancji powyzej 48mcy - 0.10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają możliwość zmiany przedmiotowej umowy w następujących okolicznościach: a) ceny ofertowej: - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki; - w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym. Zamawiający niezwłocznie po powzięciu informacji o konieczności rezygnacji z części prac objętych umową, pisemnie powiadomi o powyższym fakcie Wykonawcę; b) terminu wykonania przedmiotu umowy : - w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP, jeśli jego wykonanie (sposób, technologia) będzie skutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego ; - w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez Inspektora nadzoru inwestorskiego, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia; - w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności w przypadku istotnych błędów w dokumentacji, kolizji z nie zinwentaryzowanymi sieciami podziemnymi, zaistnienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków geologicznych (kategoria gruntu, kurzawka, itp.) skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, itp. W powyższych przypadkach nowy termin wykonania zamówienia ustali Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą. c) sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy; d) zmiany osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę do nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji. Osoby wyznaczone i wpisane do umowy, jako osoby nadzorujące lub współpracujące w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, mogą być zmienione zarówno przez Zamawiającego i Wykonawcę. Jeśli osoby te winny spełniać określone wymagania wówczas strony potwierdzą to w sposób przewidziany w SIWZ. Jeżeli osoby te nie muszą spełniać określonych wymagań to ich zmiana może nastąpić po uprzednim pisemnym, skutecznym zawiadomieniu strony przeciwnej. Powyższa zmiana będzie wymagała pisemnego poinformowania i zgody Zamawiającego. e) Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawców - podmiotów trzecich, na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że kolejny Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie wymaganym przez Zamawiającego na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 16.4. Zmiany do umowy, wprowadzone na mocy art. 144 ustawy PZP, mogą być wprowadzone aneksem za obopólną zgodą stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z wyłączeniem sposobu zmian dotyczących w pkt.16. 3, lit. a), tiret drugi i pkt. 3, lit. d).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_swierklaniec
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Oświęcimska 19 42-622Świerklaniec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2016 godzina 09:30, miejsce: ul. Oświęcimska 19 42-622Świerklaniec sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.