eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegania (system p.poż)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-21

Elbląg: Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegania (system p.poż)
Numer ogłoszenia: 104311 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 110 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Komeńskiego 35, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 239-4527, 2394401, fax 055 2302094.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwojskowy.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegania (system p.poż).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegania (system p.poż), Nr sprawy 12/2007

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.33.00 - 45.34.33.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział firmy, które spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - wpis do ewidencji działalności gospodarczej. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - oświadczenie z art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, - zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj.: - oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. wyrażą zgodę na wszystkie warunki określone w siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk oferty zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Ślepe kosztorysy - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków 22 i 24 ustawy \Prawo zamówień publicznych\ z dnia 29.01.2004 / tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm./ - załącznik nr 5. 4. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wynikających z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed dniem otwarcia ofert) wyciąg z aktu prawnego dotyczący utworzenia jednostki przystępującej do przetargu oraz potwierdzający, że wykonawca posiada prawo do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - wyciąg Krajowego Rejestru Sądowego lub z ewidencji działalności gospodarczej. - Aktualne zaświadczenie wystawione przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenia społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). - Aktualne zaświadczenie wystawione przez właściwy organ podatkowy potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 300 tys. złotych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, co najmniej jedno zamówienie polegające na integracji systemu DSO z systemem sygnalizacji pożaru ARITECH FP 2000produkcji GE SECURITY, co najmniej jedno zamówienie na wykonanie systemu DSO; - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga aby wykonawca udowodnił wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na wartość nie mniejszą niż 400.000,00 zł; - Aktualna na dzień składania ofert polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; - stosowne uprawnienie kierownika budowy (robót) oraz aktualny na dzień złożenia ofert wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; - uprawnienie Serii \E\ pracowników wykonujących prace instalacyjne (co najmniej 4 pracowników); - zaświadczenie o odbyciu szkolenia autoryzowanego przez GE SECURITY w zakresie uruchamiania oprogramowania integracyjnego ALLIANCE.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwojskowy.elblag.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 110 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul.Komeńskiego 35,82-300 Elbląg, bud.administracji,I piętro,pokój 106.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2007 godzina 10:30, miejsce: 110 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul.Komeńskiego 35,82-300 Elbląg, bud.administracji,I piętro,kancelaria szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.