eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmno › Administracja i utrzymanie cmentarza komunalnego w Chełmnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-05

Ogłoszenie nr 104300 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.

Chełmno: Administracja i utrzymanie cmentarza komunalnego w Chełmnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 516621-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Chełmno, krajowy numer identyfikacyjny 87111848300000, ul. ul. Dworcowa 1, 86200 Chełmno, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 566 771 729, faks 566 771 774, e-mail wmkii@chelmno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.chelmno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Administracja i utrzymanie cmentarza komunalnego w Chełmnie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GM-OŚ.271.6.2017.JB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cmentarnych polegających na administrowaniu cmentarzem komunalnym w Chełmnie położonym przy ul. Gen. Jastrzębskiego wraz z terenami do niego przypisanymi (obręb nr 3 działka nr 4/1 o powierzchni 1,6810 ha, działka nr 1/1 o powierzchni 0,6334 ha, działka nr 5/1 o powierzchni 1,2558 ha, działka nr 8/1 o powierzchni 1,1901 ha - zapisane w KW 78 i KW 683) w następującym zakresie: 1) Udostępnienie terenów pod groby i pobieranie opłat cmentarnych w wysokościach ustalonych Uchwała Nr XXXIV /198/2017 Rady Miasta Chełmna z dnia 25.04.2017 r. 2) Prowadzenie ewidencji uzyskanych wpływów z opłat cmentarnych i poniesionych kosztów związanych z administrowaniem cmentarzem udokumentowanych fakturami, rachunkami lub innymi dokumentami. 3) Przestrzeganie urządzania cmentarza komunalnego zgodnie z planami zagospodarowania. 4) Nadzorowania nad korzystaniem z cmentarza komunalnego, w szczególności nad pochówkiem i ekshumacją zmarłych oraz zakładaniem i budową grobów zgodnie z przepisami prawa. 5) Prowadzenie dokumentacji cmentarnej (księgi cmentarne i inne) przewidzianej przepisami. 6) Przyjmowanie zwłok do pochowania na cmentarzu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7) Przygotowanie cmentarza do uroczystości pogrzebowych i świąt. 8) Bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym ogrodzenia cmentarza, bram wjazdowych i bramek wejściowych. 9) Utrzymanie w należytym stanie technicznym poprzez wykonywanie bieżących napraw i konserwacji nawierzchni dróg, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej z lampami, drenażu melioracyjnego łącznie z piaskownikiem. 10) Utrzymanie terenu cmentarza i parkingu w należytym stanie sanitarno-porządkowym (zawarcie umowy na odbiór odpadów komunalnych, usuwanie zanieczyszczeń z dróg i parkingu). 11) Utrzymanie czystości i porządku na parkingu przed cmentarzem i na drodze dojazdowej do cmentarza. 12) Zimowe utrzymanie parkingu i alei głównych poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości. 13) Opieka nad grobami opuszczonymi polegająca na odchwaszczaniu nagrobków terenu przy nagrobku, oraz zbieraniu pozostawionych odpadów (wypalone znicze). Za grób opuszczony uznaje się grób istniejący, pozostawiony bez opieki rodziny, na którym nie są wykonywane zabiegi pielęgnacyjne i porządkowe. 14) Stałej konserwacji i pielęgnacji zieleni, na terenie cmentarza i parkingu. 15) Zabezpieczenia stałej dostawy wody. 16) Pokrycia wszystkich kosztów związanych z utrzymaniem i administracją cmentarza. 17) Wykonywanie bieżących napraw i utrzymanie w należytym stanie technicznym obiektów cmentarza istniejących grobowców (stanowiących własność Gminy Miasta Chełmna). 18) Usytuowania na terenie cmentarza WC i utrzymanie w należytym stanie technicznym i sanitarno-porządkowym. 19) Wykonanie darmowych pochówków na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmnie. 20) Stałej całorocznej opieki nad grobami zleconymi przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmnie. 21) Podjęcie odpowiednich działań w przypadku powstania klęski żywiołowej w granicach administracyjnych miasta Chełmna, a w szczególności do transportu zwłok z miejsca katastrofy i przygotowania miejsc grzebalnych. 22) Utrzymanie czytelności i uaktualnianie wyciągu regulaminu korzystania z cmentarza w razie konieczności zmian. 23) Otwieranie i zamykanie cmentarza w porze letniej o godz. 700 i 2200 w porze zimowej o godz. 700 i 1800,, w/w godziny nie obowiązują w dniach 31 października oraz 1 i 2 listopada. 24) Wyposażenie cmentarza w windę opuszczającą trumnę do grobu i ruszt na wiązanki. 25) W ramach wykonania zamówienia administrator ma obowiązek znać obowiązujące przepisy prawa w zakresie: - urządzania cmentarzy, prowadzenia ksiąg cmentarnych i chowania zmarłych, - prowadzenia ewidencji grobów, - postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi, - ochrony konkurencji i konsumentów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 98371111-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"KAMEX" Zbigniew Ćwikliński, info@kamex.info.pl, Wielkie Czyste 18, 86-212, Stolno , kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 175813.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 175813.46
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 175813.46
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.