eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie usługi sprzątania przystanków komunikacji miejskiej w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-02

Rzeszów: Wykonanie usługi sprzątania przystanków komunikacji miejskiej w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 1042 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie, ul. Trembeckiego 3, 35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (017) 86 60 349, faks (017) 86 60 349.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi sprzątania przystanków komunikacji miejskiej w Rzeszowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach sprzątania przystanków komunikacji miejskiej w Rzeszowie realizowane mają być usługi polegające na: 1) Utrzymaniu w czystości przystanków, 2) Utrzymaniu w czystości urządzeń przystankowych, 3) Odśnieżaniu oraz likwidacji gołoledzi na przystankach autobusowych i pętlach w okresie zimowym, 4) Sprzątaniu dworca podmiejskiego przy ul. Kasprowicza, 5) Ochronie poczekalni dworcowej na dworcu podmiejskim przy ul. Kasprowicza, 6) Utrzymaniu w czystości parkingu przy ul. Grottgera, 7) Sprzątaniu pomieszczeń biura obsługi klienta przy ul. Lisa-Kuli i Grottgera, 9) Sprzątaniu pomieszczeń dla kontrolerów przy ul. Bardowskiego. Ad. 1. Utrzymanie w czystości przystanków: 1.1. Ilość przystanków przeznaczonych do sprzątania: 545 szt. w tym: 1.1.1. przystanki I kategorii - 191 szt. - zgodnie z wykazem przystanków, 1.1.2. przystanki II kategorii - 354 szt. - zgodnie z wykazem przystanków, 1.2. Godziny sprzątania przystanków i częstotliwość: - od 21.00 do 6.00. 1.2.1. przystanki I kategorii - 191 szt. - sprzątanie wiata i peron oraz chodnik na długości zatoki - codziennie, 1.2.2. przystanki II kategorii - 354 szt. - sprzątanie wiata i peron oraz teren wokół wiaty - 2,0 m z trzech stron wokół wiaty, co drugi dzień, 1.3. Obszar sprzątania i odśnieżania przystanków: 1.3.1. przystanek autobusowy z zatoką - sprzątanie/odśnieżanie dotyczy powierzchni na całej długości zatoki i szerokości chodnika, 1.3.2. przystanek autobusowy z wydzielonym peronem - sprzątanie/odśnieżanie dotyczy powierzchni na całej długości i szerokości peronu, 1.3.3. przystanek autobusowy bez wydzielonego peronu - sprzątanie/odśnieżanie dotyczy powierzchni na długości 7 metrów w jedną i drugą stronę od słupka przystankowego i na całej szerokości chodnika, 1.4. Zakres prac związanych z utrzymaniem w czystości przystanków komunikacji miejskiej: 1.4.1. zbieranie zanieczyszczeń z terenu całej powierzchni przystanków, zatok, pętli autobusowych na bieżąco, 1.4.2. sprzątanie powierzchni przystanku (w przypadku przystanku wyposażonego w wiaty sprzątaniu podlega teren bezpośrednio z tyłu i boków wiaty o szerokości 2 metrów), 1.4.3. usuwanie nielegalnych naklejek i ogłoszeń naklejonych na przystankach i urządzeniach przystankowych, za wyjątkiem ogłoszeń opatrzonych pieczątką Zarządu Transportu Miejskiego w Rzeszowie lub Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Rzeszów sp. z o.o., 1.4.4. usuwanie i sprzątanie chwastów na całej powierzchni peronów przystanków autobusowych, 1.4.5. usunięcie kurzu i zabrudzeń z ławek (w wiatach i stojących na przystankach), 1.4.6. usuwanie szkła z powierzchni peronu oraz terenu bezpośrednio z tyłu i boków wiaty w sytuacjach uszkodzenia (wybicia) szyb w wiacie przystankowej, 1.4.7. zmiatanie nieczystości z przystanków na jezdnię, teren okalający przystanek oraz wrzucanie do koszy znajdujących się na przystankach i pętlach jest zabronione, 1.4.8. bezpośrednio po zakończeniu sprzątania wykonawca zobowiązany jest usunąć wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni terenów czyszczonych. Wszelkie nieczystości muszą być usunięte i wywiezione przez wykonawcę. Ad. 2. Utrzymanie w czystości urządzeń przystankowych 2.1. Ilość urządzeń przystankowych: wiaty - 357 szt. słupki - 188 szt. 2.2. Lokalizacja urządzeń przystankowych - zgodnie z wykazem przystanków, 2.3. Zakres prac: 2.3.1. mycie wiat: czyszczenie szyb wiaty, konstrukcji wiaty, dachu (od wewnątrz i zewnątrz) wiaty, ławki i siedzenia, gabloty reklamowej z zewnątrz, gabloty z rozkładami jazdy z zewnątrz, znaku przystankowego, 2.3.2. mycie słupka, ławki i znaku przystankowego, 2.3.3. usuwanie z szyb wiat przystankowych uszkodzonych map, naklejek i ogłoszeń wraz z usunięciem pozostałości kleju na szybach, 2.3.4. usuwanie graffiti z szyb, konstrukcji wiaty, ławek i siedzeń, dachu i sufitu wiaty, tablicy znaku przystankowego, gablot reklamowych, gablot przystankowych z rozkładami jazdy, słupków, 2.3.5. usuwanie nielegalnych naklejek i ogłoszeń oraz graffiti z wiat i słupków przystankowych. Środki chemiczne stosowane do mycia wiat i usuwania graffiti z wiat nie mogą prowadzić do uszkodzeń powierzchni lakierniczych, powierzchni oszklonych oraz pokrytych poliwęglanem; 2.4. Częstotliwość: 2.4.1. mycie wiat - marzec 2014 r., 2.4.2. usuwanie graffiti i naklejek itp. - w zależności od potrzeb. Ad. 3. Odśnieżanie oraz likwidacja gołoledzi na przystankach i pętlach w okresie zimowym 3.1. Zakres prac: 3.1.1. odśnieżanie i usuwanie oblodzenia, posypywanie piaskiem, 3.1.2. usuwanie skutków gołoledzi na przystankach, 3.1.3. usuwanie nawisów lodowych oraz (w razie potrzeby) śniegu z dachów i konstrukcji wiat przystankowych, 3.1.4. usunięcie skutków opadów śniegu lub gołoledzi na przystankach powinno nastąpić każdorazowo w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od wystąpienia opadów śniegu lub gołoledzi, niezależnie od pory dnia i czy jest to dzień roboczy czy też wolny od pracy, niezależnie od intensywności oraz czasu trwania opadów, 3.1.5. usunięcie piasku z powierzchni przystanków i peronów niezwłocznie po okresie zimowym, 3.1.6. śnieg zalegający perony przystankowe powinien być zgarniany poza obręb przystanku i składowany w pryzmy w sposób nie utrudniający dostępu do przystanku, jak i wejścia i wyjścia z pojazdów komunikacji miejskiej, 3.1.7. wywóz śniegu z powierzchni przystanków w miejsca wyznaczone przez Urząd Miasta Rzeszowa, 3.1.8. zgarnianie śniegu z przystanków bezpośrednio na jezdnię jest zabronione, 3.2. Obszar odśnieżania przystanków - jak obszar sprzątania (pkt. 1.3.). Ad. 4. Sprzątanie dworca podmiejskiego przy ul. Kasprowicza (pow. 6 160m2) 4.1. Zakres prac: 4.1.1. sprzątanie całej powierzchni zewnętrznej dworca komunikacji lokalnej wraz z peronami, 4.1.2. oczyszczanie ze śniegu, lodu i posypywanie piaskiem peronów i chodników na terenie dworca, 4.1.3. usuwanie sopli lodu i nawisów śniegu z zadaszeń przystankowych na terenie dworca, 4.1.4. zebranie po okresie zimowym piasku, który służył do zwalczania śliskości z terenu peronów i chodników, 4.1.5. usuwanie ogłoszeń informacji i plakatów umieszczonych na terenie dworca bez zgody Zamawiającego oraz usuwaniu różnego rodzaju napisów i graffiti z urządzeń przystankowych, 4.2. Częstotliwość i czas sprzątania: 4.2.1. od poniedziałku do piątku w godzinach: - Pierwsza zmiana; od godziny 6:00 do godziny 14:00, - Druga zmiana; od godziny 14:00 do godziny 21:00, 4.2.2. w soboty niedziele i święta w godzinach: - Na pierwszej zmianie; od godziny 6:00 do godziny 14:00; Ad. 5. Ochrona poczekalni dworcowej na dworcu podmiejskim przy ul. Kasprowicza. 5.1. Zakres prac: 5.1.1. otwieranie oraz zamykanie poczekalni, 5.1.2. nadzór nad poczekalnią polegający na doraźnej kontroli w trakcie jej otwarcia, 5.2 Częstotliwość i czas wykonywania w/w prac związanych z ochroną poczekalni: 5.2.1. otwieranie poczekalni w soboty oraz niedziele o godz. 6:00 oraz zamykanie o godz. 21:00, 5.2.2. kontrola obiektu poczekalni co 2 godz. w trakcie jej otwarcia, Ad. 6. Utrzymanie w czystości parkingu przy ul. Grottgera (pow. 865m2) 6.1. Zakres prac: 6.1.1. sprzątanie całej powierzchni parkingu, 6.1.2. odśnieżanie i usuwanie oblodzenia, posypywanie piaskiem, 6.1.3. zebranie po okresie zimowym piasku, który służył do zwalczania śliskości, 6.2. Częstotliwość: codziennie. Ad. 7. Sprzątanie pomieszczeń biura obsługi klienta przy ul. Lisa-Kuli 20 (pow. 83,00m2) i Grottgera 22 (pow. 35,3m2) w Rzeszowie. 7.1. Zakres prac: 7.1.1. wycieranie kurzu z biurek, stolików, szafek, półek i sprzętu komputerowego itp., 7.1.2. zmywanie podłóg (terakota), 7.1.3. opróżnianie koszy i w razie potrzeby wymiana worków foliowych oraz wywóz śmieci, 7.1.4. sprzątanie toalety, 7.1.5. mycie drzwi w zależności od potrzeb, 7.1.6. mycie szyb oddzielających kasjerów od pasażerów w zależności od potrzeb, 7.1.7. zapewnienie środków czystości odpowiednich do konserwacji i czyszczenia poszczególnych powierzchni oraz środków do właściwej dezynfekcji toalet (1 toaleta w budynku przy ul. Lisa-Kuli, 1 toaleta w budynku przy ul. Grottgera), 7.1.8. zapewnienie mydła w płynie i papieru toaletowego, 7.2. Częstotliwość i czas wykonywania: od poniedziałku do soboty włącznie (w soboty - do godz. 13:00). Ad. 8. Sprzątanie pomieszczenia dla kontrolerów przy ul. Bardowskiego (pow. 14,00m2) 8.1. Zakres prac: 8.1.1. zmywanie podłogi (terakota), 8.1.2. opróżnianie koszy i w razie potrzeby wymiana worków foliowych oraz wywóz śmieci, 8.1.3. wycieranie blatów stołu oraz szafek w pomieszczeniu socjalnym, 8.1.4. sprzątanie toalety, 8.1.5. mycie drzwi wejściowych w zależności od potrzeb, 8.1.6. zapewnienie mydła w płynie i papieru toaletowego; 8.1.7. zapewnienie środków czystości odpowiednich do konserwacji i czyszczenia poszczególnych powierzchni oraz środków do właściwej dezynfekcji toalety (1 toaleta w budynku), 8.2. Częstotliwość i czas wykonywania: od poniedziałku do soboty włącznie. UWAGA! Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości sprzątanych przystanków (nowo wybudowane lub demontaż istniejących) o nie więcej niż 10% pierwotnej ilości, co będzie potwierdzał protokół zmniejszenia lub zwiększenia sprzątanych przystanków, bez zmiany wysokości wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązany jest: - zabezpieczyć odzież ochronną i roboczą dla pracowników realizujących przedmiot zamówienia, zgodnie z wymogami bhp, - zapewnić środki czystości i dezynfekcji. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem wyceny przeprowadził wizję lokalną. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania osobami zdolnymi do bezpośredniej realizacji zamówienia - min 6 osób. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim sprzętem do realizacji zamówienia: a) samochody towarowo-osobowe o masie do 3,5 t. - co najmniej 2 szt., b) ciągnik rolniczy o dopuszczalnej masie całkowitej do 1900 kg wyposażony w pług lewo, prawo skrętny sterowany z kabiny kierowcy o szerokości roboczej od 1,5 do 1,8 m oraz w rozsiewacz do piasku o ładowności do 1,5 m3 - co najmniej - 1 szt. c) mikrociągniczki dwukołowe o masie własnej do 150 kg, wyposażone w pług o szerokości roboczej od 1,0 do 1,3 m- 1 szt. Wykonawca w trakcie realizacji umowy winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (bez franszyzy redukcyjnej) na sumę kwot nie mniejszą niż 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.69.00.00 - Usługi usuwania graffiti 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Garda Zbigniew Kalamarz, ul. Płk. Kazimierza Iranka Osmeckiego 6, 35-506 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117916,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 124500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 124500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 124500,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP zamówienie uzupełniające w trybie zamówienia z wolnej ręki zostało udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług w okresie nieprzekraczającym 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowi ono nie więcej niż 25% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zaś zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia w ww. trybie jest uzasadnione, gdyż zamówienie podstawowe zostanie zakończone z dniem 31 grudnia 2013 r., jednak istnieje dalsza potrzeba sprzątania i odśnieżania przystanków w kolejnym roku kalendarzowym 2014. Wykonanie usługi codziennego sprzątania przystanków jest niezbędne dla odpowiedniego funkcjonowania komunikacji miejskiej oraz zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu pasażerom oraz mieszkańcom Rzeszowa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.