To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-05
Ogłoszenie nr 104249 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.
Gorzów Wielkopolski: Usługi w zakresie geodezji GO.SOP.250.9.2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502443-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych O.T. w Gorzowie Wlkp., krajowy numer identyfikacyjny
010344708-00657, ul.
Walczaka
25,
66-400
Gorzów Wielkopolski, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
+48(95)7822299, faks
+48(95)7822270, e-mail
mziegler@anr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie geodezji GO.SOP.250.9.2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GO.SOP.250.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 - powiat sulęciński Działka nr 667/1 położona w obrębie Lemierzyce gmina Słońsk o pow. 3,4247 ha, Przeznaczenie w studium: tereny upraw rolniczych. Dla działki wydano decyzję o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie drogi wewnętrznej dojazdowej do działki o nr ewid. 668/3. Podział działki na 2 części zgodnie z załącznikiem graficznym - przeklasyfikowanie i wydzielenie drogi o powierzchni ok. 0,4900 ha. Wymagany termin do 60 dni Osoba do kontaktu Andrzej Skorniak SZGZ Ośno Lubuskie tel. 95 7575013. Zadanie nr 2 - powiat słubicki Działka nr 266/2 położona w obrębie Radachów gmina Ośno Lubuskie o powierzchni 2,7800 ha. Przeznaczenie w studium: obszary rolniczej działalności produkcyjnej. Podział działki na 2 części zgodnie z załącznikiem graficznym - wydzielenie części działki objętej umową dzierżawy o powierzchni 1,2000 ha Wymagany termin do 60 dni Osoba do kontaktu Andrzej Skorniak SZGZ Ośno Lubuskie tel. 95 7575013. Zadanie nr 3 - powiat strzelecko drezdenecki Działka nr 134/1 o powierzchni 0,0300 ha obręb Lubicz gmina Strzelce Krajeńskie. Zakres prac: Wznowienie granic i dokonanie nowego pomiaru; oraz według specyfikacji Wymagany termin do 60 dni Osoba do kontaktu Jarosław Zieliński SZGZ Baczyna tel.957314052. Zadanie nr 4 - powiat strzelecko drezdenecki 1 Gmina: Dobiegniew Obręb: Osiek Powierzchnia: 25,9921 ha Nr działki: 131/5 Zakres prac: - podział nieruchomości na 2 działki według załącznika graficznego oraz zgodnie ze specyfikacją Działka nr 131/5 "A" ok. 9,2165 ha Działka nr 131/5 "B" ok. 16,7756 ha 2 Gmina: Dobiegniew Obręb: Osiek Powierzchnia: 29,6361 ha Nr działki: 131/6 Zakres prac: - podział nieruchomości na 2 działki według załącznika graficznego oraz zgodnie ze specyfikacją Działka nr 131/6 "A" ok. 10,5428 ha Działka nr 131/6 "B" ok. 19,0933 ha 3 Gmina: Dobiegniew Obręb: Osiek Powierzchnia: 29,8198 ha Nr działki: 131/7 Zakres prac: - podział nieruchomości na 2 działki według załącznika graficznego oraz zgodnie ze specyfikacją Działka nr 131/7 "A" ok. 12,3845 ha Działka nr 131/7 "B" ok. 17,4353 ha 4 Gmina: Dobiegniew Obręb: Osiek Powierzchnia: 30,1312 ha Nr działki: 131/8 Zakres prac: - podział nieruchomości na 2 działki według załącznika graficznego oraz zgodnie ze specyfikacją Działka nr 131/8 "A" ok. 14,3959 ha Działka nr 131/8 "B" ok. 15,7353 ha Wymagany termin do 90 dni Osoba do kontaktu Dawid Wachowiak OT ANR tel. 95 7822291.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71000000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie nr 1 - powiat sulęciński |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3252.03 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 3370.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie Nr 2 - powiat słubicki |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2439.02 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zadanie Nr 3 - powiat strzelecko drezdenecki |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT813.01 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2200.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zadanie Nr 4 - powiat strzelecko drezdenecki |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16260.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12915.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Posterunek Policji w Słońsku - budowa nowej siedziby
- Roboty budowlane i termoizolacja budynku mieszkalnego przy ul. Wawrzyniaka 72 w Gorzowie Wlkp. realizowany w ramach Programu TERMO pn.: "Poprawa stanu technicznego obiektów mieszkalnych"
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2024 roku"
- Świadczenie usług obsługi technicznej emisji dla Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji Oddziału w Gorzowie Wielkopolskim
- Usługi polegające na wycince drzew
- Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.