eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Roboty remontowe ogólnobudowlane zewnętrzne i wewnętrzne w Gimnazjum nr 4 w Rybniku, ul. Rybacka 55, dzielnica Rybnicka Kuźnia.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-05

Ogłoszenie nr 104247 - 2017 z dnia 2017-07-05 r.

Rybnik: Roboty remontowe ogólnobudowlane zewnętrzne i wewnętrzne w Gimnazjum nr 4 w Rybniku, ul. Rybacka 55, dzielnica Rybnicka Kuźnia.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 530570-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48324392302, faks +48324224124, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty remontowe ogólnobudowlane zewnętrzne i wewnętrzne w Gimnazjum nr 4 w Rybniku, ul. Rybacka 55, dzielnica Rybnicka Kuźnia.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.73.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych w obrębie budynku Gimnazjum ( wymiana posadzki PCV i ślusarki wewnętrznej aluminiowej) oraz na zewnątrz budynku (remont schodów wejściowych oraz nawierzchni drogi wewnętrznej i parkingu). Zakres i technologia wykonania robót opisane zostały w dokumentacji przetargowej, na którą składają się: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) , przedmiar robót oraz dokumentacja fotograficzna. Zakres robót wewnętrznych obejmuje : a) wymianę zużytej posadzki rulonowej PCV na nową w pomieszczeniach : biblioteka , czytelnia, pokój nauczycielski z zapleczem, magazyn sprzętu sportowego, gabinet zastępcy dyrektora; a w szczególności: - rozbiórkę starej wykładziny podłogowej PCV wraz z cokolikiem przyściennym, - naprawę podłoża (posadzki cementowej) z uzupełnieniem miejscowych ubytków i spękań, - wykonanie wylewki samopoziomującej z zagruntowaniem podłoża, - ułożenie nowej wykładziny rulonowej PCV homogenicznej gr. 2mm z wywinięciem na ściany na profilu wyokrąglającym, - wywiezienie odpadów w tym ze starej wykładziny na składowisko (z kosztem utylizacji). b) wymianę zdewastowanych drzwi wewnętrznych o konstrukcji aluminiowej wraz z przeszkleniem stałym (ścianką przeszkloną) w pomieszczeniu świetlicy od strony : a) korytarza (1 kpl) , b) stołówki (2 kpl), a w szczególności: - demontaż starej ślusarki - ścianek przeszklonych z drzwiami Alu, z wywozem i utylizacją na składowisku (wartość złomu do rozliczenia z Użytkownikiem obiektu), - dostawę i montaż nowych ścianek przeszklonych z drzwiami ( 3 kpl), ze szkleniem pojedynczym bezpiecznym (VSG) z profili aluminiowych w kolorze dostosowanym do ścianek istniejących (srebrny - RAL 9007), - naprawę i odmalowanie tynków ościeży otworów drzwiowych (z zachowaniem pierwotnej kolorystyki). Zakres robót zewnętrznych obejmuje : a) remont schodów zewnętrznych wejściowych od strony zachodniej budynku (od str. ul. Rybackiej), w tym schodów głównych (wejście główne na parter) i schodów bocznych (wyjście ewakuacyjne), a w szczególności: - rozbiórkę nawierzchni z kostki i płyt betonowych wokół schodów z odkryciem fundamentów, - częściową wymianę tynków części podziemnej z wykonaniem izolacji powłokowej (przeciwwilgociowej), - skucie spękanej okładziny lastryko, osadzenie nowych krat wyciorowych do butów z odwodnieniem i wykonanie powłoki izolacyjno-sczepnej pod lastryko (na pozostałej części podestów i biegów - powyżej terenu), - ułożenie stopnic prefabrykowanych na biegach i obłożenie masą lastryko płukane pozostałej części schodów (z zachowaniem jednolitego wyglądu masy lastrykowej na prefabrykatach i układanej na mokro), - montaż balustrad schodowych i pochwytu (na ścianie budynku) z rur ze stali nierdzewnej. b) remont (wymianę) nawierzchni drogi wewnętrznej i parkingu od strony południowej budynku (od wjazdu od ul. Rybackiej do placu postojowego dla pracowników - parkingu włącznie) , w tym w szczególności: - rozbiórkę zdeformowanej i zużytej technicznie nawierzchni asfaltobetonowej, wraz z podbudową (grunt ulepszony żużlem, itp.) i krawężnikami - z wywozem i utylizacją powstałego odpadu, - czasową rozbiórkę i odtworzenie (przełożenie) osłabionych lub rozebranych w trakcie robót fragmentów nawierzchni z bloczka betonowego i chodników z kostki brukowej betonowej sąsiadujących z rozbieraną nawierzchnią asfaltobetonową, - okrawężnikowanie i ułożenie nowej podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego , z nadaniem spadków umożliwiających grawitacyjny spływ wody deszczowej na teren zielony przyległy do parkingu, - ułożenie nowej nawierzchni z bloczka betonowego 38x25x14cm na podsypce cementowo-piaskowej, - regulacja wysokościowa (włazów) studni kanalizacyjnych w obrębie remontowanej drogi i parkingu, - wykarczowanie pozostałych po wyciętych drzewach pni z korzeniami (rozpierającymi podbudowę remontowanej drogi) z zasypaniem dołów, rozścieleniem ziemi urodzajnej i wysianiem trawy, - roboty towarzyszące, nie objęte przedmiarem a konieczne do właściwego i zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania robót, jak: obsługa geodezyjna robót (pomiary sytuacyjno- wysokościowe), zabezpieczenie przed dewastacją w trakcie robót zieleni i mienia placówki znajdującego się w strefie robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45233223-8, 45233200-1, 45400000-1, 45432110-8, 45410000-4, 45430000-0, 45421100-5, 45442100-8,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie przetargowe zostało unieważnione, ponieważ do upływu terminu składania ofert, tj. 28 czerwca 2017 r. do godz. 09:30, nie złożono żadnej oferty. Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT130079.85
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.