eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie remontu korytarzy w budynku Sądu Rejonowego dla Warszawy- Śródmieścia w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 polegającego na malowaniu ścian, zamontowaniu listew odbojowych na ścianach korytarzy i obłożeniu ścian płytkami ceramicznymi na parter

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Warszawa: Wykonanie remontu korytarzy w budynku Sądu Rejonowego dla Warszawy- Śródmieścia w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 polegającego na malowaniu ścian, zamontowaniu listew odbojowych na ścianach korytarzy i obłożeniu ścian płytkami ceramicznymi na parterze.
Numer ogłoszenia: 104228 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie, ul. Marszałkowska 82, 00-517 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 552 91 12, fax 0-22 553 99 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu korytarzy w budynku Sądu Rejonowego dla Warszawy- Śródmieścia w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 polegającego na malowaniu ścian, zamontowaniu listew odbojowych na ścianach korytarzy i obłożeniu ścian płytkami ceramicznymi na parterze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu korytarzy w budynku Sądu Rejonowego dla Warszawy- Śródmieścia w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 polegającego na malowaniu ścian, zamontowaniu listew odbojowych na ścianach korytarzy na parterze, antresoli, I, II, III, IV i V piętrze a także na malowaniu sufitów na antresoli i obłożeniu ścian płytkami ceramicznymi na parterze, zgodnie ze specyfikają techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych- zał. nr 6 do SIWZ oraz przedmiarem robót- zał. nr 7 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia do dnia 25 czerwca 2008 r. do godz.10.00 wadium w wysokości 3 tyś. zł ( trzy tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz.252, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Bank Pekao S.A. nr 51124062471111000049748824 lub w kasie..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy , którzy spełniają następujące przesłanki: a) udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, tj. dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, oraz wartości powyżej 180 000 zł. b) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. pełnienia funkcji kierowania budowy i innych pracowników. 2) Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. a) dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 1a niniejszej specyfikacji muszą być: - wykaz zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót, wg załącznika nr 3 do SIWZ. Parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. b) dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 1b niniejszej specyfikacji muszą być: - wykaz osób, które będą pełniły funkcje kierownika budowy bez ograniczeń, kierowników robót i innych pracowników- wg załącznika nr 4 do SIWZ - uprawnienia budowlane kierowników oraz zaświadczenia z właściwego Oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność tych osób do tej izby na dzień składania ofert. d) dokumenty potwierdzające, że ww. roboty budowlane zostały wykonane należycie, np referencje. 3) Oferta ma być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, ze wszystkimi wymaganiami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie warunków formalnych. W dalszej kolejności zostaną ocenione oferty (spełniające warunki formalne) pod względem merytorycznym. 5) Ocena dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana poprzez sprawdzenie złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania, iż spełnia wymagane warunki, Wykonawca zobowiązany jest doł¬ą¬czyć do oferty wskazane poniżej dokumenty określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewiden¬cji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, o nie zaleganiu Wykonawcy z opłacaniem podatków lub, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu Wykonawcy ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; d) dowód złożenia wadium e) harmonogram rzeczowo-terminowy 2) Wykonawca oświadcza, że posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 200.000,00 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu do wglądu oryginału odnowionego ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 200.000,00 złotych polskich w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, w razie wygaśnięcia w okresie obowiązywania umowy dotychczasowej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Wykonawca powinien złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (każda zapisana strona). Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczy¬tel¬na lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może spraw¬dzić jej prawdziwości w inny sposób. 5) Zgodnie z treścią art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie, tj. wraz z ofertą, nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie niniejszego postępowania. 6) Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. 7) Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów, złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów spowoduje wykluczenie uczestnika z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie ul. Marszałkowska 82 00 - 517 Warszawa pok. 141 W godz. 8.00-16.00 w dni powszednie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie ul. Marszałkowska 82 00 - 517 Warszawa pok. 141.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 25.07.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.