eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Gen. Kazimierza Sosnkowskiego w Mińsku Mazowieckim z przejściem pod torami linii kolejowej nr 13 Krusze - Pilawa szlak Pilawa - Mińsk Mazowiecki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-26

Mińsk Mazowiecki: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Gen. Kazimierza Sosnkowskiego w Mińsku Mazowieckim z przejściem pod torami linii kolejowej nr 13 Krusze - Pilawa szlak Pilawa - Mińsk Mazowiecki
Numer ogłoszenia: 104222 - 2016; data zamieszczenia: 26.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. , ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 7596964, faks 25 7586712.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwikminsk.pl, www.bip.pwikminsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zamawiający sektorowy- sektor wodny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Gen. Kazimierza Sosnkowskiego w Mińsku Mazowieckim z przejściem pod torami linii kolejowej nr 13 Krusze - Pilawa szlak Pilawa - Mińsk Mazowiecki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Gen. Kazimierza Sosnkowskiego i ul. Mleczarska w Mińsku Mazowieckim z przejściem pod torami linii kolejowej nr 13 Krusze Pilawa szlak Pilawa Mińsk Mazowiecki na KM 32,768 oraz przez działkę nr ew. 2681/9 zakwalifikowaną do terenów zamkniętych Polskich Kolei Państwowych dalej PKP.Roboty budowlane prowadzone będą na terenie działki miejskiej o nr ew. 2681/2, działek drogi powiatowej ul. Gen. Kazimierza Sosnkowskiego o nr ew. 2681/7, 2679, działki drogi gminnej ul. Mleczarska o nr ew. 3395/1 oraz w terenie zamkniętym obejmującym działkę o nr ew. 2681/9 będąca we władaniu PKP.Stan istniejący.Na terenie działek, przez które przewidziano przebieg sieci kanalizacji sanitarnej zlokalizowana jest infrastruktura techniczna w postaci miejskiej sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej, sieci gazowej średniego ciśnienia, kabli energetycznych i telefonicznych, kabli teletechnicznych oraz w obrębie działki PKP zlokalizowana jest linia kolejowa jednotorowa przebiegająca na nasypie z kablami srk, a poza nasypem sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej.Odprowadzenie ścieków z projektowanej zlewni sieci kanalizacyjnej przewiduje się poprzez istniejącą betonową studnię rewizyjną na kanale sanitarnym o średnicy DN 600 mm, który przebiega wzdłuż zachodniej strony linii kolejowej po działce miejskiej o nr ew. 2681/2.Opis przedmiotu zamówienia.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w terenie zamkniętym Polskich Kolei Państwowych. Budowa grawitacyjnego kanału sanitarnego w wykopie otwartym na odcinku pomiędzy studniami S3 S4 granica terenu zamkniętego z rur kanalizacyjnych PVC klasy SN 8 średnicy 400x11,7 mm o długości 54,0 m łączonych na uszczelki gumowe.Na kanale montaż studni rewizyjnych z kręgów żelbetowych średnicy 1200 mm łączonych na uszczelki gumowe zwieńczone pokrywą żelbetową średnicy 1400 mm i włazem żeliwnym typu ciężkiego D400 na zatrzask.Budowa grawitacyjnego kanału sanitarnego metodą przewiertu sterowanego pod nasypem linii kolejowej pomiędzy studniami S2 S3 długości 75,0 m w tym w granicy terenu zamkniętego (PKP) długości 64,0 m.Przewiert trójwarstwową rurą z wewnętrzną i zewnętrzną warstwą ochronną z tworzywa sztucznego PE 100 RC XSC 50 oraz warstwą środkową z PE 100 RC z szeregu wymiarowego SDR 17 średnicy 630x37,4 mm, gdzie wszystkie warstwy rury są połączone ze sobą molekularnie i nie ma możliwości oddzielenia ich mechanicznego.Rura przewodowa PE100 z szeregu wymiarowego SDR 17 średnicy 400x23,7 mm umieszczona centrycznie w rurze przewiertowej na płozach z rolkami w odstępach zgodnych z instrukcją montażu producenta.Rury przewiertowa i przewodowa łączone metodą zgrzewania doczołowego.Rura przewiertowa po obu stronach torów zakończona studniami rewizyjnymi z kręgów żelbetowych o średnicy 1400 mm łączonych na uszczelki gumowe zwieńczone płytą żelbetową średnicy 1600 mm i włazem żeliwnym klasy D400 na zatrzask.Na sieci kanalizacji sanitarnej zamontowane zostaną studnie rewizyjne bez komina włazowego z kręgów żelbetowych o średnicach 1200 mm i 1400 mm łączone na uszczelkę gumową z elementem dennym prefabrykowanym (dennicą).W studniach zostaną wyrobione kinety przelotowe oraz zamontowane stopnie włazowe. Dla zapewnienia szczelności systemu wszystkie przejścia rur PVC i PE przez ściany studni poprzez tuleje osłonowe (ochronne) z uszczelką wargową.Zewnętrzne powierzchnie betonowe studni rewizyjnych zabezpieczone antykorozyjnie masami bitumicznymi.Odwodnienie wykopów przy zastosowaniu igłofiltrami wpłukiwanymi na warunkach opisanych w projekcie budowlanym.Zrzut wody z odwodnienia w uzgodnieniu z Zamawiającym.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w drogach publicznych:ul. Gen Kazimierza Sosnkowskiego i ul. Mleczarska oraz na terenie działki miejskiej o nr ew. 2681/2 usytuowanej po zachodniej stronie linii kolejowej PKP nr 13 Krusze Pilawa.Budowa grawitacyjnego kanału sanitarnego metodą wykopu otwartego na terenie działki miejskiej o nr ew. 2681/2 z włączeniem do istniejącego kolektora sanitarnego DN 600 mm na odcinku od studni Sist. do studni S2 z rur kanalizacyjnych PVC klasy SN 8 średnicy 400x11,7 mm o długości 40,0 m oraz w drodze powiatowej ul. Gen Kazimierza Sosnkowskiego na odcinku od granicy terenu kolejowego opisanego działką o nr ew. 2681/9 do studni S7 z rur kanalizacyjnych PVC klasy SN 8 średnicy 400x11,7 mm o długości 75,0 m i na odcinku od studni S7 do studni S21 z rur kanalizacyjnych PVC klasy SN 8 średnicy 315x9,2 mm o długości 780,0 m.Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych średnicy 1200 mm łączonych na uszczelki gumowe zwieńczone pokrywą żelbetową średnicy 1400 mm i włazem żeliwnym typu ciężkiego D400 na zatrzask.Budowa grawitacyjnego kanału sanitarnego metodą wykopu otwartego w drodze gminnej ul. Mleczarska na odcinku od studni S13 do studni S27 z rur kanalizacyjnych PVC klasy SN 8 średnicy 200x5,9 mm o długości 208,0 m.Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych średnicy 1200 mm łączonych na uszczelki gumowe zwieńczone pokrywą żelbetową średnicy 1400 mm i włazem żeliwnym typu ciężkiego D400 na zatrzask.Na sieci kanalizacji sanitarnej zamontowane zostaną studnie rewizyjne bez komina włazowego z kręgów żelbetowych o średnicach 1200 mm łączonych na uszczelkę gumową z elementem denny prefabrykowanym (dennicą).W studniach zostaną wyrobione kinety przelotowe lub zbiorcze oraz zamontowane stopnie włazowe.Dla zapewnienia szczelności systemu wszystkie przejścia rur PVC przez ściany studni poprzez tuleje osłonowe (ochronne) z uszczelką wargową.Zewnętrzne powierzchnie betonowe studni rewizyjnych zabezpieczone antykorozyjnie masami bitumicznymi.Odwodnienie wykopów przy zastosowaniu igłofiltrami wpłukiwanymi na warunkach opisanych w projekcie budowlanym.Zrzut wody z odwodnienia w uzgodnieniu z Zamawiającym do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej.Rurociągi ułożone zostaną na podłożu piaskowym grubości 20 cm.Przestrzeń w wykopie wokół rury zostanie zasypana piachem do wysokości 30 cm ponad wierzch rury.Wykopy ponad warstwą obsypki rury należy zasypać mechanicznie gruntem piaszczystym (wymiana gruntu) z zagęszczeniem warstwami do wskaźnika nie mniejszego niż 98 % zmodyfikowanej próby Proctora.Grunt rodzimy z wymiany po wykopach oraz materiały z rozbiórki Wykonawca zagospodaruje własnym staraniem lub wywiezie na składowisko odpadów.Wykonawca przy robotach budowlanych zachowa warunki zezwolenia zajęcia pasa drogi powiatowej określone w decyzjach Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim sygn. ZDP2/5443/U/1059/2014 z dnia 11 września 2014r. i sygn. ZDP2/5443/1121/1122/2015 z dnia 20 sierpnia 2015r. oraz warunki zezwolenia zajęcia pasa drogi gminnej i działki nr ew. 2681/2 określone w decyzji Burmistrza Miasta Mińsk Mazowiecki sygn. GK.7230.1.149.2015 z dnia 18 sierpnia 2015r.Prowadzenie robót budowlanych w obrębie infrastruktury technicznej należy prowadzić zachowaniem uwag i na warunkach zawartych w protokole Nr G.6630.1104.2014 z narady koordynacyjnej ws. sytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu Starostwa Powiatowego w Mińsku Mazowieckim, opinii Polskich Kolei Państwowych S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie Wydział Geodezji i Regulacji Stanów Prawnych nr 362/2014 z dnia 16 grudnia 2014r. wraz z opiniami i uzgodnieniami Spółek Grupy PKP S.A.Wymagania dodatkowe.Wykonawca złoży oświadczenie o przyjęciu na siebie zobowiązania pozostawienia po zakończeniu budowy terenu w stanie takim samym jaki był przed rozpoczęciem robót m.in.: stan drzew, krzewów, nawierzchni dróg i chodników oraz ogólny porządek. Wykonawca złoży oświadczenie o stosowaniu na budowie wyłącznie takiego sprzętu, który posiada aktualne badania techniczne, właściwe dla danego rodzaju sprzętu.Wykonawca przyjmie na siebie zobowiązanie składania wniosków materiałowych do zatwierdzenia przez inwestora na co najmniej 1 tydzień przed terminem wbudowania materiału.Wykonawca opracuje projekt czasowej organizacji ruchu w drogach publicznych.Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych dokona geodezyjnego wytyczenie trasy sieci kanalizacji sanitarnej.Oryginał szkicu tyczenia geodezyjnego przekaże Zamawiającemu.Wykonawca zobowiązuje się wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą oraz dokumentację powykonawczą wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej. Inwentaryzacja powykonawcza i dokumentacja powykonawcza zostanie opracowana oddzielnie w części sieci kanalizacyjnej przebiegającej w terenie PKP oraz w części przebiegającej poza terenem zamkniętym tj. w działce miejskiej, ul. Gen. Kazimierza Sosnkowskiego, Mleczarskiej.Wykonawca dokona inspekcji telewizyjnej sieci kanalizacji sanitarnej w uzgodnieniu i pod nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego i służb technicznych Zamawiającego.Roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub przedmiarze robót wskazania w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający zgodnie z Regulaminem, dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania materiałowe w ogólnie dostępnych źródeł, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania technicznego. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne) potwierdzających, że oferowane przez Wykonawcę produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Powyższe dokumenty będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. W cenie ofertowej wykonawca uwzględni: Koszty wszystkich elementów ujętych w przedmiarach robót (pozycje przedmiaru robót nie uwzględnione w kosztorysie ofertowym, uważane będą przez Zamawiającego jako elementy, które zostały policzone w innych pozycjach). Koszty opracowania projektu czasowej organizacji ruchu. Koszty zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót, w tym również kary wynikające z przekroczeń terminów i powierzchni zajęcia drogi określonych w decyzjach zarządców dróg. Koszty inspekcji TV wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej.Koszty wodnej próby szczelności.Obsługę geodezyjną w tym inwentaryzację powykonawczą sieci kanalizacji sanitarnej w części przebiegającej w terenie PKP oraz w części wykraczającej poza teren zamknięty.Koszty opracowania dokumentacji powykonawczej.Koszty zużytej energii elektrycznej i wody dla potrzeb budowy.Szczegółowy zakres robót budowlanych zawierają:projekty budowlane,przedmiary robót,specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza zamówienia uzupełniające - roboty dodatkowe. Zamawiający na podstawie art. 55 Regulaminu Udzielania Zamówień Sektorowych w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających (dodatkowych) nie objętych zamówieniem podstawowym stanowiące nie więcej niż 50 % wartości realizowanego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu na konto lub w kasie Zamawiającego, w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga udokumentowania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonał co najmniej dwie odrębne roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości brutto robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN każda z robót.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga udokumentowania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia (po uzyskaniu uprawień) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do nadzorowania robót budowlanych objętych niniejszym postępowaniem przetargowym. Wykonawca przedstawi oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 złotych (słownie: jeden milion złotych) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnienie warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wymaganych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie, z którego musi jednoznacznie wynikać szczegółowy zakres dysponowania wykonawcy zasobami innych podmiotów tj.:zdolnością finansową lub ekonomiczną;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Kosztorysy ofertowe:kosztorys ofertowy sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Sosnkowskiego, Mleczarskiej w Mińsku Mazowieckim opracowany wg. przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ i kosztorys ofertowy sieci kanalizacji sanitarnej przejście pod torami linii kolejowej nr 13 Krusze Pilawa szlak Pilawa Mińsk Mazowiecki KM 32,768 oraz przez teren PKP dz. nr 2681/9 opracowany wg. przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. Dowód wniesienia wadium. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, potencjale techniczny i zdolnością finansową lub ekonomiczną innych podmiotów, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wymaganych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie, z którego musi jednoznacznie wynikać szczegółowy zakres dysponowania wykonawcy zasobami innych podmiotów m.in.: wiedzą i doświadczeniem, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, potencjałem techniczny i zdolnością finansową lub ekonomiczną. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w szczególności powinno zawierać zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów to dokumenty (poświadczenia, opinie i referencje) potwierdzające, że roboty ujęte w wykazie robót zostały wykonane należycie muszą być wystawione na ten podmiot. Pełnomocnictwo lub dokumenty, z których wynikać będzie pełnomocnictwo i zakres czynności do których umocowany jest Pełnomocnik dla Wykonawców, którzy są lub będą związani umową konsorcjum lub umową spółki cywilnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności:klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 0,0 stopni C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), śniegu, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń zgodnie z technologią przewidzianą przez producentów, niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe , warunki gruntowe itp.), odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty itp.), wykonanie robót dodatkowych lub uzupełniających wpływających na termin wykonania zamówienia podstawowego, siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego, wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub uprawnione do tego służby, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, w szczególności:brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych, protesty mieszkańców, przedłużającą się procedurę przetargową, wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia zmiany technologiczne, w szczególności: odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych, niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem, wadliwym wykonaniem robót lub doborem innych rozwiązań mieszczących się w zakresie tolerancji wskazanym przez Zamawiającego na etapie postępowania przetargowego, konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Zmiany osobowe: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w SIWZ, zmiana osób, przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w SIWZ, zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym, rozszerzenie lub zmniejszenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy. Pozostałe zmiany: zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług, zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wyżej wymienionych termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Nie stanowi zmiany umowy skutkującym zawarcia aneksu do niniejszej umowy: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców), zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami, zmiana harmonogramu rzeczowo -finansowego nie mająca wpływu na termin końcowy realizacji zadania z uwagi na fakt, iż przyjmuje on tylko i wyłącznie charakter informacyjny dla Zamawiającego i nie miał wpływu na wybór wykonawcy.Warunkiem wprowadzenia zmian jest wystąpienie z pisemnym wnioskiem strony o ich dokonanie. Zmiana na wniosek Wykonawcy wymaga zgody Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwikminsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki Sala Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.