Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-21
Kraków: Szkolenie pn. ABC przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 104215 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6237480, fax 012 6325215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie pn. ABC przedsiębiorczości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia pn.: ABC przedsiębiorczości dla 109 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego. Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do założenia własnej firmy i opracowanie biznesplanu. Szkolenie będzie składać się z zajęć teoretycznych oraz ćwiczeń (konsultacji). Program szkolenia musi zawierać następujące bloki tematyczne: 1. Cel, założenia, struktura i funkcje biznesplanu, 2. Podstawy i procedury prawne z zakresu zakładania i funkcjonowania firmy, 3. Zobowiązania podatkowe i formy ewidencji podatkowej (księgowość), 4. Rozliczania z tytułu ubezpieczeń, w tym ZUS, 5. Wybrane zagadnienia z zakresu ekonomii i marketingu, analiza rynku, 6. Negocjacje w biznesie, 7. Komunikacja interpersonalna, 8. Opracowanie biznesplanu - konsultacje. Łączna ilość godzin szkolenia: nie mniej niż 85 godzin (przy czym 1 godz. = 45 min.) Wykonawca do oferty dołączy kompleksowy program szkoleniowy (z podaniem ilości godzin). Do oferty wykonawca dołączy wzór biznes planu. Przez okres trwania szkolenia uczestnicy będą ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków. (Zgodnie z brzmieniem art. 41 ust 8 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy \instytucja szkoleniowa jest obowiązana ubezpieczyć osobę, o której mowa w ust. 7, od następstw nieszczęśliwych wypadków\.) Zamawiający przed rozpoczęciem szkolenia przekaże wykonawcy imienną listę osób, które zostaną objęte ubezpieczeniem. W celu potwierdzenia spełnienia obowiązku ubezpieczenia uczestników kursu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, instytucja szkoleniowa przedstawi zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej. W całościowym koszcie szkolenia należy uwzględnić koszt ubezpieczenia od NNW, zgodnie z treścią artykułu 41 ust. i ust. 8 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, dla uczestników spełniających warunki w/w przepisu. Ponadto, codziennie w trakcie szkolenia, wykonawca jest zobowiązany zapewnić wszystkim uczestnikom: - dostęp do serwisu kawowego (kawa, herbata, woda mineralna, drożdżówki) - wliczony w koszt szkolenia, - obiad składający się z dwóch ciepłych dań: zupa, drugie danie, napój - wliczony w koszt szkolenia.. Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały dydaktyczne przygotowane przez instytucję szkoleniową oraz egzemplarz książki o tematyce przydatnej uczestnikom kursu i związanej z tematem szkolenia. Uczestnicy otrzymają także materiały biurowe: długopis, notatnik, segregator. Rekrutację uczestników przeprowadzi Zamawiający spośród osób bezrobotnych zarejestrowanych w UPPK.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - 1. wykonawca musi posiadać aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych właściwego wojewódzkiego urzędu pracy; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tzn.: 1. wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizowaniu szkoleń z zakresu przygotowania do prowadzenia działalności gospodarczej wraz z opracowaniem biznesplanu i jego oceną, przy czym doświadczenie wykonawcy ma także mieć odzwierciedlenie w pozytywnym ukończeniu kursu, o wskazanej tematyce, przez minimum 100 osób w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania (jeżeli okres działalności jednostki szkoleniowej jest krótszy - w tym okresie), 2. realizowane przez wykonawcę usługi polegające na prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu zostały wykonane należycie, 3. wykonawca jest w stanie zapewnić zrealizowanie przedmiotu zamówienia przez osoby z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi (wykształcenie min. wyższe) i doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - tzn.: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, których wymaga Zamawiający; 3. nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej, wykonawca złoży: 1. w celu uzyskania potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - odnośnie warunków opisanych w punkcie powyżej 1a) oraz 1d): a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej wojewódzki urząd pracy, c. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2. w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu przygotowania do prowadzenia działalności gospodarczej wraz z opracowaniem biznesplanu i jego oceną, w których w sumie zostało przeszkolonych i ukończyło pozytywnie szkolenie minimum 100 osób. Wykaz, o którym mowa wykonawca sporządzi według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. b) dokumenty - referencje lub rekomendacje - świadczące o tym, że usługi, o których mowa powyżej zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga przedstawienia potwierdzeń (referencji, rekomendacji) od min. trzech różnych odbiorców usług. Z dokumentów musi jasno i precyzyjnie wynikać, jakie szkolenie zostało zrealizowane przez wykonawcę, ile osób zostało przeszkolonych oraz że usługa została zrealizowana należycie, tzn. odbiorca usługi nie miał zastrzeżeń do przebiegu i jakości szkolenia. c) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności w zamówieniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę. Z treści oświadczeń i dokumentów składanych przez wykonawcę musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia postawiony warunek, opisany przez zamawiającego powyżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie III SIWZ, wykonawca złoży: 1. w celu uzyskania potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - odnośnie warunków opisanych w punkcie III 1a) oraz III 1d) SIWZ: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej wojewódzki urząd pracy, c. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2. w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - odnośnie punktu III 1b) SIWZ: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu przygotowania do prowadzenia działalności gospodarczej wraz z opracowaniem biznesplanu i jego oceną, w których w sumie zostało przeszkolonych i ukończyło pozytywnie szkolenie minimum 100 osób. Wykaz, o którym mowa wykonawca sporządzi według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. b) dokumenty - referencje lub rekomendacje - świadczące o tym, że usługi, o których mowa powyżej zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga przedstawienia potwierdzeń (referencji, rekomendacji) od min. trzech różnych odbiorców usług. Z dokumentów musi jasno i precyzyjnie wynikać, jakie szkolenie zostało zrealizowane przez wykonawcę, ile osób zostało przeszkolonych oraz że usługa została zrealizowana należycie, tzn. odbiorca usługi nie miał zastrzeżeń do przebiegu i jakości szkolenia. c) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności w zamówieniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl w zakładce ZAMóWIENIA PUBLICZNE, nr ZP-271/25/2007
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać nieodpłatnie w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego, Al. Słowackiego 20, IV piętro, pokój 419, od dnia 21.06.2007, w godz. 7.30-15.30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, Kraków, Al. Słowackiego 20, IV piętro, korytarz, stanowisko dziennika podawczego - recepcji Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO WSZCZĘTE ZOSTAłO NA POTRZEBY PROJEKTU KOMPETENCJA WSPÓŁFINANSOWANEGO W 73,74% ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ, W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, SEKTOROWEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO ROZWÓJ ZASOBÓW LUDZKICH 2004-2006, DZIAŁANIE 1.3
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Renowacja pomnika Czynu Zbrojnego Proletariatu Krakowa.
- Szkolenia oraz konsultacje z zakresu edukacji cyfrowej w ramach projektu "Cyfrowy asystent - podnoszenie kompetencji cyfrowych służb społecznych"
- Dostawa serwera NAS dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
- 134.2024 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie mikroskopu stereoskopowego z wyposażeniem i płytą grzejną na potrzeby Instytut Zoologii i Badań Biomedycznych UJ
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO PRZEZSKÓRNEJ WERTEBROPLASTYKI TRZONU KRĘGOWEGO - MAŁOINWAZYJNY ZESTAW DO PLASTYKI TRZONÓW KRĘGOSŁUPA
- ZP.36.2024 Świadczenie usług pralniczych dla jednostek i komórek Policji woj. małopolskiego
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* w podziale na części
- Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej oraz pracowników obsługi klientów Oddziału ZUS w Lublinie
- Szkolenia oraz konsultacje z zakresu edukacji cyfrowej w ramach projektu "Cyfrowy asystent - podnoszenie kompetencji cyfrowych służb społecznych"
- "Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego"
- Świadczenie usług szkoleniowych, animacyjnych oraz konsultacji dla rodzin zastępczych z terenu Małopolski podczas 6-dniowego turnusu terapeutycznego
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.