eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Zagospodarowanie sportowe na terenie ZSM nr:2 w Kłodnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-26

Kędzierzyn-Koźle: Zagospodarowanie sportowe na terenie ZSM nr:2 w Kłodnicy
Numer ogłoszenia: 104200 - 2016; data zamieszczenia: 26.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48830 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie sportowe na terenie ZSM nr:2 w Kłodnicy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu przy Zespole Szkół Miejskich nr 2 w Kłodnicy obejmujące: 1) boiska wielofunkcyjnego (boisko do gry w siatkówkę, piłkę ręczną oraz boisk do gry w koszykówkę, wokół boiska zaprojektowano bieżnię lekkoatletyczną trzy torową, nawierzchni a syntetyczna 2)boiska do gry w piłkę nożną o wym. 24x54m i polu gry o wym. 20 x 50m, 3)bieżnię lekkoatletyczną trzytorową o długości 100m, łaczna długość 122m, nawierzchnia syntetyczna, połączona z boiskiem wielofunkcyjnym, 4)skok w dal, rozbieg nawierzchnia syntetyczna, 5)remont parkingu na 40 miejsc parkingowych, w tym dwa przeznaczone dla osób niepełnosprawnych , 6)remont drogi dojazdowej do parkingu I wjazdu, 7)remont nawierzchni istniejących parkingów na froncie działki, 8)wykonanie utwardzonego placu oraz montaż 2 wiat rowerowych oraz wiaty śmietnikowej, 9)remont nawierzchni placu apelowego, 10)remont nawierzchni placu przed wejściem do szkoły, 11)remont ścieżki przy istniejącym placu zabaw dla małych dzieci, 12)remont schodów prowadzących z Sali gimnastycznej na tereny zewnętrzne sportowe, 13)wykonanie ścieżek pieszych, 14)wycinka drzew i nowe nasadzenia drzew, 15)oświetlenie terenu i wykonanie monitoringu 16)wykonanie nowego ogrodzenia całego terenu- wymiana istniejącego terenu, 17)wykonanie drenażu boisk oraz odwodnienie terenu 18)wyburzenie istniejącego śmietnika murowanego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej: - projekt budowlany, projekt wykonawczy, STWiOR, sporządzonej przez: Pracownia Architektoniczno-Urbanistyczna A 3,Agnieszka Romanowska-Tarczyńska , 44-100 Gliwice ul. Bednarska 4/4 Uwaga: 1)Oprawy BDP100 ECO40-/840 II DS PCC ALU 62P i oprawy BDP100 ECO40-/840 II DW PCC ALU 62P są nadal produkowane przez producenta 2)Naświetlacz BVP650 26k 1xECO/740 A to naświetlacz asymetryczny. Aktualnie został zmodyfikowany i zamiast 241 W pobiera tylko 203 W przy tym samym strumieniu światła, aktualna nazwa to BVP650 G2 26K 1xECO/740 OFA52 (912300022774 kod handlowy oprawy BVP650 LXTECO 26000/NW PSU OFA52 ALU) 3)Oprawa BGP303 LED98-3S/740 DM jest stałym produktem oferty handlowej producenta (910925439011 kod handlowy BGP303 LED98--3S/740 PSU II C450C2 42/60) i występuje tylko z optyką typu DM tj. o średniej szerokości rozsyłu. 4) Wpust Wp6 wykonać nowy oraz podłączyć rurą PCV litą 160 do kolektora oznacz. ZUD kd192/12 (oznaczenie na rys. I/1 w ZSM2-uzupełnnieni-zagospodarowanie), 5) Zlikwidować wpust znajdujący się w miejscu nasadzenia drzew nr 2 (oznaczenie na rys. I/1 w ZSM2-uzupełnnieni-zagospodarowanie), 6) Inwestor rezygnuje z wykonania wpustu wp6 i odcinka kanalizacji deszczowej do studni D4 ist. (oznaczenie na rys. 1 -Proj. Wykon-odwodnienie-1 Proj. Zagos. Terenu), Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. Pomocniczo dołączono przedmiar robót. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. b) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3kpl. (w tym 1kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej. c) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. d) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. e) Organizację ruchu oraz wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu. f) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane. g) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na RIPOK lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. h) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. i) Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK. j) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach. k) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy. l) Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń na obiekcie jak: monitoring, oświetlenie, szafki oświetleniowe oraz pozostałe zabudowane urządzenia oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej. ł) Zamawiający zastrzega sobie do ponownego wykorzystania następujące materiały z rozbiórki: płytki chodnikowe, obrzeża chodnikowe w związku z czym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. W trakcie przekazania placu budowy Zamawiający ustali sposób zagospodarowania materiałów pochodzących z rozbiórki, dokonując stosownego zapisu w protokole przekazania placu budowy. m) Wykonanie wycinki drzew , które należy pociąć na odcinki o dł.120 cm uformować stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie, w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Uwzględnić w ofercie wycinkę wystających korzeni oraz roboty związane z karczowaniem pni drzew. Wykonawca jest zobowiązany przygotować protokół brakarski ściętego drewna i odkupić je od Zamawiającego. Do wyceny należy przyjąć cenę zgodnie z zarządzeniem nr 1304/OSR/2013 Prezydenta Miasta Kędzi-Koźla z dnia 6.03.2013 jak dla - drewna opałowego (40 zł/ mp, przy czym 1mp= 0,7m3) n) Posadzenie drzew szczepionych na pniu o wysokości 2,50 m oraz sporządzenie mapy nasadzeń z wykazem zastosowanych sadzonek. W ofercie ująć należy pielęgnację wykonanych nasadzeń (podlewanie, nawożenie 1 - raz w tygodniu) - w okresie 3 miesięcy po zakończeniu inwestycji. Doliczyć do oferty po 3 paliki o wys. nasadzanego drzewa na każde posadzone drzewo. o) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. p) Należy uporządkować także teren przylegający do placu budowy który został naruszony wskutek prowadzonych robót. r) Przy realizacji należy wykonać ściek przykrawężnikowy o szer. 20cm po stronie znajdujących się wpustów obniżony w stosunku do nawierzchni drogi o 2 cm. s) Należy wykonać regulację wszystkich elementów obcych takich jak: studzienki kanalizacji deszczowej i sanitarnej, skrzynki wodociągowe i inne. t) Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania placu budowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna suma gwarancyjna powyższego ubezpieczeniu powinna wynosić nie mniej niż wartość złożonej przez Wykonawcę oferty [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Przed przekazaniem placu budowy Zamawiający przekaże wykonawcy prawomocną decyzję pozwolenia na budowę oraz decyzję na wycinkę drzew. ZADANIE REALIZOWANE BĘDZIE W OBIEKCIE CZYNNYM, DLATEGO WYKONAWCA SZCZEGÓLNIE ZOBOWIĄZANY JEST DO PRZESTRZEGANIA Rozporządzenia MpiPS (J.t.: Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650) - Ogólne przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy § 82 Roboty budowlane, rozbiórkowe, remontowe i montażowe prowadzone bez wstrzymania ruchu zakładu pracy lub jego części w miejscach przebywania pracowników zatrudnionych przy innych pracach lub działania maszyn i innych urządzeń technicznych powinny być organizowane w sposób nienarażający pracowników na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności. § 83 ust. 1 Przed rozpoczęciem robót, o których mowa w § 82, pracodawca, u którego mają być prowadzone roboty, i osoba kierująca robotami powinni ustalić w podpisanym protokole szczegółowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, z podziałem obowiązków w tym zakresie. Teren prowadzenia robót, o których mowa w § 82, powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany. W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożenia oraz stosować inne środki zabezpieczające przed skutkami zagrożeń (siatki, bariery itp.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bako Sport G.Baran, R.Koziołek Sp. Jawna, Rapackiego 34, Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3266448,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1794570,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1794570,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2609014,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.