eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzysz › Przeprowadzenie zajęć dodatkowych i zajęć korekcyjno - kompensacyjnych w Przedszkolu Miejskim Niezapominajka w Orzyszu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-14

Orzysz: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych i zajęć korekcyjno - kompensacyjnych w Przedszkolu Miejskim Niezapominajka w Orzyszu.
Numer ogłoszenia: 104179 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 371280 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie " Niezapominajka" w Orzyszu, ul. 22 Lipca 4, 12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 423 71 14, faks 87 423 71 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych i zajęć korekcyjno - kompensacyjnych w Przedszkolu Miejskim Niezapominajka w Orzyszu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie zajęć dodatkowych i zajęć korekcyjno - kompensacyjnych w Przedszkolu Miejskim Niezapominajka w Orzyszu, w ramach projektu Wyrównajmy szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Cel projektu - Wyrównanie szans edukacyjnych 58 dzieci w wieku 3-5 lat z terenu Gminy Orzysz w okresie 06.2014-06.2015 poprzez wygenerowanie dodatkowych 12 miejsc przedszkolnych i organizację zajęć edukacyjno - wychowawczych. Grupa docelowa: -12 dzieci, w wieku 3-5lat, z nowego naboru do nowoutworzonych miejsc przedszkolnych, - 46 dzieci, w wieku 3-5lat objętych opieką przedszkolną - uczestnicy zajęć dodatkowych Zajęcia obejmują: Zajęcia dodatkowe - język angielski: 252 godzin zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 2 godziny zajęć tygodniowo dla 1 grupy, trzy grupy, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa. Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej: - rozwijanie sprawności mówienia tzw. gimnastyka buzi i języka, - poprawa koncentracji dzięki konieczności uważnego słuchania, - zabawy ze słowami rozbudowujące słownictwo, - ćwiczenie pamięci, - stymulacja rozwoju werbalnego i komunikacji niewerbalnej, - uwrażliwianie na język obcy i ojczysty, rozwijanie inteligencji językowej, - stymulacja rozwoju społecznego dzieci. Zajęcia dodatkowe - tańce: 126 godzin zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 1 godzina zajęć tygodniowo dla 1 grupy, trzy grupy, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa. Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej: - budowanie świadomości własnego ciała u dzieci, - doskonalenie koordynacji wzrokowo - ruchowej, - kształtowanie nawyków i ich utrwalanie w obszarze postawy, - kształtowanie koncentracji uwagi, orientacji w przestrzeni, lateralizacji, percepcji przestrzennej. Zajęcia dodatkowe - gimnastyka korekcyjna: 252 godzin zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 2 godziny zajęć tygodniowo dla 1 grupy, trzy grupy, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa. Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej: - korekcja wad postawy poprzez stosowanie dobrze dobranych ćwiczeń rozciągających poszczególne partie mięśniowe odpowiadające za daną wadę postawy (oddechowe, mięśni grzbietu, pośladków, brzucha, korygujące ustawiania miednicy, czynne prostowanie i rozciąganie kręgosłupa), - profilaktyka wad postawy poprzez kształcenie nawyków i wpływ na postawę ciała ale też korekcja już występujących deficytów. Zajęcia dodatkowe - ogólnorozwojowe: 252 godzin zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 2 godziny zajęć tygodniowo dla 1 grupy, trzy grupy, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa. Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej: - rozwijanie i usprawnianie w dziecku cechy psychomotoryczne takich jak, orientacja w przestrzeni, orientacja w schemacie własnego ciała, zręczność, refleks, spostrzegawczość, oraz koordynacja ruchowa, - rozwijanie i usprawnianie kondycji fizycznej dziecka, wpływ na ogólny rozwój dzieci, - wzmacnianie organizmu oraz kształtowanie prawidłowej postawy dziecka, - usprawnianie procesu lateralizacji, - usprawnianie motoryki - także małej, - wsparcie rozwoju procesów emocjonalnych i zachowań społecznych oraz rozwoju mowy dzieci. Zajęcia dodatkowe - psychologiczne: 504 godziny zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 2 razy w tygodniu po 6 godzin zajęć, grupy 3-4 osobowe, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa. Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej: - rozpoznawanie możliwości psychofizycznych i potrzeb edukacyjnych dzieci w tym niepełnosprawnych, - prowadzenie obserwacji w zakresie całościowo rozumianego funkcjonowania dzieci z deficytami rozwojowymi, - konstruowanie opinii psychologicznych, na temat zaobserwowanego funkcjonowania dziecka wraz ze wskazaniem działań korekcyjno - kompensacyjnych, - prowadzenie działań diagnostycznych, dotyczących możliwości psychofizycznych dzieci objętych projektem, -współpraca z wychowawcami, rodzicami i personelem przedszkola w zakresie minimalizowania zaburzeń zachowania czy rozwoju przedszkolaków, - diagnozowanie środowiska w którym funkcjonują dzieci (rodzinne, przedszkolne, rówieśnicze), rozpoznawanie potencjalnych możliwości dzieci oraz indywidualnych potrzeb i umożliwianie ich zaspokojenia, - rozpoznawanie przyczyn problemów opiekuńczo - wychowawczych - diagnoza deficytów w sferze społecznej, rozwojowej, wychowawczej, - organizowanie różnych form pomocy psychologiczno - pedagogicznej poprzez wskazanie działań wychowawczych, kompensacyjnych, instytucji zewnętrznych wspierających rodzinę i dziecko, - podejmowanie działań profilaktyczno- zapobiegawczych, - integracja sensoryczna w zakresie małej motoryki, koncentracji uwagi, motywacji. Zajęcia dodatkowe - pedagogiczne: 504 godziny zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 2 razy w tygodniu po 6 godzin zajęć, grupy 3-4 osobowe, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa. Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej: - diagnoza w zakresie rozwoju motorycznego dzieci, - ćwiczenia w zakresie rozwoju grafomotorycznego dzieci, - ćwiczenia z zakresu zdiagnozowanych przez psychologa deficytów koncentracji uwagi, - wspieranie rozwoju społeczno-emocjonalnego, - ćwiczenia wyrównujące deficyty w zakresie zaburzeń rozwoju funkcji wzrokowo - ruchowych (uwagi, spostrzegania, pamięci wzrokowej, wyobraźni przestrzennej, motoryki, integracji percepcyjno - motorycznej oraz lateralizacji), - ćwiczenia z zakresu percepcji (wzrok, słuch, dotyk) i lateralizacji. Zajęcia dodatkowe - logopedyczne: 1005 godzin zajęć (1godzina zajęć = 30 minut), uśrednione parametry: 58 dzieci, 4 razy w tygodniu po 6 godzin zajęć, grupy 3-4 osobowe, czas trwania zajęć 30 minut jedna grupa. Cele i zadania w ramach zajęć powinny obejmować co najmniej: - diagnozowanie stanu motoryki narządów mowy i stanu artykulacji dzieci, - prowadzenie ćwiczeń logopedycznych z dziećmi, u których stwierdzono zaburzenia komunikacji językowej, -usprawnianie funkcji warunkujących prawidłowy przebieg nauki mowy i mówienia, - stymulowanie procesu nabywania kompetencji językowych, - usuwanie zakłóceń i zaburzeń komunikacji językowej, - pomoc w przezwyciężaniu trudności związanych z mówieniem i rozumieniem mowy, - prowadzenie ćwiczeń kształtujących prawidłową mowę. Wszystkie zajęcia muszą być realizowane na zasadzie zintegrowanych działań nauczycieli przedszkola i specjalistów zatrudnionych do realizacji zajęć dodatkowych. Zadania leżące w zakresie usług świadczonych przez poszczególne osoby muszą być realizowane zgodnie z aktualnym wnioskiem o dofinansowanie realizacji projektu Wyrównajmy szanse. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami Wykonawca samodzielnie stworzy i przedstawi Zamawiającemu przed rozpoczęciem świadczenia usługi, programy i koncepcję przeprowadzenia zajęć. Zamawiający zastrzega że w programie Wykonawcy muszą znaleźć się pomoce dydaktyczne właściwe dla realizacji przedmiotu zamówienia, które dostarczy Wykonawca, przy czym Zamawiający inwencji Wykonawcy pozostawia kwestię ich autorstwa (pochodzenia) a doświadczeniu zawodowemu ich rodzaj. Wykonawca będzie prowadził dziennik zajęć, gdzie będzie wykazywał dzieci uczestniczące na zajęciach, tematy zajęć oraz frekwencję. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wstępnej diagnozy oraz przygotowania w formie pisemnej opinii na początku, w połowie i na końcu realizacji programu dla każdego dziecka uczęszczającego na zajęcia (w zakresie każdych z 7 zajęć). Psycholog, pedagog i logopeda będą prowadzili indywidualne karty pracy dla każdego dziecka. Wykonawca zagwarantuje bezpieczeństwo dzieci i mienia podczas wykonywania zajęć. Harmonogramy zajęć zostaną uzgodnione z osobami prowadzącymi zajęcia w ciągu 7 dni roboczych od podpisania umowy. Może zaistnieć konieczność zmiany godzin w okresach miesięcznych. Wykonawca musi zadeklarować gotowość świadczenia usługi bezpośrednio w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zagwarantuje ciągłość świadczenia usługi. W przypadku czasowej, przemijającej niemożności świadczenia usług przez osoby wskazane w wykazie osób Wykonawca zagwarantuje zastępcze ich wykonanie przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje, kompetencje i umiejętności, po akceptacji przez Zamawiającego....

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wyrównajmy szanse WND-POKL.09.01.01-28-011/1..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OPEN EDUCATION GROUP sp. z o.o., ul. Modlińska 1, 15-066 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177370,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129898,65

  • Oferta z najniższą ceną: 129898,65 / Oferta z najwyższą ceną: 144315,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.