eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa elementów umundurowania dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-26

Warszawa: Dostawa elementów umundurowania dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 104176 - 2016; data zamieszczenia: 26.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy , ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 644 15 64, faks 22 851 16 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w związku z czym zamówienie zostało podzielone na dwa zadania. Zadanie nr 1 obejmuje dostawę: a)marynarek taliowanych damskich i męskich, każda w komplecie z 1 parą spodni przystosowanych do butów z opinaczami w ilości 40 kpl; b)marynarek taliowanych damskich i męskich w komplecie z 1 parą spodni typu bryczesy w ilości 14 kpl.; c)marynarek damskich i męskich w komplecie z 2 parami spodni o kroju prostym w ilości 60 kpl.; d) spódnic w ilości 20 sztuk; e) płaszczy wełnianych damskich i męskich w ilości 55 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ Zadanie nr 2 obejmuje dostawę: butów oficerek z prawidłami w ilości 14 par - kolor czarny, skóra cielęca. Buty oficerki muszą być wykonane zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno- Technologiczną - wzór KRWP 907A/MON ( Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 31.10.2014 r.) W celu możliwości zweryfikowania przez Zamawiającego zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zawartymi w niniejszej SIWZ oraz w celu oceny produktów w zadaniu nr 1 w kryterium oceny ofert - jakość produktów, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą następujących próbek oferowanych przedmiotów zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty: Dla zadania nr 1 - Wykonawca dostarczy wraz z ofertą następujące wzory elementów umundurowania w dowolnym rozmiarze: -marynarkę taliowaną męską w komplecie z 1 parą spodni przystosowanych do butów z opinaczami oraz -spodnie typu bryczesy, -marynarkę męską w komplecie z 1 parą spodni prostych, -spódnicę. -płaszcz wełniany męski..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.22.22.00-3, 18.23.20.00-4, 18.21.20.00-8, 18.80.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie Zadania nr 1 zamówienia: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy (umowy) odzieży i marynarek lub/i spódnic i marynarek oraz płaszczy o łącznej wartości nie mniejszej niż 180 000,00 zł Wykonawca może wykazać dwie dostawy odzieży w różnej konfiguracji: spodni, spódnic, marynarek i płaszczy wełnianych z zastrzeżeniem, że płaszcze wełniane muszą się znajdować w przynajmniej jednej dostawie. Za dostawę Zamawiający uzna jedną zrealizowaną umowę, bez względu na to czy realizowana ona była jedną dostawą czy dostawami sukcesywnymi; w zakresie Zadania nr 2 zamówienia: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy (umowy) butów oficerek z prawidłami o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł każda. Za dostawę Zamawiający uzna jedną zrealizowaną umowę, bez względu na to czy realizowana ona była jedną dostawą czy dostawami sukcesywnymi;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 2. W sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w Części III pkt. 4 SIWZ.Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 3.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego mogą łącznie spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty (umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum). W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: - jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, - jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, - jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 4.Informację czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z art.17 ust.1 pkt. 7 ustawy z dnia 11 marca 2004 r o podatku od towarów i usług wg Załącznik nr 9 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.strazmiejska.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych, 01-163 Warszawa, ul.Sołtyka 8/10, pokój nr.18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2016 godzina 12:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych, 01-163 Warszawa, ul.Sołtyka 8/10, pokój nr.18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PRÓBKI (WZORY) - produktów niezbędne do oceny ofert. W celu możliwości zweryfikowania przez zamawiającego zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymogami zawartymi w SIWZ oraz w celu oceny produktów w zadaniu nr 1 w kryterium jakość produktów, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą następujących próbek oferowanych przedmiotów pod rygorem odrzucenia oferty: marynarkę taliowaną męską w komplecie z 1 parą spodni przystosowanych do butów z opinaczami oraz spodnie typu bryczesy, marynarkę męską w komplecie z 1 parą spodni prostych, spódnicę i płaszcz wełniany męski..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa marynarek taliowanych damskich i męskich, każda w komplecie z 1 parą spodni przystosowanych do butów z opinaczami, marynarek taliowanych damskich i męskich w komplecie z 1 parą spodni typu bryczesy, marynarek damskich i męskich w komplecie z 2 parami spodni o kroju prostym, spódnic, płaszczy wełnianych damskich i męskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa marynarek taliowanych damskich i męskich, każda w komplecie z 1 parą spodniprzystosowanych do butów z opinaczami w ilości 40 kpl, marynarek taliowanych damskich i męskich w komplecie z 1 parą spodni typu bryczesy w ilości 14 kpl., marynarek damskich i męskich w komplecie z 2 parami spodni o kroju prostym w ilości 60 kpl., spódnic w ilości 20 sztuk, płaszczy wełnianych damskich i męskich w ilości 55 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.22.22.00-3, 18.23.20.00-4, 18.21.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 55
    • 2. Jakość produktów - 45

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa butów oficerek z prawidłami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa butów oficerek z prawidłami w ilości 14 par - kolor czarny, skóra cielęca. Buty oficerki muszą być wykonane zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno- Technologiczną - wzór KRWP 907A/MON.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.