eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › Remont dróg wewnętrznych na terenie Szkółki Leśnej Żarczyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-21

Szubin: Remont dróg wewnętrznych na terenie Szkółki Leśnej Żarczyn
Numer ogłoszenia: 104173 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Szubin, ul. Szubin Wieś 52, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3910310, 3910324, fax 052 3910337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szubin.torun.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg wewnętrznych na terenie Szkółki Leśnej Żarczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwóch dróg wewnętrznych o łącznej długości 718,0m na terenie Szkółki Leśnej Żarczyn w zakresie: Droga nr 1 o długości 458,0 m: - oczyszczenie istniejącej podbudowy za pomocą równiarki, - na fragmentach drogi wykonanie rowu i poszerzenia, roboty ziemne na poboczach, - wykonanie koryt odprowadzających wodę do rowu, - profilowanie istniejącej drogi gruntowej za pomocą równiarki wraz z jej zagęszczaniem walcem stalowym, - wykonanie nawierzchni nieulepszonej: na poszerzeniach drogi dolna warstwa o grubości 10cm po zagęszczeni z gruzu betonowego frakcji 0/63 mm (materiał zamawiającego), górna warstwa o grubości 5 cm po zagęszczeniu z mieszanki wapiennej frakcji 0/31,5 mm, - wykonanie odwodnienia - ułożenie ścieku betonowego 40x60 cm na ławie. Droga nr 2 o długości 260,0 m: - wykonanie koryta pod podbudowę szer. 4m, - wykonanie wykopu pod ułożenie drenu, roboty ziemne na poboczach, - profilowanie istniejącej drogi gruntowej za pomocą równiarki wraz z jej zagęszczaniem walcem stalowym, - wykonanie nawierzchni nieulepszonej o grubości 15cm po zagęszczeniu z gruzu betonowego frakcji 0/63 mm (materiał zamawiającego), - ułożenie w przygotowanym wykopie drenu perforowanego średnicy 150mm obsypanego kruszywem kamiennym, - czyszczenie, odmulenie i wyprofilowanie istniejącego rowu na dł. 20m, czyszczenie istniejącego przepustu betonowego z namułu. Szczegółowy zakres i technologia robót określona jest dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik do SIWZ. Wartość zamówienia - poniżej 14.000 EUR. Miejsce wykonania robót: Żarczyn, 89-240 Kcynia, Powiat Nakło, Województwo Kujawsko-Pomorskie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.40 - 45.23.32.40 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: · w postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, · spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, · spełniają warunki dodatkowe dotyczące sytuacji prawnej, ekonomicznej i finansowej określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku), - szczegółowy kosztorys ofertowy (wg dołączonego przedmiaru robót), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym]; - oświadczenie oferenta, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 pt. 4 -9 ustawy [na formularzu ofertowym]; - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu ofertowym wg zał. nr 3 do SIWZ, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) wykonawca - wg zał. nr 2. - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek uznaje się za spełniony po udokumentowaniu przez oferenta zrealizowania w charakterze głównego wykonawcy w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie budownictwa drogowego, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każde, z podaniem dat i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - wg załącznika 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres rękojmi - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szubin.torun.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Szubin Szubin Wieś 52 89-200 Szubin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba Nadleśnictwa Szubin - sekretariat Szubin Wieś 52 89-200 Szubin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.