eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bojanów › Termomodernizacja budynków dwóch szkół podstawowych Gminy Bojanów w miejscowościach Stany i Bojanów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-21

Bojanów: Termomodernizacja budynków dwóch szkół podstawowych Gminy Bojanów w miejscowościach Stany i Bojanów
Numer ogłoszenia: 10416 - 2011; data zamieszczenia: 21.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bojanów , ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów, woj. podkarpackie, tel. 015 8708326, faks 015 8708326.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków dwóch szkół podstawowych Gminy Bojanów w miejscowościach Stany i Bojanów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja dwóch budynków szkół podstawowych Gminy Bojanów tj. Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Bojanowie przy ulicy Parkowej 11 oraz Publicznej Szkoły Podstawowej w Stanach przy ulicy Szkolnej 8. Zamówienie będzie realizowane w dwóch częściach: 1. Część I - Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej w Bojanowie 2. Część II - Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej w Stanach Część I Część I - zakres prac Podstawowe dane budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Bojanowie: Całkowita powierzchnia użytkowa budynku: 2 924 m2 Kubatura: 9 811,73 m3 Ilość kondygnacji: 2 kondygnacje + piwnice Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia: - roboty rozbiórkowe i demontażowe - wymiana stolarki okiennej - wymiana stolarki drzwiowej - docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem - docieplenie ścian cokołu, piwnic styropianem - docieplenie stropu pod dachem styropianem - montaż kolektorów słonecznych do wspomagania przygotowania ciepłej wody użytkowej - roboty towarzyszące związane z termomodernizacją Część II - zakres prac Podstawowe dane budynku Szkoły Podstawowej w Stanach: Całkowita Powierzchnia użytkowa: 3 401 m2 Kubatura: 12 805,57 m3 Ilość kondygnacji : 3 kondygnacje Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia: - roboty rozbiórkowe i demontażowe - wymiana stolarki okiennej - wymiana stolarki drzwiowej - docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem - docieplenie stropodachu wełną mineralną - montaż zaworów termostatycznych przy grzejnikach - roboty towarzyszące związane z termomodernizacją.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.44.30.00-4, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia robót budowlanych - w zakresie termomodernizacji, o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł każde zamówienie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia w specjalności: - kierownik budowy - w branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - kierownik robót - w branży sanitarnej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość równą co najmniej 500.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne są następujące przypadki zmiany i warunki zmiany treści umowy: 1 zmiana materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe lub podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie 2. zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót lub spełnienie wymogów technologicznych udokumentowanych w dzienniku budowy d) konieczności uzyskania decyzji i uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót e) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz f) konieczności wykonania prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejsza umową g) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań , w tym udzielenie w trakcie realizacji zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia realizacji h) wstrzymania realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewypałów i niewybuchów i) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowanej lub dającej się przypisać Zamawiającemu, jego personelowi lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy 2.3. zmiana przedstawicieli stron- kierownika budowy, inspektora nadzoru, w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (zdarzenie losowe, rezygnacja z pracy, zmiana pracy) 2.4. zmiana wynagrodzenia za realizację zadań objętych niniejszą umową w przypadku zmiany stawki podatku VAT, z zastrzeżeniem że wynagrodzenie brutto wykonawcy nie może być wyższe niż określone w § 5 umowy. 2.5. powierzenie podwykonawcy określonego zakresu robót na skutek którejkolwiek okoliczności wskazanej w pkt. 1, 2, niniejszego ustępu 2.6. zmiany umowy przewidziane w ust. 2 niniejszego paragrafu dopuszczalne są na następujących warunkach - pkt. 2.1. - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem nie zwiększenia ceny - pkt.2.2.lit.a - w zakresie uzasadnionego Interesu Zamawiającego - pkt. 2.2.lit.b - o czas działania siły wyższej oraz niezbędny do usunięcia skutków tego działania - pkt.2.2.lit.c - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych - pkt.2.2.lit.d,e - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji, uzgodnień, badań lub ekspertyz - pkt.2.2. lit. f, g, h - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych umową - pkt.2.2.lit. i - o czas opóźnienia utrudnienia lub przeszkody - pkt.2.3. - gdy kwalifikacje wskazanych osób będą spełniać warunki określone w SIWZ - pkt.2.4.- w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37-433 Bojanów pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37-433 Bojanów sekretariat Urzedu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne pn. Termomodernizacja budynków dwóch szkół podstawowych Gminy Bojanów w miejscowościach Stany i Bojanów realizowane jest w ramach projektu pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków dwóch szkół podstawowych Gminy Bojanów w miejscowościach Stany i Bojanów w drodze termomodernizacji budynków współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007- 2013, działanie 2.2. Infrastruktura energetyczna..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Bojanowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe dane budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Bojanowie: Całkowita powierzchnia użytkowa budynku: 2 924 m2 Kubatura: 9 811,73 m3 Ilość kondygnacji: 2 kondygnacje + piwnice Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia: - roboty rozbiórkowe i demontażowe - wymiana stolarki okiennej - wymiana stolarki drzwiowej - docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem - docieplenie ścian cokołu, piwnic styropianem - docieplenie stropu pod dachem styropianem - montaż kolektorów słonecznych do wspomagania przygotowania ciepłej wody użytkowej - roboty towarzyszące związane z termomodernizacją.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.44.30.00-4, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej w Stanach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe dane budynku Szkoły Podstawowej w Stanach: Całkowita Powierzchnia użytkowa: 3 401 m2 Kubatura: 12 805,57 m3 Ilość kondygnacji : 3 kondygnacje Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia: - roboty rozbiórkowe i demontażowe - wymiana stolarki okiennej - wymiana stolarki drzwiowej - docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem - docieplenie stropodachu wełną mineralną - montaż zaworów termostatycznych przy grzejnikach - roboty towarzyszące związane z termomodernizacją.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 54.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.44.30.00-4, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.