To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-04-15
Kwidzyn: Zakup, dostawa i montaż mebli w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kwidzynie przy ul. Warszawskiej 19
Numer ogłoszenia: 104168 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44387 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kwidzyn, ul. Warszawska 19, Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6464700, 6464777, faks 055 6464703.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż mebli w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kwidzynie przy ul. Warszawskiej 19.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż mebli w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kwidzynie przy ul. Warszawskiej 19. Zamówienie składa się z 2 zadań (64 pokoje do umeblowania): Zadanie 1 obejmuje dostawę: 1)91 szt. foteli biurowych- oznaczonych symbolem- m_ 49 w zbiorczym zestawieniu mebli będącym częścią Projektu aranżacji pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Kwidzynie (dalej określanego -zbiorczym zestawieniu mebli), 2)206 szt. krzeseł biurowych- oznaczonych symbolem- m_ 50 w zbiorczym zestawieniu mebli, 3)18 szt. krzeseł- oznaczonych symbolem- m_ 58 w zbiorczym zestawieniu mebli, Zadanie 2 obejmuje dostawę: 1)mebli biurowych- oznaczonych symbolami- od m_1 do m_ 48 w ilości określonej w zbiorczym zestawieniu mebli, 2)mebli do pomieszczeń socjalnych- oznaczonych symbolami- od m_51 do m_ 57 w ilości określonej w zbiorczym zestawieniu mebli. Opis, wygląd i wymagania techniczne w/w wyposażenia zostały zawarte w : 1)Projekcie aranżacji pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Kwidzynie, 2)Szczegółowym opisie technicznym wyposażenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 136611.48 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa foteli i krzeseł
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU UNIMAX Tadeusz Świercz, ul. Kaliska 8/10/57, 02-316 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 32311.48
- Oferta z najniższą ceną: 32237.00 oferta z najwyższą ceną: 43482.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa pozostałych mebli określonych w opisie przedmiotu zamówienia
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo-Handlowe Branży Meblarsko-Drzewnej Cyryl Mikulski, ul. Polna 2, 88-190 Barcin, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 104300.00
- Oferta z najniższą ceną: 104300.00 oferta z najwyższą ceną: 191777.90
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli, wyposażenia, sprzętu IT, zabawek i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Snopkowie
- "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą konstrukcji dachu budynków mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Kozienicach wraz z zagospodarowaniem terenu".
- "Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu" - dostawa mebli biurowych
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Dostawa i montaż mebli biurowych, gabinetowych oraz socjalnych do budynku administracyjnego Komendy Głównej Straży Granicznej przy al. Niepodległości 100 w Warszawie
- D/31/2024 - Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.