eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Byczyna › ZAKUP SPRZĘU KOMPUTEROWEGI I MULTIMEDIALNEGO NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W BYCZYNIE dla projektu POTRAFISZ



Ogłoszenie z dnia 2010-04-30

Byczyna: ZAKUP SPRZĘU KOMPUTEROWEGI I MULTIMEDIALNEGO NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W BYCZYNIE dla projektu POTRAFISZ
Numer ogłoszenia: 104167 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie, Rynek 1, 46-220 Byczyna, woj. opolskie, tel. 77 413 41 50, faks 77 413 41 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘU KOMPUTEROWEGI I MULTIMEDIALNEGO NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W BYCZYNIE dla projektu POTRAFISZ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zestaw pierwszy: Komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem Komputer: Procesor serii Core i3 lub wyższej, Pamięć RAM: min. 3GB DDRAM3, Pojemność dysku twardego: min. 500GB SATA II 7200 obr/min., Karta graficzna: niezintegrowana min.1024MB, Napęd optyczny: Nagrywarka DVD, System operacyjny: 64-bit (wraz z oryginalnym nośnikiem),Mysz przewodowa, klawiatura przewodowa, Gwarancja producenta: 24 miesiące Monitor: Przekątna ekranu: min. 21 cali, Typ matrycy: TN, Rozdzielczość nominalna (w pikselach): 1920 x 1080, Jasność: min. 300 cd/m2, Czas reakcji: max. 5ms, Typ złącz: analogowe D-Sub, Gwarancja producenta: 36 miesięcy Oprogramowanie dodatkowe: Program biurowy (minimalne wymagania: edytor tekstów, program kalkulacyjny, program do prezentacji multimedialnych, program pocztowy), program antywirusowy - licencja minimalnie na 12 miesięcy Zestaw drugi: Zestaw multimedialny (rzutnik z ekranem) Projektor: Technologia wyświetlania: DLP, Rzeczywista rozdzielczość: min. 1024 x 768 (XGA) pikseli, Liczba wyświetlanych kolorów: 16,7 mln., Jasność (tryb normalny): min. 3500 ANSI Lumenów, Kontrast (tryb normalny): min. 2500:1, Żywotność lampy (tryb normalny): min. 2000 godzin, Złącza - minimalne wymagania: D-Sub, HDMI, RJ45, Wbydowany głośnik: TAK, Torba w zestawie: TAK,Gwarancja producenta: min. 2 lata na projektor, min. 6 miesięcy na lampę Ekran: Format obrazu: 4:3, Wymiar ekranu: min. 270cm x 202,5cm, Współczynnik odbicia światła: 1.0, Możliwości montażu: ściana, sufit Zestaw trzeci: Laptop wraz z oprogramowaniem Laptop: Procesor serii min. Core i3 lub wyższej, Rozmiar i typ matrycy: 17,3cali LED, Pamięć RAM: 4GB DDRAM3, Pojemność dysku twardego: min. 320GB, Karta graficzna: niezintegrowana 1024MB, Złącza - minimalne wymagania: D-Sub, HDMI, 3 x USB, E-SATA, System operacyjny, Gwarancja producenta: 24 miesiące, Mysz bezprzewodowa z miniaturowym odbiornikiem, Torba na notebooka 17,3 cala. Oprogramowanie dodatkowe: Program biurowy (minimalne wymagania: edytor tekstów, program kalkulacyjny, program do prezentacji multimedialnych, program pocztowy), program antywirusowy - licencja minimalnie na 12 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. ALDERAN, ul. Mickiewicza 16/18, 46-200 Kluczbork, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10327,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11770,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12360,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty okreslone w przepisach wydawanych na podstawie art. 11 ust.8.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.