eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szadek › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 5 186 000 Euro na roboty budowlane polegające na budowie targowiska Mój Rynek w Szadku wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-27

Szadek: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 5 186 000 Euro na roboty budowlane polegające na budowie targowiska Mój Rynek w Szadku wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Numer ogłoszenia: 104146 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59272 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Szadek, ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 43 8215004, faks 43 8215773.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 5 186 000 Euro na roboty budowlane polegające na budowie targowiska Mój Rynek w Szadku wraz z infrastrukturą towarzyszącą..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie targowiska Mój Rynek w Szadku wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy: Pierwszy etap: budowa ogrodzenia- termin wykonania do 15. 05. 2014 r. Drugi etap: pozostałe prace objęte przedmiotem zamówienia- termin wykonania do 15. 10 2014 r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załącznikach stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - Dokumentacja projektowa - Przedmiar robót. - Kosztorys nakładczy 4. Wykonawcy w ramach zryczałtowanej ceny zobowiązani będą do: zapewnienia materiałów niezbędnych do prowadzenia robót wraz z ich transportem, organizacji i utrzymania zaplecza technicznego w czasie budowy, zapewnienia w trakcie prowadzenia robót właściwego oznakowania terenu robót, prowadzenia ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP, geodezyjnego wytyczenia obiektu w terenie i inwentaryzacji powykonawczej, którą przekaże Zamawiającemu wraz ze szkicami geodezyjnymi. Przekazanie szkiców geodezyjnych nastąpi najpóźniej w dniu odbioru, natomiast inwentaryzacji geodezyjnej najpóźniej w ciągu 30 dni od daty końcowego odbioru robót, uzyskania wszelkich zezwoleń prawem przewidzianych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca przy dokonywaniu wytyczenia i inwentaryzacji geodezyjnej przez uprawnioną jednostkę wykonawstwa geodezyjnego zobowiązany jest zapewnić ochronę przed zniszczeniem punktów osnowy geodezyjnej, które powinny być zabezpieczone przez geodetę obsługującego projekt i przekazane pod ochronę kierownika budowy, niezbędne dane należy uzyskać w Powiatowym Ośrodku Geodezyjnym w Zduńskiej Woli, udzielenie gwarancji na wykonane roboty budowlane przez okres: 60 miesięcy od daty sporządzenia protokołu odbioru robót bez uwag, udzielenie rękojmii przez okres: 60 miesięcy od daty sporządzenia protokołu odbioru robót bez uwag, uporządkowania terenu po budowie oraz wszelkie inne prace, konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego, wyposażenia obiektu w instrukcję ewakuacji i ppoż, wywózki gruzu i ziemi w miejsce wskazane przez Zamawiającego. rozbiórki i demontażu istniejącej nawierzchni z płyt betonowych oraz ogrodzenia z płyt betonowych należy prowadzić w sposób powodujący ograniczenie zniszczeń oraz umożliwiający ponowne użytkowanie poszczególnych elementów. UWAGA Zamawiający wymaga, aby brama rozwieralna 4- metrowa o której mowa w przedmiarze, STWiOR, i dokumentacji projektowej posiadała furtkę w świetle bramy (dotyczy obu bram). Dla budynku usługowego do promocji produktów lokalnych ( obiekt kat. XVII) Zamawiający zobowiązany będzie uzyskać pozwolenie na użytkowanie obiektu, a tym samym zobowiązany będzie zawiadomić Państwową Inspekcję Sanitarną i Państwową Straż Pożarną o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania- co wpływa na datę wyznaczenia odbioru końcowego. Dla obiektu wiaty targowej (obiekt kat. VIII) Zamawiający zobowiązany będzie dokonać zawiadomienia właściwego organu o zakończeniu budowy. W ramach robót budowlanych Wykonawca zobowiązuje się wykonać stolarkę okienną w kolorze mahoń/czereśnia/ciemny brąz od strony zewnętrznej budynku, natomiast od strony wewnętrznej stolarka okienna winna być koloru białego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dofinansowanie w ramach działania Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KROSBUD sp. z o. o., ul. Brzozowa 7, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11164849,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1379684,87

  • Oferta z najniższą ceną: 1379684,87 / Oferta z najwyższą ceną: 2317748,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.