eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie robót budowlanych w domu studenckim Eskulap Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na trzy części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Lublin: Wykonanie robót budowlanych w domu studenckim Eskulap Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na trzy części.
Numer ogłoszenia: 104114 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, fax 081 4456730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ar.lublin.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w domu studenckim Eskulap Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na trzy części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w domu studenckim Eskulap Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na trzy części: Część 1 - wykonanie docieplenia wraz z kolorystyką elewacji budynku domu studenckiego Eskulap przy ul. Langiewicza 12 w Lublinie, Część 2 - wykonanie robót remontowo - malarskich w domu studenckim Eskulap przy ul. Langiewicza 12 w Lublinie, Część 3 - wymiana dźwigu osobowego w domu studenckim Eskulap przy ul. Langiewicza 12 w Lublinie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w części 1 niniejszego postępowania, na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Pzp wynosi 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w niniejszym zamówieniu stawia Wykonawcom ubiegającym się o to zamówienie następujące warunki podmiotowe: 1. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1: a) w części 1, 2, 3 - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. funkcjonuje w obrocie gospodarczym i jest zarejestrowany w KRS lub Urzędzie MiastaGminy, b) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej czynności, a na poparcie tego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy: W części 1, 2 - przedstawienia w ofercie dla kierownika robót budowlanych uprawnień wykonawczych w branży budowlanej oraz zaświadczenia o przynależności kierownika robót w branży budowlanej do Izby Inżynierów Budownictwa, W części 3 - przedstawienia w ofercie dla kierowników robót uprawnień wykonawczych w branży budowlanej oraz w branży elektrycznej oraz zaświadczenia o przynależności kierowników robót w branży budowlanej oraz elektrycznej do Izby Inżynierów Budownictwa, 2. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2: a) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe. W części 1 - Na poparcie tego warunku Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wykonał co najmniej dwie roboty o wartości 500 000,00 zł brutto każda (słownie: pięćset tysięcy złotych), W części 2 - jeśli Wykonawca spełnia ten warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 9 do specyfikacji. W części 3 - Na poparcie tego warunku Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wykonał co najmniej dwie roboty o wartości 100 000,00 zł brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych), b) W części 1, 2, 3 - Dysponuje odpowiednim potencjałem techniczny umożliwiający mu wykonanie niniejszego zamówienia - jeśli Wykonawca spełnia ten warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 9 do specyfikacji. c) W części 1, 2, 3 - Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - jeśli Wykonawca spełnia ten warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 9 do specyfikacji. 3. zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3: Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W części 1 - posiada środki własne i-lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 600 000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych), W części 2, 3 - jeśli Wykonawca spełnia ten warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 9 do specyfikacji. 4. zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 4: Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - jeśli Wykonawca spełnia ten warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik nr 9 do specyfikacji. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona według reguły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunków zawartych w art. 24 ust. 1-2 wymaganych od Wykonawcy spowoduje jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający żąda następujących dokumentów oraz innych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, niezbędnych w niniejszym postępowaniu: 1. we wszystkich częściach - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. uprawnienia wykonawcze: w części 1, 2 - uprawnienia wykonawcze w branży budowlanej dla kierownika robót, w części 3 - uprawnienia wykonawcze w branży budowlanej i elektrycznej dla kierowników robót, 3. zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa: w części 1, 2 - zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa kierownika robót w branży budowlanej, w części 3 - zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa kierowników robót w branży budowlanej i elektrycznej, 4. we wszystkich częściach - jeśli podmioty występują wspólnie należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo o charakterze szczególnym do reprezentowania wszystkich przedsiębiorców w zamówieniu publicznym będącym przedmiotem przetargu nieograniczonego. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika, którym będzie jeden z przedsiębiorców występujących wspólnie, tak zwany lider. Ponadto dokument ten winien wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (nazwa firmy, siedziba, imię i nazwisko przedsiębiorcy lub zarządu firmy). Każdy z wykonawców winien się pod pełnomocnictwem podpisać (podpis składa osoba do tego upoważniona). Przed podpisaniem umowy z Zamawiającym, jeśli oferta podmiotów występujących wspólnie została wybrana za najkorzystniejszą, muszą oni zawiązać konsorcjum w formie umowy, w której określą prawa i obowiązki poszczególnych przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum. Przyszła umowa konsorcyjna, powinna zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji, rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. 5. wykaz robót: w części 1 - wykaz zawierający co najmniej dwie roboty budowlane o wartości 500 000,00 zł brutto każda (słownie: pięćset tysięcy złotych), wykonane w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Wykaz należy sporządzić na formularzu stanowiącym załącznik nr 11 do specyfikacji. z podaniem wartości, daty rozpoczęcia i zakończenia wykonania oraz odbiorcy robót budowlanych. w części 3 - wykaz zawierający co najmniej dwie roboty budowlane o wartości 100 000,00 zł brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych), wykonane w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Wykaz należy sporządzić na formularzu stanowiącym załącznik nr 11 do specyfikacji. z podaniem wartości, daty rozpoczęcia i zakończenia wykonania oraz odbiorcy robót budowlanych. 6. listy referencyjne: w części 1 - co najmniej dwa listy referencyjne na potwierdzenie należytego wykonania robót budowlanych o wartości 500 000,00 zł brutto każda, W listach mają się znaleźć m.in. informacje na temat przedmiotu robót, ich wartości, daty rozpoczęcia i wykonania, adresu i nazwy odbiorcy (inwestora) oraz jego opinii potwierdzającej należyte wykonanie roboty budowlanej. w części 3 - co najmniej dwa listy referencyjne na potwierdzenie należytego wykonania robót budowlanych o wartości 100 000,00 zł brutto każda, W listach mają się znaleźć m.in. informacje na temat przedmiotu robót, ich wartości, daty rozpoczęcia i wykonania, adresu i nazwy odbiorcy (inwestora) oraz jego opinii potwierdzającej należyte wykonanie roboty budowlanej. 7. w części 1 - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym/ych Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzająca, iż wykonawca posiada środki finansowe własne i-lub zdolność kredytową na kwotę 600 000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych), Z informacji banku powinno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca posiada środki własne lub zdolność kredytową na dzień wystawienia tej informacji w wysokości żądanej przez Zamawiającego. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 8. we wszystkich częściach - oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 9 do specyfikacji Niedostarczenie dokumentów wymaganych od Wykonawcy spowoduje jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy. Ofertę Wykonawcy, wykluczonego uznaje się za ofertę odrzuconą. Ponadto oferta Wykonawcy ma zawierać: 9. we wszystkich częściach - wypełniony odpowiednio do części, w której Wykonawca bierze udział formularz Oferta Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do s.i.w.z., 10. kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową: w części 1 - zgodnie z załącznikami nr 1, 2, 3 zawierającymi opis przedmiotu zamówienia do s.i.w.z., w części 2 - zgodnie z załącznikami nr 4, 5 zawierającymi opis przedmiotu zamówienia do s.i.w.z., w części 3 - zgodnie z załącznikami nr 6, 7, 8 zawierającymi opis przedmiotu zamówienia do s.i.w.z., 11. w części 1 - dowód wniesienia wadium w kwocie 15000 zł w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, 12. w przypadku gdy oferta nie będzie podpisana przez osobę wskazaną w KRS lub zaświadczeniu o działalności gospodarczej należy ustanowić pełnomocnika, a pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba została umocowana.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.ar.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. Zamówień Publicznych Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pokój 54 20-950 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekcja ds. Zamówień Publicznych Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pokój 54 20-950 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie docieplenia wraz z kolorystyką elewacji budynku domu studenckiego Eskulap przy ul. Langiewicza 12 w Lublinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie docieplenia wraz z kolorystyką elewacji budynku domu studenckiego Eskulap przy ul. Langiewicza 12 w Lublinie, spełniających wymagania techniczno-jakościowe zawarte w opisie przedmiotu zamówienia ujętym w: 1) projekcie budowlano-wykonawczym - branża budowlana - załącznik nr 1 do s.i.w.z., 2) specyfikacji technicznej zawierającej wymagania ogólne wykonania i odbioru robót związanych z termomodernizacją ds. Eskulap - załącznik nr 2 do s.i.w.z., 3) przedmiarze robót - załącznik nr 3 do s.i.w.z..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.21.00-2, 45.41.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót remontowo - malarskich w domu studenckim Eskulap przy ul. Langiewicza 12 w Lublinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowo - malarskich w domu studenckim Eskulap przy ul. Langiewicza 12 w Lublinie, spełniających wymagania techniczno-jakościowe zawarte w opisie przedmiotu zamówienia ujętym w: 1) specyfikacji technicznej zawierającej wymagania ogólne wykonania i odbioru robót związanych z pracami remontowo-malarskimi w ds. Eskulap - załącznik nr 4 do s.i.w.z., 2) przedmiarze robót - załącznik nr 5 do s.i.w.z..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana dźwigu osobowego w domu studenckim Eskulap przy ul. Langiewicza 12 w Lublinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana dźwigu osobowego w domu studenckim Eskulap przy ul. Langiewicza 12 w Lublinie, spełniających wymagania techniczno-jakościowe zawarte w opisie przedmiotu zamówienia ujętym w: 1) projekcie budowlano-dźwigowym - załącznik nr 6 do s.i.w.z., 2) specyfikacji technicznej zawierającej wymagania ogólne wykonania i odbioru robót związanych z wymianą dźwigu ds. Eskulap - załącznik nr 7 do s.i.w.z., 3) przedmiarze robót - załącznik nr 8 do s.i.w.z..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.