Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-03
Biłgoraj: Wybór zespołu inspektorów nadzoru technicznego do reprezentowania inwestora przy realizacji zadania p/n Przebudowa i rozbudowa dróg wojewódzkich nr 835 i 858 w Biłgoraju.
Numer ogłoszenia: 104098 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Biłgoraj , Plac Wolności 16, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6869600, faks 84 6869665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór zespołu inspektorów nadzoru technicznego do reprezentowania inwestora przy realizacji zadania p/n Przebudowa i rozbudowa dróg wojewódzkich nr 835 i 858 w Biłgoraju..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego obejmuje: Rozbudowę ulicy Kościuszki i Tarnogrodzkiej w Biłgoraju - etap I i II. Etap I - ul.Kościuszki ( od km 45+602 do km 45+800,44) droga woj. Nr 858 Zarzecze - Biłgoraj - Zwierzyniec - Szczebrzeszyn, - ul.Kościuszki (od km 87+652,50 do km 88+815) droga woj. Nr 835 Lublin-Wysokie-Biłgoraj-Sienawa-Przeworsk-Kańczuga-Dynów-Grabownica-Starzeńska, Etap II - ul.Kościuszki (od km 88+815 do km 89+757,67) droga woj. Nr 835 Lublin-Wysokie-Biłgoraj-Sienawa-Przeworsk-Kańczuga-Dynów-Grabownica-Starzeńska, - ul.Tarnogrodzka (od km 89+757,67 do km 89+989,45) droga woj. Nr 835 Lublin-Wysokie-Biłgoraj-Sienawa-Przeworsk-Kańczuga-Dynów-Grabownica-Starzeńska. w tym: Branża drogowa: przebudowę istniejącej nawierzchni jezdni ul. Kościuszki i ul. Tarnogrodzkiej na odcinkach objętych projektem, budowę ronda u zbiegu ulic Cegielnianej, Kościuszki i Nadstawnej, budowę ronda u zbiegu ulic Kościuszki, Tarnogrodzkiej, Krzeszowskiej, przebudowę skrzyżowań z drogami niższej kategorii, budowę i przebudowę zatok autobusowych, budowę i przebudowę chodników, budowę i przebudowę zjazdów, budowę i przebudowę zatok postojowych, wydzielenie pasów dla pojazdów skręcających w lewo i prawo, budowę azyli na przejściach dla pieszych, zabezpieczenie dzwonnicy przy ul. Tarnogrodzkiej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu i inżynierii ruchu. Branża elektryczna: wymianę istniejących pętli indukcyjnych na wszystkich sygnalizacjach świetlnych, przebudowę kolizji sieci energetycznych NN i SN, przebudowa linii napowietrznej, budowę oświetlenia ulicznego. Branża telekomunikacyjna i teleinformatyczna: przebudowę kolidującej kanalizacji telekomunikacyjnej, budowę kanalizacji teleinformacyjnej. Branża sanitarna: budowę nowego i przebudowę istniejącego systemu odwodnienia - kanalizacja deszczowa, likwidację kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego z proj. kanalizacja deszczową, Zieleń: wycinka drzew i karczowanie pni, wykonanie nasadzeń drzew i krzewów, humusowanie i obsianie trawą zieleńców. oraz przebudowę i rozbudowę ul.Zamojskiej w Biłgoraju - od ul.Długiej do granic administracyjnych miasta Biłgoraj w ciągu drogi wojewódzkiej nr 858 od km 46+170,00 do km 47+075,40 ( Etap I) oraz od km 47+270,10 do km 48+337,50 (Etap II) w tym: Branża drogowa: przebudowę istniejącej nawierzchni jezdni na odcinkach objętym projektem, budowa ronda na skrzyżowaniu z ulicami Leśną i Przemysłową, budowa azylów dla pieszych, przebudowa skrzyżowań z ulicami niższej kategorii, budowa i przebudowa zatok autobusowych z budową wiat przystankowych, budowa i przebudowa chodników i ścieżki rowerowej, budowa i przebudowa wjazdów na posesje, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu i inżynierii ruchu. Branża mostowa: przebudowa przepustu mostowego na kanał ulgi. Branża elektryczna: budowę oświetlenia ulicznego, przebudowę kolizji sieci energetycznych NN, Branża telekomunikacyjna i teleinformatyczna: budowę kanalizacji teletechnicznej miejskiej, przebudowę kolidującej kanalizacji telekomunikacyjnej. Branża sanitarna: budowę nowego i przebudowę istniejącego systemu odwodnienia - kanalizacja deszczowa, budowę odcinka kanalizacji deszczowej - połączenie do istn. kanalizacji deszczowej w Alei 400-Lecia, likwidację kolizji z istn. uzbrojeniem podziemnym wod-kan, gaz. Zieleń: wycinka drzew i karczowanie pni, wykonanie nasadzeń drzew i krzewów, humusowanie i obsianie trawą zieleńców..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Obowiązuje wniesienie wadium.Wysokość pięć tysięcy zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż należycie wykonał w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie prace zwane nadzorem inwestorskim odpowiadającą zakresem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia przez które należy rozumieć nadzór nad przebudową lub budową dróg o wartości jednej z nich minimum 10 000 000,00 zł - poparte dokumentami potwierdzającymi, że prace zostały wykonane należycie. Do sporządzenia wykazu robót można wykorzystać załączony do SIWZ wzór zał. Nr 5.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia, tj: 1) Inspektor nadzoru robót branża drogowa - wymagania: a) uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 2) Inspektor nadzoru robót branży sanitarnej - wymagania: a) uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 3) Inspektor nadzoru robót branży elektrycznej - wymagania: a) uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, Do sporządzenia wykazu pkt . 1-3 można wykorzystać załączony do SIWZ wzór zał. Nr 6.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: 3.1) zmiany terminu realizacji zamówienia: a) z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych, nagłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - o czas nie dłuższy niż czas działania siły wyższej; b) konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, prac lub badań archeologicznych, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową - o czas niezbędny do wykonania dodatkowych czynnosci; c) konieczności wykonania robót dodatkowych nie ujętych w projekcie budowlanym, powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, które wymuszają konieczność skorygowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań - o czas niezbędny do wykonania prac powiązanych realizowanych w drodze odrębnej umowy które spowodują przerwę w pracach na okres dłuższy niż 7 dni. d) wstrzymania robót z powodu okoliczności wynikających ze strony Zamawiającego - o czas do ich ustąpienia; e) konieczności wykonania innych zamierzeń inwestycyjnych na tym samym placu budowy kolidujących z zakresem robót realizowanych przedmiotową umową - o czas niezbędny na ich wykonanie. 3.2) innych zmian w następujących sytuacjach: a) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych; b) zmiany wynagrodzenia brutto - w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT; Warunkiem dokonania zmian o których mowa wyżej jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bilgoraj.pl - zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Biłgoraj
Plac Wolności 16
23-400 Biłgoraj..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Błgoraj Plac Wolnosci 16 23-400 Biłgoraj pokój nr 13(sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest planowany do współfinansowania przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwoju Polski Wschodniej 2007-2013, Os Priorytetowa IV Infrastruktura Transportowa, Działanie IV.1. Infrastruktura drogowa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach wielorodzinnych w Biłgoraju
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. " Przebudowa i rozbudowa powiatowej krytej pływalni w Biłgoraju - etap II "
- Zakup samochodu osobowo-ciężarowego typu 5+1
- Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przewidzianej do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego edycja 2024
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w Gminie Iłża
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Nowotarskiego
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w miejscowości Kotla
- Budowa boisk sportowych w miejscowości Przeginia i Łazy - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Poprawa infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Łobżenica
- Dostosowanie zabytkowej infrastruktury społecznej w powiecie ostrzeszowskim do potrzeb funkcjonalno- użytkowych
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.