Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-13
Siedlce: Modernizacja budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach przy ul. Bpa I. Świrskiego 31, 08-110 Siedlce (projekt + wykonanie).
Numer ogłoszenia: 104080 - 2010; data zamieszczenia: 13.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach , ul. Bp. I. Świrskiego 31, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6446800, faks 025 6445646.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckis.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach przy ul. Bpa I. Świrskiego 31, 08-110 Siedlce (projekt + wykonanie)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach przy ul. Bpa I Świrskiego 31, 08 - 110 Siedlce (projekt + wykonanie). Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowany projekt (projekt budowlany i wykonawczy). Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót modernizacyjnych : A. Modernizacja ścian i sufitów w sali widowiskowej Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach, B. Remont i renowacja elewacji i dachu budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach, C. Modernizacja foyer w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach. Etap I - opracowanie dokumentacji projektowej. Przed przystąpieniem do projektowania Wykonawca przeprowadzi inwentaryzację budynku i pomieszczeń w zakresie niezbędnym do realizacji zadania opisanego w punktach od A do C. Dokumentacja projektowa powinna zawierać następujące branże : -architektura, -projekt wnętrz (sala widowiskowa i foyer), -konstrukcja (ewentualnie w zakresie niezbędnym do realizacji robót modernizacyjnych związanych z realizacja zadań opisanych w punktach A - C), -instalacja wod-kan (w zakresie niezbędnym do realizacji robót modernizacyjnych związanych z realizacją zadania opisanego w punkcie C), -instalacja centralnego ogrzewania w zakresie niezbędnym do realizacji zadań opisanych w punktach A i B, -instalacja wentylacji mechanicznej w zakresie niezbędnym do realizacji zadań opisanych w punktach A i B, -instalacja elektryczna w zakresie niezbędnym do realizacji zadań opisanych w punktach A i C, -instalacja oświetleniowa wewnętrzna i zewnętrzna w zakresie niezbędnym do realizacji zadań opisanych w punktach od A do C, -instalacja akustyczna - projekt akustyki sali widowiskowej - w celu realizacji zadania opisanego w punkcie A. Dokumentacja powinna zawierać analizę akustyki pomieszczenia sali widowiskowej (parametry akustyczne, pogłos w zależności od wypełnienia sali publicznością - miejsca siedzące bez stojących ludzi, 25 % wypełnienia, 50 % wypełnienia, 100% wypełnienia , częstotliwość itd.), -instalacja teletechniczna, monitoring , system ppoż. w zakresie niezbędnym do realizacji zadań opisanych w punktach od A do C z wykorzystaniem i podłączeniem do istniejących w budynku systemów ppoż. i monitoringu, -instalacja nagłośnienia w zakresie niezbędnym do realizacji zadań opisanych w punkcie A, -instalacja odgromowa w zakresie niezbędnym do realizacji zadań opisanych w punkcie B i dowiązaniu do istniejącej odgromówki. Wykonawca we wstępnej fazie projektowania zobowiązany jest do przedstawienia trzech koncepcji związanych z realizacją zadania wymienionego w punktach A; B i C. Należy przedstawić opracowania wizualizacji: -elewacji budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach (ze szczególnym zwróceniem uwagi na elewacje od strony ulic: Bpa I. Świrskiego, E. Orzeszkowej i Małej, -pomieszczenia sali widowiskowej, -pomieszczenia foyer. Opracowane wizualizacje podlegają obowiązkowo zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Tylko zaakceptowana wersja wizualizacji jest podstawą do opracowania dokumentacji projektowej. 1. Opracowanie trzech koncepcji dla zadań: A. Modernizacja ścian i sufitów w sali widowiskowej Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach, B. Remont i renowacja elewacji i dachu budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach, C. Modernizacja foyer w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach. 2. Projekt Wielobranżowy Budowlano - Wykonawczy dla części zadania Modernizacja ścian i sufitów w sali widowiskowej Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach (konstrukcja, architektura, wystrój wnętrz z detalami architektonicznymi i wyposażeniem stałym lub rozbieralnym stanowiącym integralną część przedsięwzięcia inwestycyjnego, instalacje sanitarne wewnętrzne oraz instalacje elektryczne i teletechniczne, instalacja akustyczna, monitoring, system ppoż, instalacja nagłośnienia w zakresie niezbędnym do realizacji zadania). - 4 egz. 3. Projekt Wielobranżowy Budowlano - Wykonawczy dla części zadania Remont i renowacja elewacji i dachu budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach (konstrukcja, architektura, kolorystyki elewacji z detalami architektonicznymi oraz instalacje elektryczne i teletechniczne, monitoring, system ppoż, instalacja odgromowa, remont kominów i szybów wentylacyjnych). - 5 egz. 4. Projekt Wielobranżowy Budowlano - Wykonawczy dla części zadania Modernizacja foyer w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach (konstrukcja, architektura, wystrój wnętrz z detalami architektonicznymi i wyposażeniem stałym lub rozbieralnym stanowiącym integralną część przedsięwzięcia inwestycyjnego, instalacje sanitarne wewnętrzne oraz instalacje elektryczne i teletechniczne, monitoring, system ppoż.) - 5 egz. 5. Specyfikacje techniczne odbioru i wykonania robót (oddzielnie dla każdej branży). - 4 egz. 6. Przedmiary robót (oddzielnie dla każdej branży). - 5 egz. 7. Kosztorysy (dzielnie dla każdej branży). - 2 egz. ETAP II - wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych Projektów i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 1. Roboty - realizacja zadania - Modernizacja ścian i sufitów w sali widowiskowej Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach (część A). 2. Roboty - realizacja zadania - Remont i renowacja elewacji i dachu budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach (część B). 3. Roboty - realizacja zadania - Modernizacja foyer w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach(część C). UWAGI: 1. Szczegółowy zakres niniejszej inwestycji określa Program Funkcjonalno - Użytkowy. 2. Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazana jest wizja w terenie (osoba wyznaczona do kontaktu - Marcin Lawędziak Kierownik Działu Administracyjno - Gospodarczego Cis w Siedlcach, kom. 0 507 056 420). 3. Zamawiający informuje, że aktualnie realizowane jest zadanie inwestycyjne pod nazwą Przebudowa i rozbudowa budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach przy ul. Bpa I Świrskiego 31, 08 - 110 Siedlce. W ramach powyższego zadania przewidziane są prace w części sali widowiskowej - sceny oraz jej elewacji, o której mowa w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. 4. Dokumentacje projektową należy opracować zgodnie z art. 20 Prawa budowlanego z Rozporządzeniami Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych praz programu funkcjonalno - użytkowego. 5. Informację dotycząca Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia ze względu na specyfikę prac budowlanych - (dołączyć do projektów). 6. Roboty należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, szczególnymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych obowiązującymi przy wykonywaniu robót, warunkami bezpieczeństwa o ochrony zdrowia oraz zgodnie z projektem budowlanym i warunkami technicznymi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach ING Bank Śląski S.A. Nr 98 1020 4476 0000 8902 0022 1291, ul. Sokołowska 56, 08-110 Siedlce, z dopiskiem Modernizacja Budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach przy ul. Bpa I Świrskiego 31, 08 - 110 Siedlce (projekt + wykonanie). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Dziale Księgowym Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 800 do 1600. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) wykażą, że wykonali dwie prace projektowe o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (w tym jeden projekt budynku użyteczności publicznej) o wartości nie mniejszej niż 80 000, 00 zł każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; b) wykażą, że wykonali dwie roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (w tym jeden budynek użyteczności publicznej) o wartości nie mniejszej niż 2 000 000, 00 zł każda w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) wykażą, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia, tj.: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, jeżeli obowiązek przynależności do Izby wynika z odrębnych przepisów i ich doświadczeniem zawodowym; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - architektonicznej - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, jeżeli obowiązek przynależności do Izby wynika z odrębnych przepisów i ich doświadczeniem zawodowym.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000, 00 zł; b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę sumy ubezpieczenia co najmniej 2 000 000, 00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy: a) w zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku z zaistnieniem warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie prac budowlanych, b) w zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. c) w przypadku zaistniałej konieczności wynikającej z zapisów umowy o dofinansowanie zadania między Zamawiającym a jednostką udzielającą dofinansowania zadania - powyższe nie może być podstawą do zwiększenia wynagrodzenia i zakresu zamówienia, 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia w treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckis.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach, ul. Bpa I. Świrskiego 31,08-110 Siedlce, (cena: 45,00 zł brutto + koszt przesyłki)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2010 godzina 16:45, miejsce: Sekretariat Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach, ul. Bpa I. Świrskiego 31,08-110 Siedlce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający jest umieszczony na liście rankingowej nr 11 wniosków zatwierdzonych wstępnie do dofinansowania złożonych w ramach konkursu RPOWM/6.1/1/2008 dla działania 6.1 Kultura..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do aparatów firmy Bentley dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa kolumienek SPE dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
- dostawa szafy do przechowywania i suszenia endoskopów elastycznych
- Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze nr 527 w Grubalach
- dostawa odczynników dla potrzeb MLD
- dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatycznego analizatora do technik metodą Elisa oraz analizatora do analizy moczu dla potrzeb MLD
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- "Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Szydłów".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.