eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Przetarg nieograniczony na dostawę aparatury do badań geotechnicznych dla Uniwersytetu Zielonogórskiego, nr sprawyRR-T-6-2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Zielona Góra: Przetarg nieograniczony na dostawę aparatury do badań geotechnicznych dla Uniwersytetu Zielonogórskiego, nr sprawy: RR-T-6-2009
Numer ogłoszenia: 104069 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Zielonogórski - Dział Aparatury , ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3282318, 3282275, faks 068 3282275.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uz.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę aparatury do badań geotechnicznych dla Uniwersytetu Zielonogórskiego, nr sprawy: RR-T-6-2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury do badań geotechnicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 98.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia Wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., nr 223, poz. 1655 z p. zm.) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i w niniejszej Specyfikacji. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie wszystkie warunki określone w pkt VII muszą być spełnione przez każdy z tych podmiotów. Zamawiający wykluczy Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę na podstawie art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferty nie odrzucone będą poddane ocenie wg następujących kryteriów: Cena brutto - 100% W zakresie powyższego kryterium najwyższą ilość punktów (100) otrzyma oferta o najniższej cenie brutto, pozostałe wg wzoru: C = (cena brutto najtańszej oferty/cena brutto badanej oferty) x 100. Każda z części zamówienia oceniana będzie oddzielnie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz -OFERTA- stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 2.Wypełniony -Formularz cenowy- w układzie zgodnym ze wzorami określonymi w załącznikach nr 3 do niniejszej SIWZ, 3.O ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich tych Wykonawców. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną winno zawierać: a)wyszczególnienie wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną (nazwy, adresy, Regon i NIP), b)wskazanie pełnomocnika, c)dokładne określenie postępowania dla którego udzielane jest pełnomocnictwo, d)określenie czasu trwania pełnomocnictwa (jeśli okres udzielenia pełnomocnictwa jest krótszy niż do dnia upływu okresu odpowiedzialności z tytułu udzielonej gwarancji oraz usunięcia usterek pogwarancyjnych to pełnomocnictwo to będzie musiało być następnie wydłużone do tego okresu np. w umowie jaką zawrą podmioty po wyborze ich oferty), e)zakres pełnomocnictwa: pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Wypełnione -Oświadczenie Wykonawcy-, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i w niniejszej Specyfikacji- stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, UWAGA!!! a)Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w §1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U nr 87 poz. 605 z p. zm.) - jeśli Zamawiający żąda powyżej któregoś z tych dokumentów - może złożyć odpowiednio dokumenty, o których mowa w §2 tego Rozporządzenia. b)Jeśli Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w §3 ust. 1 pkt 2-4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87/2006, poz. 605 z p. zm.) Wykonawca może złożyć zamiast nich zaświadczenia, o których mowa odpowiednio w §3 ust. 2 i 3 tegoż rozporządzenia. c)W przypadku gdy ofertę składa wspólnie kilku Wykonawców, wszyscy Wykonawcy muszą być uprawnieni do przystąpienia do realizacji umowy - wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego z tych Wykonawców (chyba, że dotyczą warunków, które mogą być spełnione łącznie przez te podmioty)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uz.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Zielonogórski, Dział Aparatury, ul. Szarana 2/202a, 65-516 Zielona Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Zielonogórski, Kancelaria Ogólna, ul. Licealna 9. pok.010, 65-417 Zielona Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SEJSMICZNY DYLATOMETR (SDMT) Z OPROGRAMOWANIEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SEJSMICZNY DYLATOMETR (SDMT) Z OPROGRAMOWANIEM.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ELEKTRYCZNY CZTEROKANAŁOWY STOŻEK CPTU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEKTRYCZNY CZTEROKANAŁOWY STOŻEK CPTU.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZESTAW DO WIERCEŃ I POBIERANIA PRÓBEK Z DODATKOWYM SYSTEMEM KOTWIENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW DO WIERCEŃ I POBIERANIA PRÓBEK Z DODATKOWYM SYSTEMEM KOTWIENIA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: APARAT DO BADAŃ KONSOLIDACYJNYCH ROWEA Z WYPOSAŻENIEM I ZESTAWEM DO PRZYGOTOWANIA PRÓBEK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: APARAT DO BADAŃ KONSOLIDACYJNYCH ROWEA Z WYPOSAŻENIEM I ZESTAWEM DO PRZYGOTOWANIA PRÓBEK.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.