eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Wykonanie zadania pn. Budowa i przebudowa elektroenergetycznych linii kablowych nN 0,4kV na terenie Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie przy ul. Szpitalnej 13

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-24

Tarnów: Wykonanie zadania pn. Budowa i przebudowa elektroenergetycznych linii kablowych nN 0,4kV na terenie Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie przy ul. Szpitalnej 13
Numer ogłoszenia: 104067 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika , ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 63 10 341, faks 14 6310337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ssz.tar.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadania pn. Budowa i przebudowa elektroenergetycznych linii kablowych nN 0,4kV na terenie Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie przy ul. Szpitalnej 13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zadania pn. Budowa i przebudowa elektroenergetycznych linii kablowych nN 0,4kV na terenie Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie przy ul. Szpitalnej 13. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: - lokalizację istniejących kabli , - wykonanie wykopów pod kable-rury światłowodowe, - rozbiórkę i odtworzenie istniejących nawierzchni, - ułożenie rur ochronnych pod drogami i na skrzyżowaniu z istniejącym uzbrojeniem terenu, - ułożenie w wykopach i rurach ochronnych kabli i rur światłowodowych, - obróbka kabli i przewodów, - montaż uziemień, - wykonanie tymczasowych zasilań obiektów na czas wymiany zestawów przełączeniowych, - demontaż istniejących zestawów przyłączeniowych oraz złączy kablowych na budynkach szpitalnych, - montaż nowych zestawów przyłączeniowych, - montaż zestawu SZR 1000A przy stacji trafo S-1230 (Szpital-Kontener) oraz SZR 800A przy stacji trafo S-049 (Starodąbrowska), - montaż zestawów ZP-K (Szpital - Kontener), ZP-S (Starodąbrowska ) i ZP-A (Agregat) dla wyprowadzenia kabli zasilających obiekty szpitalne , - ułożenie zasilaczy z zestawów pomiarowych ( wg projektu TAURON-Dystrybucja ) do układów SZR 1000A i SZR 800A , - ułożenie zasilaczy z układów SZR oraz z WG agregatu do zestawów ZP-K (Szpital-Kontener), ZP-S (Starodąbrowska ) i ZP-A (Agregat), - wprowadzenie i podłączenie nowych kabli w zestawach przyłączeniowych ZP-K (Szpital-Kontener), ZP-S (Starodąbrowska ) i ZP-A (Agregat ) oraz w złączach kablowych listwowych zestawów przyłączeniowych na obiektach szpitalnych , - przebudowa układu SZR-500 w RG w budynku (Z) z przystosowaniem go do komunikowania się z systemem BMS, - przystosowanie agregatu do pracy w systemie TN-C , - ułożenie światłowodów i kabli sygnałowych dla potrzeb BMS wraz z podłączeniem na urządzeniach końcowych , - zabudowę wyposażonych skrzynek sterowniczych SS dla potrzeb BMS, - wykonanie zasilania 230V dla potrzeb zasilacza skrzynek sterowniczych SS, - zabudowę urządzeń dla potrzeb BMS w pomieszczeniu technicznym budynku technicznego (obecna kotłownia), - zaprogramowanie i uruchomienie systemu BMS , - wykonanie pomiarów i prób odbiorczych ułożonych kabli , - uruchomienie- podanie napięcia na obiekty . Podstawowe dane techniczne: - linia kablowa nN 0,4 KV wraz z systemem BMS Realizacja robót odbędzie się na podstawie: 1. Projektu wykonawczego (stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ) 2. Przedmiaru robót (stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ) 3. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiącego Załącznik Nr 10 do SIWZ) 4. Projektu budowlanego (stanowiącego Załącznik Nr 11 do SIWZ) 5. Kosztorysu ofertowego wraz z harmonogramem robót budowlanych (czasowo-rzeczowym). Pełny zakres robót określony jest w projekcie wykonawczym, projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót, stanowiących przywołane powyżej Załączniki Nr 8-11 do SIWZ Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w dwóch etapach: - I etap obejmujący: budowę i przebudowę linii kablowych, ułożenie rur dla potrzeb systemu BMS oraz zabudowę zestawów przyłączeniowych - termin realizacji do 4 miesięcy od dnia przekazania placu budowy do dnia podpisania protokołu odbioru częściowego robót budowlanych, - II etap obejmujący: wykonanie i uruchomienie systemu BMS - rozpoczęcie realizacji II etapu nastąpi do 30 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego faxem lub mailem pisemnego wezwania Wykonawcy. Pisemne wezwanie Zamawiającego nastąpi nie później niż do dnia 31.12.2016r. Termin realizacji II etapu - do 2 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji II etapu do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy wraz z niezbędnymi odbiorami. Wykonawca udzieli gwarancji: - na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały - minimum 36 - miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy, - na zainstalowane urządzenia - minimum 24 - miesiące od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Sprawa Nr AE/ZP-27-77/16..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 45 000,00 PLN. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.1 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oW celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.2 SIWZ oraz dokumentów o których mowa w pkt IV.2.3 SIWZ tj. wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie i wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał: tj. zakończył (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) co najmniej: 1/ dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie linii kablowych - energetycznych o długości co najmniej 1000 m każda, o wartości wykonanych robót co najmniej 600 000,00 zł brutto każda. 2/ jedną robotę budowlaną, której zakres prac obejmował wykonanie i uruchomienie systemu BMS. Poprzez pojęcie jednego zamówienia należy rozumieć jedną umowę z Wykonawcą. Wartość zamówienia to wartość umowy. Za najważniejsze roboty budowlane uważa się roboty budowlane niezbędne do wykazania warunku określonego w punkcie IV.2.3. SIWZ Zamawiający nie żąda wskazania w wykazie informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Dowodami są: a) poświadczenie, b) inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie a). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie robót budowlanych, o których mowa w punkcie IV.2.3 SIWZ. zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów wymienionych w punkcie IV.2.3 a) i b) SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.3 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty: 1. oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.3 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. 2. dokumentów o których mowa w pkt IV.2.5 i IV.2.6 SIWZ tj. 1. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co najmniej : - osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, - osobą, która posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz kierowała wykonaniem i uruchomieniem co najmniej jednego systemu BMS. Uwaga: Kierownik Budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2016 poz. 290) oraz Ustawa z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz.U. 2014 poz. 768) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65) 3. oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie (oświadczenie sporządza się według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2A do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o W celu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.4 SIWZ oraz dokumentu o którym mowa w pkt IV.2.8 tj. oryginału lub kopii opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 200 000,00 PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za najważniejsze roboty budowlane uważa się roboty budowlane niezbędne do wykazania warunku określonego w punkcie IV.2.3 SIWZ. Zamawiający nie żąda wskazania w wykazie informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi, a w przypadku podzlecenia części zamówienia należy (w pkt III.2 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrzeżeń i akceptuje ogólne warunki umowy ujęte w niniejszej specyfikacji. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy wymaga się załączenia do oferty oryginału lub kopii informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub ich zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę, którą Wykonawca pozyska od tych podmiotów. 5. Wykonawca polegając na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26. ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt-cie III.4.3.1 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem - wystawione odpowiednio w terminach określonych w punkcie III. 4.3.1 ogłoszenia. 7. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę (osoby) uprawniona do reprezentowania firmy). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenia wymienione pkt. IV.1.2 SIWZ oraz dokumenty wymienione w pkt IV.3.2 - IV.3.5 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przez podmioty występujące wspólnie, a oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy. 9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 10. Kopia dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy, pod rygorem nieważności, wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę. Zmiany nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia. 2. Zmiany, o których mowa w pkt.1 mogą dotyczyć: a) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b) wykonania przedmiotu umowy w szczególności w sposób gwarantujący lepszą realizację umowy, c) zmiany wynagrodzenia spowodowanej sytuacjami, o których mowa w pkt. XVI.57, XVI.58, XVI.59, XVI.144 lit.m SIWZ d) obniżenia wynagrodzenia, e) zmiany nazwy zadania, f) zmiany stawek podatku od towarów i usług, g) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, h) zmian organizacyjno-technicznych, i) zmiany adresu, j) materiałów i wyrobów zaoferowanych w ofercie, na zasadach określonych w pkt.XVI.37 SIWZ, k) konieczności zastosowania robót zamiennych, przy czym jeżeli zmiana taka wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, strona inicjująca zmianę przedstawi propozycję zawierającą opis proponowanych zmian, kosztorys zamienny i niezbędne rysunki. Jeżeli stroną inicjującą jest Wykonawca propozycja taka wymaga zatwierdzenia przed realizacją przez Zamawiającego. l) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu robót w stosunku do zakresu umowy (roboty zaniechane), m) zmiany materiałów i wyrobów innych niż wymienione w pkt. j, n) wystąpienia niezależnych od stron umowy zmian dotyczących osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Zmiana tych osób musi być uzgodniona przez Zamawiającego, kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób muszą być, co najmniej takie same, jakie były wymagane na etapie postępowania o zamówienie publiczne; o) zmiany Kierownika Budowy, innych osób z kierownictwa, Inspektora Nadzoru, p) powierzenia przez Wykonawcę wykonania robót budowlanych podwykonawcom, mimo niewskazania w ofercie takiej części zamówienia do powierzenia podwykonawcom, z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, q) wskazania przez Wykonawcę innych zakresów podwykonawstwa niż przedstawione w ofercie, z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, r) zrezygnowania przez Wykonawcę z podwykonawstwa, s) zmiany podwykonawcy dokonanej przez Wykonawcę, z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, t) zmiany podmiotów trzecich na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podmiot. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt.2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany z wyłączeniem zmian, o których mowa w pkt. XVI. 144 p), q), r), s) SIWZ. 4. Zmiany, o których mowa w pkt.2 mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: a) zmiana obowiązujących przepisów, b) obniżenie kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, c) poprawa wartości lub podniesienie sprawności ukończonych robót budowlanych, d) podniesienie wydajności urządzeń, e) niedostępność na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów, f) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, g) aktualizacja rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, h) ograniczenie przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą zakresu robót w stosunku do zakresu umowy (roboty zaniechane), w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu umowy lub na skutek sytuacji niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisywania umowy, i) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, j) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, k) konieczność zaniechania części zakresu przedmiotu umowy, o której mowa w pkt.XVI.1,2 SIWZ. l) zaistnienie wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość wykonania, m) wystąpienie konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu art.67 ust.1 pkt.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania robót objętych niniejszą umową, n) wstrzymanie robót przez właściwe organy administracji publicznej na podstawie przepisów Prawa budowlanego, o) konieczność wprowadzenia zmian na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, p) niedotrzymanie przez Zamawiającego warunków umowy: opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody dające się przypisać Zamawiającemu, q) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia - odpowiednio udokumentowana - wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, r) zmiany w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, s) następstwo działania organów administracji lub innych podmiotów, związane z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydawania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, t) inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy w terminie umownym, zgodnie z SIWZ, u) zdarzenia losowe m.in. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, niewywiązywanie się z obowiązków wynikających z umowy oraz inne ważne przyczyny, v) wystąpienie siły wyższej mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssz.tar.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie, pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Budynek Dyrekcji, ul.Szpitalna 13, pokój nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.