eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerniejewo › Wykonanie termomodernizacji budynku Urzędu Miasta i Gminy Czerniejewo oraz Zespołu Szkół Publicznych w Żydowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-16

Czerniejewo: Wykonanie termomodernizacji budynku Urzędu Miasta i Gminy Czerniejewo oraz Zespołu Szkół Publicznych w Żydowie
Numer ogłoszenia: 104067 - 2008; data zamieszczenia: 16.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Czerniejewo, ul. Poznańska 8, 62-250 Czerniejewo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4291310, 4291352, 4291353, fax 061 4291349.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerniejewo.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji budynku Urzędu Miasta i Gminy Czerniejewo oraz Zespołu Szkół Publicznych w Żydowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie docieplenia ścian i stropodachów, wymianę starych okien i drzwi w budynkach oraz modernizację instalacji c.o. (zawory termostatyczne) - dotyczy budynku Urzędu oraz Szkoły, b) modernizację kotłowni centralnego ogrzewania - dotyczy budynku Urzędu, c) przystosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych wejścia do budynku - dotyczy budynku Urzędu, d) pozostałe prace remontowe - sala sesyjna, WC dla niepełnosprawnych, sala narad wraz z kuchnią - dotyczy budynku Urzędu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w następujących załącznikach do SIWZ: a) projektach budowlanych, b) przedmiarach robót, c) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda złożenia wadium w postępowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej pięcioletniej gwarancji i pięcioletniej rękojmi na wszystkie roboty, zamontowane elementy i wbudowane materiały będące przedmiotem zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę spełnia natomiast oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia. 4. W przypadkach określonych ustawą Wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 7. Zaoferowanie przedmiotu zamówienia nie spełniającego wymogów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia spowoduje odrzucenie oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, zamawiający żąda od wykonawców złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do SIWZ. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia oferty - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, d) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia oferty - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. W przypadku istnienia zaległości w zakresie zaświadczeń ad c) i d) Wykonawca obowiązany jest przedłożyć zaświadczenie wydane w czasie i przez organy jak wyżej, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia uważa się roboty polegające na wykonaniu modernizacji, remontu, adaptacji lub budowie nowego budynku kubaturowego. Łączna wartość w/w robót musi opiewać min. na kwotę nie mniejszą niż 50 % oferowanej ceny brutto za całość przedmiotu zamówienia. Do wykazu wymaga się załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b) dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji kierowania budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Wymieniona osoba musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego i przedstawić aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaz o którym stanowi ppkt. a należy sporządzić wg odpowiedniego załącznika do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 400 000 zł. Informacja ta musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000 zł. Uwagi: Dokumenty złożone wraz z ofertą wymienione w punkcie 1, 2, 3 (z wyjątkiem oświadczenia z pkt 1 a) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do podpisania oferty. Jeżeli do reprezentowania wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób, kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: a) druk OFERTA sporządzony zgodnie z załącznikiem niniejszej specyfikacji. b) kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót. c) upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba nieupoważniona. 5. Warunki dot. oferty wspólnej (konsorcjum). a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika należy załączyć do oferty. Wszelka korespondencja między zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. b) W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o niniejsze zamówienie oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 1 a,b,c,d muszą być złożone przez każdego członka konsorcjum osobno. Natomiast dokumenty wymienione w punkcie 2 a,b oraz 3 a,b mogą być złożone przez wszystkich, kilku lub przynajmniej jednego z uczestników konsorcjum jeśli potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerniejewo.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Czerniejewo, ul. Poznańska 8, 62-250 Czerniejewo, pok. 108. Opłata za SIWZ 60 zł + koszty przesyłki w przypadku przesłania specyfikacji za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w biurze podawczym znajdującym się na parterze Urzędu..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.