eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonak › Dostawa urządzeń wraz z towarzyszącą temu usługą projektowania, instalacji, przeprowadzeniem testów poprawności działania oraz przeszkoleniem osób w zakresie obsługi systemu projekcyjnego, nagłośnienia, sterowania, oświetlenia, mechaniki i technologii sceny.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-24

Czerwonak: Dostawa urządzeń wraz z towarzyszącą temu usługą projektowania, instalacji, przeprowadzeniem testów poprawności działania oraz przeszkoleniem osób w zakresie obsługi systemu projekcyjnego, nagłośnienia, sterowania, oświetlenia, mechaniki i technologii sceny.
Numer ogłoszenia: 104057 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rozwoju Kultury Fizycznej AKWEN , ul. Leśna 6, 62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, tel. 61 812-14-04, faks 61 812-12-36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.akwenczerwonak.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://akwenczerwonak.pl/przetarg-nieograniczony-akw351316-dostawa-urzadzen-wraz-z-towarzyszaca-temu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń wraz z towarzyszącą temu usługą projektowania, instalacji, przeprowadzeniem testów poprawności działania oraz przeszkoleniem osób w zakresie obsługi systemu projekcyjnego, nagłośnienia, sterowania, oświetlenia, mechaniki i technologii sceny..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Głównym celem inwestycji jest doposażenie sali widowiskowej i wykonanie prac instalacyjno-wykończeniowych dostosowujących standard obiektu gminy do współczesnych wymagań dotyczących wyglądu i wyposażenia obiektów kultury i dużych wielofunkcyjnych sal widowiskowych. Zarówno sala widowiskowa jak i pozostałe pomieszczenia powinny być dostosowane do pełnienia funkcji promocyjnych dla gminy Czerwonak oraz w szczególności wsparcia i poszerzenia działalności kulturalnej Gminnego Ośrodka Kultury Sokół, rozbudowując jego ofertę dla lokalnej społeczności w zakresie działalności teatralnej, muzycznej, tanecznej i kultury fizycznej. Inwestycja obejmuje prace związane z wyposażeniem: sali widowiskowej (0.20) wraz z zapleczem technicznym, pomieszczeniem amplifikatorni oraz reżyserki; przewidywana funkcjonalność: koncert, konferencja, małe formy teatralne, sala prób teatralnych i muzycznych, miejsce spotkań mieszkańców z przedstawicielami władzy samorządowej, odtwarzanie filmów z BluRay/DVD itp., hol (0.01) stanowiący zaplecze sali widowiskowej, z możliwością podglądu na żywo wydarzeń z sali widowiskowej, prezentowania multimedialnych treści informacyjnych i nagłośnieniem sprzężonym z nagłośnieniem sali widowiskowej, sali ćwiczeń (0.11) z niezależnym systemem nagłośnienia i prezentacji obrazu typowym dla sal typu fitness/baletowych/ćwiczeń. Kluczową, z punktu widzenia Zamawiającego, będzie możliwość organizowania na sali widowiskowej koncertów i zapraszania znanych polskich wykonawców estradowych, artystów muzycznych, kabaretowych itp. Projekt systemu nagłośnienia i wyposażenia scenicznego powinien uwzględniać ogólnodostępne wymagania techniczne artystów opisane w tzw. riderach technicznych. W ramach prac dla inwestycji Budowa centrum kultury wraz z rozbudową i przebudową pływalni Delfin oraz budową, przebudową i rozbudową infrastruktury towarzyszącej obu zabudowom, w tym drogi dojazdowej i wewnętrznej Zamawiający rozbudował aktualnie funkcjonujący kompleks pływalni Delfin przy ul. Piłsudskiego 3 w Koziegłowach. W wyniku tej rozbudowy Zamawiający dysponuje nową przestrzenią obejmującą wiele różnych pomieszczeń, w tym m.in. salę widowiskową (0.20), hol (0.01) i salę ćwiczeń, gdzie aktualnie trwają ostatnie czynności wykończeniowe oraz odbiorowe z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego dla powiatu poznańskiego.Sala widowiskowa o wymiarach 24 m długości i 14 m szerokości posiada możliwość podziału za pomocą ścianki przesuwnej. Część 1 sali, razem ze sceną o wymiarach 14 x 4 m, ma 14 m szerokości i 14 m długości. Część 2 sali, do której przylega odrębna reżyserka, ma wymiary 14 x 10 m .Pomieszczenia objęte niniejszą inwestycją wyposażone są m.in. w następujące instalacje:elektryczną gniazd wtykowych, oświetlenia ogólnego, ewakuacyjnego i estradowego, rolet itd.teletechniczną, w tym kontrolę dostępu, SAP, CCTV i sieci strukturalnej,wodną i kanalizacyjną,wentylacji mechanicznej i klimakonwektorów, centralnego ogrzewania.Aktualne posiadane rolety okienne wewnętrzne są sterowane drogą radiową z dedykowanego pilota. Zamawiający wymaga włączenia rolet do planowanej automatyki zintegrowanego sterowania aby umożliwić kontrolę ich pracy z poziomu paneli dotykowych. W tym celu Wykonawca powinien przewiedzieć wymianę lub modyfikację istniejącej instalacji rolet oraz stosowne interfejsy i moduły wykonawcze do wysterowania ich.Przedmiotowe sale posiadają infrastrukturę kablową ale tylko częściowo dostosowaną na potrzeby projektowanych systemów audio-video i scenicznych. Wszelkie prace związane z dodatkowym wyposażeniem rozdzielni, szaf teletechnicznych, prowadzeniem nowych lub modyfikacją istniejących obwodów zasilająco-sterujących, sieci strukturalnej, przewodów AV i pozostałych niezbędnych do poprawnego działania systemów należy do obowiązków Wykonawcy w ramach niniejszego Zamówienia.Wszelkie prace budowlane i wykończeniowe związane z bruzdowaniem i naprawą tynku lub innych elementów wykończeniowych należą do obowiązków Wykonawcy w ramach niniejszego Zamówienia.Wszelkie prace ingerujące w budynek, jego wykończenie i trwałe wyposażenie należy każdorazowo przed rozpoczęciem pracy konsultować z Zamawiającym.Budynek nie jest objęty ochroną konserwatora zabytków..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 25 000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - zamawiający nie określa wykazania spełnienia niniejszego warunku z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp poprzez przedłożenie dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia - zamawiający określił wykazanie spełnienia niniejszego warunku z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp poprzez przedłożenie dokumentu wskazanego w punkcie 6.1. lit. a) i d),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający określił wykazanie spełnienia niniejszego warunku z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp poprzez przedłożenie dokumentu wskazanego w punkcie 6.1. lit. a)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy PZP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 800.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) oświadczenie, iż jako Wykonawca składający ofertę należy/nie należy do grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 ze zm.) - załącznik nr 4 do SIWZ. W sytuacji kiedy Wykonawca składający ofertę oświadczy, iż należy do grupy kapitałowej składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.akwenczerwonak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.akwenczerwonak.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2016 godzina 11:00, miejsce: ul. Leśna 6, 62-004 Czerwonak.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.