eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › roboty budowlane polegające na rozbudowie stołówki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-04

Ogłoszenie nr 104044 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.

Wałcz: roboty budowlane polegające na rozbudowie stołówki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 516944-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu, krajowy numer identyfikacyjny 14273335600000, ul. Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99, 78-600 Wałcz, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 258 44 61, faks 67 258 44 61 wew. 448, e-mail przetargi.walcz@cos.pl
Adres strony internetowej (URL): www.walcz.cos.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: instytucja gospodarki budżetowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

roboty budowlane polegające na rozbudowie stołówki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie stołówki oraz uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego. Główną bryłą budynku jest część parterowa z poddaszem użytkowym w połowie podpiwniczona. Jest to budynek z okresu sprzed II wojny światowej. Jest to budynek o konstrukcji drewnianej szachulcowej, o podłużnym układzie konstrukcyjnym. Ściany piwnic murowane z cegły pełnej ceramicznej, nad piwnicą stropy ceglane odcinkowe. Dach o pochyleniu ~450 pokryty gontem bitumicznym. Strop nad parterem drewniany belkowy. W późniejszym okresie obiekt zostałrozbudowany przez dobudowanie do obu ścian podłużnych części parterowych, niepodpiwniczonych. Od strony jeziora (strona zachodnia) dobudówka przykryta jest tarasem, po stronie wschodniej dach płaski kryty papą. Stropy przybudówek wykonane z płyt kanałowych. W wyniku rozbudowy przebudowane zostały zewnętrzne ściany nośne budynku głównego. Ściana zewnętrzna przybudówki od strony jeziora wykonana jest w konstrukcji szkieletowej żelbetowej. Parter budynku istniejącego przystosowany jest do korzystania przez osoby niepełnosprawne poruszające się na wózkach inwalidzkich wraz z wydzieloną toaletą. Projektowana rozbudowa dotyczy części parterowej istniejącej sali konsumpcyjnej zlokalizowanej od strony zachodniej. Projektowana rozbudowa jest obiektem parterowym o jednej kondygnacji nadziemnej, bez podpiwniczenia. Dach główny rozbudowy o konstrukcji drewnianej jednospadowy, stromy o kącie nachylenia 11 stopni, to jest o spadku 19%, który pokryty jest gontem bitumicznym w kolorze brązowym. Nad pozostałą częścią zaprojektowano stropodach pełny, żelbetowy dwuspadowy, pokryty deską z kompozytów WPC w kolorze palisander angielski. Po rozbudowie sala konsumpcyjna będzie mogła pomieścić 300 osób. Opracowanie obejmuje także przebudowę istniejących węzłów sanitarnych dla mężczyzn i kobiet, tak aby spełniały one obecne warunki techniczne i higieniczno-sanitarne. Opracowanie dotyczy również przebudowy wejścia do sali konsumpcyjnej od strony południowej wraz z wydzieleniem pomieszczenia szatni i bramkami wejściowymi uruchamianymi za pomocą kart magnetycznych z czytnikami. Z uwagi na to że obiekt podzielony jest na dwie strefy pożarowe: parter ZLI, poddasze użytkowe ZLV, projektuje się całkowite wydzielenie pożarowo części parterowej obiektu istniejącego i projektowanej rozbudowy od istniejącej części poddasza użytkowego poprzez projektowane ściany oddzielenia pożarowego, drzwi pożarowe oraz zabezpieczenie pożarowe istniejących stropów oraz konstrukcji głównej budynku istniejącego i części projektowanej. Projektowana rozbudowa przystosowana jest do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Na parterze zaprojektowano dodatkowo trzy wejścia i wyjścia ewakuacyjne z sali konsumpcyjnej. Ponadto pozostawiono dwa istniejące wyjścia ewakuacyjne z sali konsumpcyjnej. Obiekt wyposażony będzie w instalację c.o. zasilanej w istniejące źródło ciepła, jako rozbudowa istniejącej instalacji c.o. Sala konsumpcyjna wyposażona będzie w instalację wentylacji mechanicznej, nawiewno-wywiewnej z rekuperacją ciepła, instalację wody zimnej i ciepłej oraz kanalizacji sanitarnej. Ponadto sala konsumpcji wyposażona będzie w instalację elektryczną wewnętrzną: oświetleniową, gniazdkową, siłową, awaryjną p.poż. Sala konsumpcji wyposażona będzie w instalację wewnętrzną hydrantową p.poż., za pomocą 2 hydrantów p.poż. o średnicy (fi) 25 mm z wężem półsztywnym umieszczonym w szafce o długości węża L = 25 m,po jednym na każdej kondygnacji. Wody opadowe z połaci projektowanego dachu zostaną odprowadzone do istniejącej kanalizacji deszczowej. Poziom posadowienia posadzki parteru przyjęto na poziomie : + - 0,00 = 116,00 m n.p.m., to jest 62 cm powyżej istniejącego poziomu terenu od stronyzachodniej. Dane liczbowe dotyczące obiektu: - powierzchnia użytkowa budynku istniejącego .............................: 1.509,70 m2 - powierzchnia zabudowy budynku istniejącego.............................. : 978,80 m2 - kubatura budynku istniejącego...................................................... : 6.836,60 m3 - powierzchnia użytkowa rozbudowy............................................... : 274,10 m2 - powierzchnia zabudowy rozbudowy.............................................. : 298,40 m2 - kubatura rozbudowy...................................................................... : 1.140,60 m3 - powierzchnia użytkowa razem....................................................... : 1.783,80 m2 - powierzchnia zabudowy razem...................................................... : 1.277,20 m2 - kubatura budynku razem................................................................ : 7.977,20 m3 - powierzchnia użytkowa parteru...................................................... : 1.154,00 m2 - powierzchnia użytkowa poddasza.................................................. : 425,00 m2 Wykonywanie robót budowlanych rozpocznie się od dnia 10 lipca 2017 r. z uwzględnieniem następujących etapów ich wykonywania: Etap I - od dnia 10 lipca 2017 r. do dnia 31 sierpnia 2017 r. obejmuje wykonania robót budowlanych, które nie powodują wyłączenia pomieszczenia stołówki z użytkowania, tj.: a) prace przygotowawcze i rozbiórkowe elementów na zewnątrz budynku, b) prace związane z przełożeniem sieci zewnętrznych, c) prace ziemne i fundamentowe poza obrysem istniejącego budynku, d) prace związane z demontażem stolarki okiennej, rozbiórki filarów ściany zewnętrznej, wykonaniem podciągu żelbetowego pod warunkiem wykonania przegrody z płyt OSB pomiędzy miejscem prowadzenia robót a działającą stołówką. Przegroda musi być wykonana w sposób uniemożliwiający przedostanie się kurzu i pyłów do pomieszczenia stołówki, e) wykonanie ścianki na tarasie, f) wykonanie konstrukcji zadaszenia, g) montaż stolarki okiennej. Etap II - od dnia 1 września 2017 r. do dnia 5 grudnia 2017 r. pozostałe roboty budowlane bez ograniczenia. 2. Przedmiot zamówienia, z wyłączeniem czynności kierownika budowy lub kierownika robót oraz czynności związanych z uzyskaniem w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu, będzie wykonywany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w zdaniu pierwszym, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1521255.57
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.P.H.U. TOMBUD Tomasz Czerwiński, , ul. Bydgoska 79, 78-600, Wałcz, kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1770563,63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1770563.63
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1770563.63
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.