eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie napraw urządzeń komputerowych i biurowych oraz przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek woj. dolnośląskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-04

Ogłoszenie nr 104042 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.

Wrocław: Świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie napraw urządzeń komputerowych i biurowych oraz przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek woj. dolnośląskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 512919-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 001020861, ul. ul. Powstańców Śląskich 24,26, 53-333 Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 36 52 403, faks 71 36 52 781, e-mail is2@ds.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dolnoslaskie.kas.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie napraw urządzeń komputerowych i biurowych oraz przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek woj. dolnośląskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

0201-ILZ.260.22.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie: a)naprawy niżej wymienionych urządzeń komputerowych i urządzeń biurowych: - drukarki, - urządzenia wielofunkcyjne, - drukarki etykiet, - komputery PC, - notebooki, - skanery, - kserokopiarki, - niszczarki, - faksy, b)okresowych przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu, urzędach skarbowych woj. dolnośląskiego, Dolnośląskim Urzędzie Celno-Skarbowym oraz w Delegaturach Dolnośląskiego Urzędu Celno-Skarbowego. Szczegółowe wykazy urządzeń objętych przedmiotem zamówienia (odpowiednio dla każdej części zamówienia), zawarte są w Wykazie urządzeń - Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykaz miejsc realizacji przedmiotu zamówienia, z podziałem na 4 części zamówienia, zawarty jest w Załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający informuje, że liczba godzin napraw zrealizowanych w terminie ostatnich 12 miesięcy w poszczególnych częściach zamówienia wynosi: 1) dla części I - 725, 2) dla części II - 201, 3) dla części III - 208, 4) dla części IV - 225. Zamawiający przewiduje konserwację urządzeń z następującą częstotliwością: Kserokopiarki - 1 raz na 6 miesięcy; Urządzenia wielofunkcyjne - 1 raz na 6 miesięcy. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca do realizacji usługi związanej z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w zakresie napraw i przeglądów oraz konserwacji urządzeń zatrudniał osoby na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu artykułu 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.). Zatrudnione osoby winny wykonywać pracę w zakresie: napraw urządzeń komputerowych i urządzeń biurowych, okresowych przeglądów i konserwacji kserokopiarek, okresowych przeglądów i konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych. Wymóg ten dotyczy każdej części zamówienia odrębnie oraz wszystkich osób świadczących pracę w zakresie napraw i przeglądów oraz konserwacji urządzeń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 50323000-5
Dodatkowe kody CPV: 50313100-3, 50312000-5,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie napraw urządzeń komputerowych i biurowych oraz przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek woj. dolnośląskiego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT143074.59
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MAGIC SERVICE Robert Soldak, przetargi@magicservice.com.pl, ul. Ołtaszyńska 44, 53-010, Wrocław, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 175981.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie napraw urządzeń komputerowych i biurowych oraz przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek woj. dolnośląskiego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT65800.39
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MAGIC SERVICE Robert Soldak, przetargi@magicservice.com.pl, ul. Ołtaszyńska 44, 53-010, Wrocław, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 80934.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie napraw urządzeń komputerowych i biurowych oraz przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek woj. dolnośląskiego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT55004.24
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MAGIC SERVICE Robert Soldak, przetargi@magicservice.com.pl, ul. Ołtaszyńska 44, 53-010, Wrocław, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67655.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Świadczenie usług pogwarancyjnych w zakresie napraw urządzeń komputerowych i biurowych oraz przeglądów i konserwacji kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek woj. dolnośląskiego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT58756.29
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MAGIC SERVICE Robert Soldak, przetargi@magicservice.com.pl, ul. Ołtaszyńska 44, 53-010, Wrocław, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72270.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.