eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Szamotułach zlokalizowanych w Szamotułach i Międzychodzie oraz utrzymaniu czystości i estetyki na terenie zewnętrznym siedziby oraz wokół siedziby Sądu Rejonowego w Szamotułach ul. Aleja 1 Maja 5a, 64-500 Szamotuły w okresie od 01.01.2017 roku do 31.12.2018 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-18

Ogłoszenie nr 10403 - 2017 z dnia 2017-01-18 r.

Szamotuły: świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Szamotułach zlokalizowanych w Szamotułach i Międzychodzie oraz utrzymaniu czystości i estetyki na terenie zewnętrznym siedziby oraz wokół siedziby Sądu Rejonowego w Szamotułach ul. Aleja 1 Maja 5a, 64-500 Szamotuły w okresie od 01.01.2017 roku do 31.12.2018 roku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 358181-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 362840-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Szamotułach, krajowy numer identyfikacyjny 32411600000, ul. Aleja 1 Maja  , 64500   Szamotuły, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 612 921 913, faks 612 920 002, e-mail adm@szamotuly.sr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szamotuly.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Szamotułach zlokalizowanych w Szamotułach i Międzychodzie oraz utrzymaniu czystości i estetyki na terenie zewnętrznym siedziby oraz wokół siedziby Sądu Rejonowego w Szamotułach ul. Aleja 1 Maja 5a, 64-500 Szamotuły w okresie od 01.01.2017 roku do 31.12.2018 roku.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

A-212-58/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnątrz obiektów Sądu Rejonowego w Szamotułach- zlokalizowanych w Szamotułach i Międzychodzie oraz usługi utrzymania czystości i estetyki na terenie zewnętrznym siedziby a także wokół siedziby Sądu Rejonowego w Szamotułach ul. Aleja 1 Maja 5a, 64-500 Szamotuły. 3. Zamawiający pod pojęciem kompleksowej usługi sprzątania rozumie wszystkie czynności niezbędne do zapewnienia czystości w szerokim tego słowa znaczeniu w szczególności: przez sprzątanie rozumie się odkurzanie, zamiatanie, zmywanie podłóg i schodów i nakładanie warstwy nabłyszczającej na wykładziny podłogowe z tworzyw sztucznych, ścieranie kurzu z mebli, konserwację mebli drewnianych, utrzymywanie w należytej czystości drzwi wewnętrznych, zewnętrznych, usuwanie pajęczyn, utrzymanie w czystości osłon kaloryferów, mycie luster, drzwi wraz z ościeżnicami i klamkami, opróżnianie koszy na śmieci i ich wynoszenie do kontenera na śmieci znajdującego się poza budynkiem, utrzymywanie w nienagannej czystości urządzeń sanitarnych wraz z ich dezynfekcją, mycie ścian wyłożonych glazurą, uzupełnianie dozowników na mydło, pojemników na papier toaletowy i papier do rąk. a) Zamawiający pod pojęciem usługi utrzymania czystości i estetyki wokół siedziby Sądu i na terenie przylegającym do siedziby Sądu rozumie wszystkie czynności niezbędne do zapewnienia czystości i estetyki w szerokim tego słowa znaczeniu w szczególności: zamiatanie i grabienie podlewanie i zasilanie roślin, obcinanie drzewek , usuwanie liś c i,chwastów z roślin ozdobnych , chodników i podjazdów, koszenie trawników, czyszczenie popielnicy, odśnieżanie i posypywanie ciągów komunikacyjnych mieszanką soli i piasku - niezwłocznie po wystąpieniu opadów, gołoledzi usuwanie innych odpadów, usuwanie zalegającego śniegu a także Wykonawca zapewni całodobową dostępność jednej osoby, która wykona konieczne w zależności od warunków atmosferycznych czynności wskazane w cz.B ppkt.b SIWZ - w przypadku wystąpienia opadów śniegu i gołoledzi oraz każdorazowo na wezwanie Zamawiającego w przypadku wystąpienia konieczności nagłego usunięcia skutków np. awarii urządzeń sanitarnych i innych mediów oraz wykonania nieprzewidzianych prac porządkowych związanych z nagłym zanieczyszczeniem , zabrudzeniem i zaśmieceniem terenu wokół siedziby Sądu oraz wewnątrz budynku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90620000-9, 77310000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT299980.49
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
HETMAN SP. Z O.O. W ORGANIZACJI,  biuro@ihetman.pl,  60-141 POZNAŃ, Ul. PROMIENISTA 121,  60-141,  POZNAŃ,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 277344.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 277344.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 422579.41
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.