eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Pełnienie czynności INWESTORA ZASTĘPCZEGO przy realizacji Budowy nowej siedziby Drugiego Urzędu Skarbowego w Kielcach i Świętokrzyskiego Urzędu Skarbowego w Kielcach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Kielce: Pełnienie czynności INWESTORA ZASTĘPCZEGO przy realizacji Budowy nowej siedziby Drugiego Urzędu Skarbowego w Kielcach i Świętokrzyskiego Urzędu Skarbowego w Kielcach.
Numer ogłoszenia: 10399 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256068 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach, ul. Częstochowska 20, Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3683650, faks 041 3684851.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności INWESTORA ZASTĘPCZEGO przy realizacji Budowy nowej siedziby Drugiego Urzędu Skarbowego w Kielcach i Świętokrzyskiego Urzędu Skarbowego w Kielcach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Kielcach i Świętokrzyskiego Urzędu Skarbowego w Kielcach, dostawą i montażem elementów wyposażenia budynku zgodnie z projektami wyposażenia i aranżacji wnętrz, a także nad zagospodarowaniem terenu przyległego do budynku, na nieruchomości przy ul. Częstochowskiej 20 w Kielcach, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2006 r Nr 156, poz. 1118 z póź. zm.) w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa nowej siedziby Drugiego Urzędu Skarbowego w Kielcach i Świętokrzyskiego Urzędu Skarbowego w Kielcach, a w szczególności: a)reprezentowanie Inwestora - Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach - na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z dokumentacją: Decyzją Nr 511-2008 Prezydenta Miasta Kielce znak: A.U.II 73532-7-55-08 z dnia 5 września 2008r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, specyfikacją istotnych warunków zamówienia na wykonawstwo robót budowlanych, przepisami i zasadami wiedzy technicznej; b)sprawdzanie jakości wykonywanych robót, przygotowywanych do wbudowania lub montażu urządzeń i elementów wyposażenia obiektu, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c)kontrola prawidłowości prowadzenia DZIENNIKA BUDOWY i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót, d)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbiorze końcowym, a także w przekazaniu obiektu do użytkowania, e)powiadomienie stosownych organów o zakończeniu budowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, f)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, w tym potwierdzanie gotowości wykonawcy do odbioru robót (na wniosek wykonawcy inwestycji), g)bieżące kontrolowanie rozliczeń prac oraz dostaw urządzeń i wyposażenia budynku, objętych umową z wykonawcą inwestycji pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym, h)sprawdzanie jakości i kompletności dokumentacji powykonawczej, atestów, świadectw jakości i wyników prób zastosowanych materiałów, wymaganych zaświadczeń właściwych organów. i)opracowywanie i przekazywanie informacji, materiałów oraz analiz związanych z realizacją robót budowlanych na życzenie Zamawiającego, j)rozstrzyganie przy udziale Zamawiającego zaistniałych problemów związanych z realizacją robót budowlanych nie ujętych w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, a mającej wpływ na wzrost kosztów robót i termin realizacji, k)kontrolowanie przebiegu realizacji robót budowlanych, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, występowanie z odpowiednimi wnioskami do Zamawiającego (łącznie z wnioskiem o zerwanie umowy z winy Wykonawcy robót budowlanych) określonymi w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, w tym przygotowanie materiałów niezbędnych do domagania się przez Zamawiającego należnych odszkodowań lub kar umownych od Wykonawcy za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych, l)przeprowadzenie czynności odbiorów - określonych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych - w tym: dokonanie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej - w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - z podpisem Wykonawcy i Inspektora nadzoru stwierdzających zgodność wykonania robót budowlanych z projektami budowlano-wykonawczym i ewentualnie naniesionymi zmianami w dokumentacji (uzgodnionymi z Jednostką Projektowania i Zamawiającym). ł) dokonywanie przeglądów technicznych z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, w ciągu 7 dni od pisemnego zawiadomienia przez Zamawiającego. 2/. Szczegółowy zakres prac i obowiązków Wykonawcy określony został w §2 i 3 projektu umowy, stanowiącego załącznik do SIWZ. 3/. Szczegółowy opis robót budowlanych wraz z dostawą i montażem wyposażenia budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Kielcach i Świętokrzyskiego Urzędu Skarbowego w Kielcach oraz zagospodarowanie terenu przyległego, będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego, zawarty jest w: a) Decyzji Nr 511-2008 Prezydenta Miasta Kielce znak: A.U.II 73532-7-55-08 z dnia 5 września 2008r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę. b) Dokumentacji projektowej t.j. projekcie budowlanym, projektach wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót opracowanych przez Biuro Studiów i Projektów Łączności TELEPROJEKT w Warszawie, Oddział w Krakowie, ul. Bronowicka 42 stanowiących integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Dokumentacja techniczna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego pok. 113. c) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie robót budowlanych. i zmianami w SIWZ wprowadzonymi przez Zamawiającego w formie odpowiedzi i wyjaśnień oraz wprowadzonymi Modyfikacjami SIWZ. 4/. Dane o zadaniu inwestycyjnym i działkach, na których będą prowadzone roboty budowlane i instalacyjne: Nieruchomość przy ul. Częstochowskiej 20 składa się z działek : - nr ewid. 92 i 91/3 o powierzchni 5.502 m2 - nr ewid. 91/7 i 91/9 o łącznej powierzchni 828 m2 Grunt należy do II kategorii geotechnicznej a warunki posadowienia uznane są za złożone. Nieruchomość posiada stan prawny uregulowany - jest w trwałym zarządzie na czas nieoznaczony Drugiego Urzędu Skarbowego w Kielcach. 5/.Projektowany budynek administracyjno-biurowy usytuowany jest u zbiegu ulic Częstochowskiej, Skłodowskiej i Górniczej w Kielcach na działkach 92, 91/3. Budynek wolnostojący o długości ok. 87 m, szerokości 13 m - niepodpiwniczony, średniowysoki składa się z dwóch prostokątnych segmentów usytuowanych pod kątem 120°. Budynek sześciokondygnacyjny o kubaturze 23.536 m3, powierzchni całkowitej użytkowej 5.759,97 m2 w tym: - parter - 1024,61 m2 - sala obsługi interesantów, część techniczna , pokoje biurowe, - I piętro - 955,10 m2 - archiwa, sala szkoleń, pokoje biurowe, - II piętro - 951,97 m2 - pokoje biurowe, - III piętro - 944,62 m2 - pokoje biurowe - IV piętro - 940,56 m2 - pokoje biurowe - V piętro - 943,11 m2 - pokoje biurowe, kotłownia gazowa. Do komunikacji pionowej zaprojektowano trzy klatki schodowe oraz dwie windy osobowe usytuowane przy klatce centralnej. Układ konstrukcyjny budynku stanowią słupy i elementy żelbetowe. Ściany zewnętrzne, wewnętrzne murowane, ceramiczne, stropy i klatki schodowe żelbetowe. Dach płaski, płyta żelbetowa. Budynek wraz z instalacjami wewnętrznymi: wod-kan, c.o., c.t., klimatyzacji i wentylacji, teletechnicznymi, elektryczną, gazową, i związane z budynkiem urządzenia techniczno - budowlane. Budynek zaliczony jest do kategorii zagrożenia ludzi ZL III i przyjmuje klasę odporności pożarowej budynku B. Wyposażenie w meble i sprzęt zgodnie z projektem aranżacji wnętrz pomieszczeń na sali obsługi podatników, w sekretariatach, w pokojach Naczelników, Zastępców Naczelników, Głównych Księgowych na II-gim i Vpiętrze, na sali szkoleniowej na I-szym, na sali narad na II-gim i V piętrze, Budowa parkingów samochodowych. Budowa dwóch zjazdów z ul. Górniczej na dz. nr ewid. 92 i z ul. Skłodowskiej - Curie na dz. nr ewid. 91/9. Budowa przyłączy: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazu, teletechnicznego. Budowa oświetlenia zewnętrznego parkingu i linii kablowych nn. Przebudowie linii kablowej nn kolidującej z projektowanym budynkiem. Rozbiórce istniejącego budynku-obecnej siedziby Drugiego Urzędu Skarbowego w Kielcach i garaży..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 127500.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwem Inwestycji i Budownictwa w Kielcach Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 53, 25-002 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 127500.00
  • Oferta z najniższą ceną: 127500.00 oferta z najwyższą ceną: 1359000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.