eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Przebudowa i rozbudowa budynku A Stacji Edukacyjnej Muzeum im. Alfreda Lityńskiego Wigierskiego Parku Narodowego w Starym Folwarku - Etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-20

Suwałki: Przebudowa i rozbudowa budynku A Stacji Edukacyjnej Muzeum im. Alfreda Lityńskiego Wigierskiego Parku Narodowego w Starym Folwarku - Etap I
Numer ogłoszenia: 103985 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wigierski Park Narodowy, Krzywe 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5666322, fax 087 5632541.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.win.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Park Narodowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku A Stacji Edukacyjnej Muzeum im. Alfreda Lityńskiego Wigierskiego Parku Narodowego w Starym Folwarku - Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych, związanych z Przebudową i rozbudową budynku A Stacji Edukacyjnej Muzeum im. Alfreda Lityńskiego Wigierskiego Parku Narodowego w Starym Folwarku - Etap I., na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Powierzchnia netto /w tym użytkowa/ 1.051,23 m2 w tym Przebudowa istniejącego budynku 852,90 m2 Dobudowa 198,33 m2 Kubatura ogółem 6.877,00 m3 w tym Przebudowa istniejącego budynku 6.010,00 m3 Dobudowa 867,00 m3 1. Roboty budowlane rozbiórkowe : Rozebranie ścian wewnętrznych, kominów, wieńców i nadproży, belek stropowych, więźby dachowej i pokrycia dachu. Zbicie tynków i rozebranie posadzek. Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej. 2. Roboty ogólnobudowlane i izolacyjne: Podbicie i osuszenie fundamentów, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej z zastosowaniem iniekcji. Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych, stropów, posadzek, tynków, okładzin ściennych i podłogowych. Ściany murowane z cegły i pustaków ceramicznych. Posadzki z płytek gress i barwionej żywicy poliuretanowej z posypką z piasku kwarcowego. Stropy żelbetowe na belkach stalowych. Wykonanie drewnianej więźby dachowej i poszycia dachu z blachy cynkowo-tytanowej patynowanej - o grubości arkusza 0,7mm. Dostawa i montaż aluminiowej stolarki okiennej i drzwiowej. Wykonanie izolacji cieplnej ścian zewnętrznych budynku metodą lekką mokrą z wykończeniem tynkiem mineralnym. Izolacja cieplna stropów nad pomieszczeniami 1- go piętra za pomocą wełny mineralnej. Dobudowa holu wejściowego w konstrukcji szkieletu żelbetowego, ściany zewnętrzne- fasada szklano-aluminiowa. 3. Roboty instalacyjne: 3.1 Sanitarne Dostawa i instalacja pomp ciepła wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem dolnego źródła ciepła i projektem modyfikacji węzła cieplnego w zakresie dostosowania do zaproponowanego urządzenia i/lub podniesienia efektywności i opłacalności ekonomicznej. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania - grzejniki. Dostawa i instalacja centrali klimatyzacyjnych, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z opcją ogrzewania i chłodzenia nawiewanego powietrza. Wykonanie wewnętrznej instalacji wodno-kan. i przeciwpożarowej. 3.2 Elektryczne Wykonanie przyłącza do układu pomiarowego publicznej sieci sanitarnej i wodociągowej. Wykonanie instalacji energetycznej wewnętrznej i zewnętrznej. Wykonanie instalacji sygnalizacji włamania i pożaru. Wykonanie instalacji teletechnicznych - sieci telefoniczna i komputerowa. 3.3 Dostawa i instalacja dźwigu osobowego 4. Roboty zagospodarowania terenu: Niwelacja terenu i uporządkowanie zieleni. Wykonanie wewnętrznych urządzeń komunikacyjnych.. 5. Sporządzenie instrukcji obsługi i przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi zainstalowanych urządzeń. 6. Zapewnienie serwisu gwarancyjnego zainstalowanych urządzeń 7. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i pełnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 60 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy P.z.p. oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy P.z.p. 2 Udzielą gwarancji na wszystkie wykonane roboty, na okres minimum 3 lata. 3 Wykonawca winien być zarejestrowaną firmą lub osobą fizyczną zdolną do wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. 4. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej 5 W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, dotyczącą podmiotów zbiorowych, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: jeżeli w/w dokument nie dotyczy Wykonawcy tj Wykonawca nie jest podmiotem zbiorowym, Zamawiający uzna dokument za złożony. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych (wykazana robota musi być rozpoczęta i zakończona w tym okresie) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi udokumentować wykonanie, co najmniej: Jednego zadania polegającego na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej w konstrukcji tradycyjnej, robota o wartości nie mniejszej niż 5 mln. zł brutto i o kubaturze powyżej 5000 m3. Dwa zadania polegające na wykonaniu budynku w konstrukcji szkieletowej żelbetowej - robota o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto i o kubaturze powyżej 800 m sześc. Instalację 5 pomp ciepła o mocy grzewczej powyżej 50 kW. Zaprojektowanie i wykonanie dolnego źródła ciepła dla pomp ciepła w formie pionowych sond gruntowych. Instalację 3 central klimatyzacyjnych (ogrzewanie i chłodzenie) o wydajności powietrza minimum 7000 m3/h. Osuszenie murów i wykonania izolacji przeciwwilgociowych metodą iniekcji w 2 obiektach o kubaturze powyżej 1000 m sześc. Instalacji 1 szt. dźwigów osobowych. Do zestawienia muszą być dołączone dokumenty potwierdzające, że w/w roboty budowlane zostały wykonane należycie (protokoły odbioru, referencje itp.), z podaniem ich wielkości i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz informacją na temat odbiorców tych robót (nazwa, adres, numer telefonu). Uwaga: Wykaz wykonanych robót musi być zgodny z wielkościami wynikającymi z załączonych dokumentów. Zamawiający nie uzna wykazanych robót budowlanych, jeżeli z załączonych dokumentów nie będzie wynikało jednoznacznie, że roboty w podanym w wykazie, zostały wykonane należycie i wartość każdej z tych robót odpowiada warunkom wymienionym wyżej. Za spełnienie niniejszego warunku Zamawiający uzna realizację wszystkich wyżej wymienionych zadań bezpośrednio przez Wykonawcę lub łącznie przez Wykonawcę i zatrudnionych przez niego Podwykonawców. 8. Wykaz personelu kierowniczego, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia określone w przepisach prawa budowlanego odpowiednio do zakresu przedmiotu zamówienia (poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopie odpowiednich uprawnień budowlanych wraz z kopią aktualnego wpisu na listę samorządu zawodowego). Zamawiający wymaga, na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578), aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi niżej wymienione specjalności budowlane: Przedstawiciel Wykonawcy - koordynator - niniejsza osoba musi posiadać następujące doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w budownictwie - 5 lat, pełnienie funkcji kierownika kontraktu polegającego na budowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego - jeden obiekt. Kierownik budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych - 10 lat, pełnienie w ciągu ostatnich 5 lat funkcji kierownika budowy dla dwóch kontraktów polegających na budowie lub rozbudowie obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 5000 m3. Kierownik robót instalacyjno - sanitarnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych - 5 lat, pełnienie w ciągu ostatnich 5 lat funkcji kierownika robót instalacyjno - sanitarnych dla dwóch kontraktów o wartości równej lub wyższej wartości robót instalacyjnych wynikającej z oferty. Kierownik robót elektrycznych - niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne, doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych - 5 lat, pełnienie w ciągu ostatnich 5 lat funkcji kierownika robót elektrycznych na dwóch kontraktach o wartości robót w branży elektrycznej równej lub większej jak w ofercie. Kierownik robót drogowych niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych. Osoby nadzorujące wykonaniem robót teletechnicznych i instalacji alarmowych muszą posiadać stosowne uprawnienia zawodowe w ramach realizowanych robót i minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami polegającymi na wykonywaniu sieci telefonicznych, komputerowych bądź instalacji alarmowych włamania i pożarowej w zależności od kierowanych prac. Obsługa geodezyjna. Wykonawca winien udokumentować zatrudnienie bądź zobowiązanie do współpracy przy realizacji zamówienia uprawnionego geodety. Obsługa geologiczna. Wykonawca winien udokumentować zatrudnienie bądź zobowiązanie do współpracy przy realizacji zamówienia uprawnionego geologa posiadającego doświadczenie przy sporządzaniu projektów dla min. 2 instalacji pomp ciepła, dla których dolnym źródłem ciepła są gruntowe sondy pionowe. Za spełnienie niniejszego warunku Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi wszystkie, określone wyżej uprawnienia w podanym, minimalnym zakresie oraz legitymujące się wymaganym doświadczeniem. 9. Dokumenty wymagane na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 1 mln PLN. Informacja winna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Jeżeli kwoty w dokumentach wymienionych wyżej podane będą w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN według kursu średniego NBP na dzień, w którym ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o przetargu. Polisa, a w przypadku braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokument musi być aktualny na dzień składania oferty. Do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie do uaktualnienia ubezpieczenia na okres realizacji zamówienia i dostarczenia jego kopii Zamawiającemu w terminie do 3 dni przed upływem terminu ważności polisy załączonej do oferty. Załączone dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału, bądź kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub wystawcę tych dokumentów. 10. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy zobowiązani są załączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokument wskazujący ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upoważnionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne składają: każdy z Wykonawców - dokumenty wymienione w pkt od 4.2.1 do 4.2.6 wspólnie pozostałe dokumenty Zgodnie z art. 141 ustawy P.z.p. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 11. Jeżeli Wykonawca planuje zatrudnić podwykonawców muszą oni obowiązkowo złożyć oświadczenie wymienione w pkt. 4.2.1 i 4.2.2 niniejszego działu. Nazwy Podwykonawców i zakres zleconych im robót muszą zostać ujawnione w ofercie. Wszystkie ww. dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). Jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument (dokumenty) wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wszelkie dokumenty w języku obcym, które Wykonawcy załączą do wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone za zgodność przez Wykonawcę Zamawiający wyjaśnia, iż informacje-oświadczenia oraz oferta nie muszą być złożone na przekazanych przez zamawiającego drukach-formularzach. Wykonawcy mogą przedstawić informacje-oświadczenia w innej formie graficznej, muszą one natomiast zawierać wszystkie informacje, zgodnie z wymogami zamawiającego. W przypadku nie zlecania robót podwykonawcom Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia Formularza nr 5. W przypadku nie załączenia do oferty przedmiotowego formularza zamawiający uzna, iż wykonawca nie będzie zlecał robót podwykonawcom

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Termin zakończenia robót - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wigry.win.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W formie wydruków w siedzibie Wigierskiego Parku Narodowego 16-400 Krzywe 82 Cena 500 zł plus podatek VAT i koszta wysyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Wigierski Park Narodowy 16-400 Suwałki Krzywe 82.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków: ZINTEGROWANEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO ROZWOJU REGIONALNEGO Priorytet 1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów Działanie 1.4 Rozwój turystyki i kultury

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.