eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Województwa Lubelskiego o zasięgu ogólnopolskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-20

Lublin: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Województwa Lubelskiego o zasięgu ogólnopolskim
Numer ogłoszenia: 103984 - 2007; data zamieszczenia: 20.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4416635, fax 081 4416635.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Województwa Lubelskiego o zasięgu ogólnopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej 211 000 euro. Założenia kampanii promocyjnej Województwa Lubelskiego o zasięgu ogólnopolskim. Kod przedmiotu zamówienia według CPV 92 200 000. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. CEL: Budowanie wizerunku Lubelszczyzny jako regionu turystycznego, promocja weekendowych, krótkoterminowych form aktywnego wypoczynku na Lubelszczyźnie; przede wszystkim turystyki rowerowej, CHARAKTER KAMPANII: wizerunkowo - informacyjna, wielokanałowa CZAS TRWANIA: 4 tygodnie TERMIN: 15 lipca - 15 sierpnia 2007 r. GRUPA DOCELOWA: All 25+, mieszkańcy dużych miast, wykształcenie średnie +, zarobki średnie +, osoby dynamiczne, aktywne, ciekawe świata ZAKRES RZECZOWY ZADANIA 1 KREACJA Opracowanie rozwiązań kreatywnych kampanii wraz z hasłem promocyjnym Rozwiązania kreatywne powinny być efektowne, czytelne i spójne. Zawierające jak najmniejszą ilość szczegółów. Należy w sposób wyraźny eksponować adres serwisu związanego z kampanią: www.turystyka.lubelskie.pl. oraz hasło promocyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru i akceptacji osób, które wystąpią w kampanii promocyjnej / aktorzy, statyści, modele/ . Wykonawca zobowiązuje się współpracować z osobą/osobami zaakceptowanymi przez Zamawiającego. Rozwiązania kreatywne należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. 2 REALIZACJA TECHNICZNA - przeprowadzenie sesji zdjęciowej dla potrzeb kampanii prasowej, billboardowej, internetowej - przygotowanie scenariusza spotu reklamowego - produkcja spotu reklamowego - opracowanie projektu reklamy prasowej - opracowanie projektu reklamy billboardowej - opracowanie projektu reklamy internetowej - przygotowanie projektu artykułu sponsorowanego - opracowanie projektu akcji mailingowej - przedstawienie projektów Zamawiającemu do akceptacji 3 KAMPANIA PRASOWA: A - przygotowanie reklamy prasowej do publikacji w sposób odpowiadający wymaganiom technicznym wydawcy - zakup powierzchni reklamowej we wskazanych mediach zgodnie z przedstawionymi poniżej założeniami B Założenia - Media - tygodniki wpływu: \ Wprost\, \Polityka\, \Newsweek- Czas trwania - 4 tygodnie - Sposób emisji - równoległa emisja w każdym z tygodników - Format - ½ str., strona prawa - Kolor - FC 4 KAMPANIA BILLBOARDOWA A - przygotowanie reklamy billboardowej do ekspozycji w sposób odpowiadający wymaganiom technicznym ekspozycji - zakup powierzchni reklamowej na billboardach w lokalizacjach zgodnie z przedstawionymi poniżej założeniami B Założenia: - Czas trwania - 4 tygodnie - Sposób ekspozycji - ekspozycja równoczesna - Ilość - 310 sztuk - Format - BB - Lokalizacja - Warszawa - 100 szt. Katowice - 50 szt., Kraków - 40 szt., Gdańsk - 30 szt., - - Poznań - 30 szt., Wrocław - 30 szt., Łódź - 30 szt. 5 KAMPANIA W INTERNECIE A - przygotowanie reklam do ekspozycji w portalach internetowych, artykułu sponsorowanego, grafiki do mailingu wraz z linkami - zakup powierzchni reklamowej zgodnie z przedstawionymi poniżej założeniami B Założenia: - Czas trwania - 4 tygodnie - Sposób ekspozycji - ekspozycja sukcesywna - Forma reklamy - expand billboard, artykuł sponsorowany, billboard, mailing - Lokalizacja - ONET.PL - expand billboard ( billboard rozwijany) z linkiem do strony www.turystyka.lubelskie.pl ; serwis tematyczny turystyka, 7dni, ilość odsłon 200 tys. INTERIA.PL - artykuł sponsorowany wraz z billboardem z linkiem do strony www.turystyka.lubelskie.pl 7 dni, ROS - Run On Site - emisja billboardu na losowo wybranych stronach w portalu Interia.pl na których dana forma reklamy jest dostępna, z linkiem do artykułu; kolejne 7 dni, w sumie ilość odsłon 600 tys. WP.PL - mailing - grafika + link do strony www.turystyka.lubelskie.pl, target wiek 25 +, miasta 250 tys. + mieszkańców, zawody - wszystkie oprócz emerytów i rencistów, zainteresowania: podróże, turystyka , turystyka rowerowa, kolarstwo górskie, 7 dni, ilość - 180 tys. odsłon. 6 KAMPANIA TELEWIZYJNA A - wyprodukowanie spotu reklamowego - zakup czasu antenowego zgodnie przedstawionymi poniżej założeniami B Założenia - Stacje telewizyjne: TVN 24, TVN Styl, TVN TURBO, Discovery, Animal Planet, National Geographic: - Czas trwania - 3 tygodnie, 2,3 i 4 tydzień kampanii - Sposób emisji - 3-4 emisje w ciągu dnia w każdej ze stacji, sugerowany czas emisji - prime time - Forma reklamy - spot 30 s. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym. W przypadku, gdy Wykonawca nie powierza wykonania żadnej części zamówienia podwykonawcom, należy zamieścić informację \nie dotyczy\.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.20.00.00 - Usługi radiowe i telewizyjne7 Kod CPV wg słownika 2008: 92.20.00.00 - (2) Usługi radiowe i telewizyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : zrealizowali w okresie trzech ostatnich lat tj. od 19 czerwca 2004 do 19 czerwca 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, akcję promocyjną o zasięgu ogólnopolskim z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że powyższa akcja została wykonana należycie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą ofertę zgodną z wymaganiami niniejszej specyfikacji i ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\. W przypadku złożenia oferty wspólnej przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne doświadczenie wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki z pkt 4.I Ogłoszenia, składa on następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - (załącznik nr 4 do SIWZ wraz z podpisanym do wykonania przedmiotem zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ); b) zaakceptowany wzór umowy - (załącznik nr 3 do SIWZ- wzór); c) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu w trybie 24 ust 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do SIWZ - wzór); d) w przypadku ustanowienia pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem Zamawiającego, jakiego zamówienia publicznego dotyczy oraz jego przedmiotu. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakiś czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e; e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (\aktualny\ należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie \pełny\); f) wykaz zrealizowanej w okresie trzech ostatnich lat tj. od 19 czerwca 2004 do 19 czerwca 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, akcji promocyjnej o zasięgu ogólnopolskim z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że powyższa akcja została wykonana należycie (załącznik nr 2 do SIWZ); 2. Dokumenty dodatkowe. 2A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt 5 ust.1 lit. e Ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa w pkt 2A - 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa w pkt. 2A - 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2B. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2A Ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Każdy z wykonawców składających ofertę wspólnie zobligowany jest do złożenia dokumentów wymienionych w pkt. 5.1.lit. c, d, e Ogłoszenia. 2) Dokumenty wymienione w pkt. 5.1.lit. a, b, f Ogłoszenia są składane przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, warunek opisany w pkt 4.I pkt. b Ogłoszenia może być spełniony łącznie, przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną (patrz podkreślenie z pkt 4.II zd. 2 Ogłoszenia). 4) Poza dokumentami wymienionymi w pkt 1) i 2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia: - wykonawcy-pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców, - wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby). Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Zapisy dotyczące uwag odnośnie formy składanych dokumentów oraz dokumentów wymaganych od wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio. 4. Uwagi dotyczące formy składanych dokumentów. 1) Dokumenty wymienione w pkt 5 ust. 1 lit. a, b, c, f Ogłoszenia należy przedstawić w formie oryginałów. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 5 ust. 1 lit. e Ogłoszenia oraz dokumenty potwierdzające, że powyższa akcja została wykonana należycie, mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Warunkiem uznania kopii za dokument jest umieszczenie na każdej stronie kopii oświadczenia \za zgodność z oryginałem\ i złożenie podpisu osoby/osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 3) Gdy przedstawiona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwość co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubelskie.pl, www.bip.lublin.pl/um/index.php?menu=ogloszenia&stage=przetargi&type=wszystkie

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin ( I piętro, pokój 108 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin ( I piętro, pokój 108 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.