eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Bytom: Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
Numer ogłoszenia: 103983 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, faks 032 7861646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital2.bytom.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku określonego przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 110 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia : Pakiet 1 Igły do punkcji Pakiet 2 Cewniki - zestawy do wenesekcji Pakiet 3 Cewniki, dreny, zgłębniki Pakiet 4 Cewniki Pakiet 5 Elektroda do aparatu IFA Pakiet 6 Zestawy do termoablacji Pakiet 7 Fartuch wielorazowego użytku Pakiet 8 Kolby, zlewki Pakiet 9 Probówki - kuwety do fotometru Pointe 180 Pakiet 10 Zestaw do utylizacji rtęci Pakiet 11 Elektrody do EEG Pakiet 12 Aparaty do pomp infuzyjnych przepływowych typu AMEDA.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.16.41 - Sondy 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.19.90.00 - Odzież medyczna 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 24.10.00.00 - Gazy 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 1657,20 zł. (słownie: jeden tysiąc sześćset pięćdziesiąt siedem złotych i 20/100), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1 wadium w wysokości 72,00 zł ( słownie : siedemdziesiąt dwa złote ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2 wadium w wysokości 42,00 zł ( słownie : czterdzieści dwa złotych ). w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3 wadium w wysokości 1190,00 zł ( słownie : jeden tysiąc sto dziewięćdziesiąt złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4 wadium w wysokości 31,00 zł ( słownie : trzydzieści jeden złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5 wadium w wysokości 2,50 zł ( słownie : dwa złote i 50/100 ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6 wadium w wysokości 60,00 zł ( słownie : sześdziesiąt złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7 wadium w wysokości 43,00 zł ( słownie : czterdzieści trzy złote ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8 wadium w wysokości 17,00 zł ( słownie : siedemnaście złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9 wadium w wysokości 0,70 zł ( słownie : siedemdziesiąt groszy ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10 wadium w wysokości 12,00 zł ( słownie : dwanaście złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 11 wadium w wysokości 77,00 zł ( słownie : siedemdziesiąt siedem złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 12 wadium w wysokości 110,00 zł ( słownie : sto dziesięć złotych ),

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych tzn. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) .tj.: zrealizowali min. 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Za jedną dostawę spełniającą powyższe wymogi ( odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ) Zamawiający uzna dostawę wyrobów medycznych, na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty każda, zapewni termin dostawy przedmiotu zamówienia nie dłuższy niż 5 dni roboczych po dokonaniu zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej, jak wartość złożonej oferty, zapewnią stałość cen w okresie trwania umowy, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp - Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga : a) Aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. b) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt a, aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) Aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. d) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt c, aktualne dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga : a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ ( Doświadczenie zawodowe ) b) Dokumenty (np. referencje lub protokoły ) poprzednich zamawiających potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie c) Oświadczenie dotyczące terminu dostawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 3. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga : a) Oświadczenie o stałości cen oraz warunkach płatności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu ul. St Batorego 15 blok 2 pok 22 w cenie 24,40 zł lub bezpłatnie internetowej Szpitala . www.szpitalspec2.bytom.ids.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu ul. St Batorego 15 blok 2 pok 2 - Kancelaria Główna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 12.08.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - IGŁY DO PUNKCJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igła do punkcji lędźwiowych 20 G x 3 1/2 rozmiar 0,9 x 90 mm sterylna z ostrzem Quincke 10 szt. 2. Igła do wkłuć lędźwiowych 19 G x 3 1/2rozmiar 1,1 x 90 mm sterylna z ostrzem Quincke 100 szt. 3. Igła do wkłuć lędźwiowych 18 G x 3 1/2 rozmiar 1,2 x 90 mm sterylna z ostrzem Quincke 120 szt. 4. Igła do wkłuć lędźwiowych 22 G x 3 1/2 rozmiar 0,7 x 90 mm sterylna z ostrzem Quincke 60 szt. 5. Igła do punkcji lędźwiowych typu Yale 22 G x 7 rozmiar 0,7 x 178 - 200 mm sterylna z krótkim, ściętym ostrzem typu Quincke 80 szt. 6. Igła do punkcji lędźwiowych 22 G x 1 1/2 rozmiar 0,7 x 35-40 mm sterylna z krótkim, ściętym ostrzem typu Quincke 160 szt. 7. Igła do punkcji lędźwiowych 22 G x 2 1/2 rozmiar 0,7 x 63 - 65 mm sterylna z krótkim, ściętym ostrzem typu Quincke 60 szt. 8. Igła do punkcji lędźwiowych 22 G x 3 rozmiar 0,9 x 75-76 mm sterylna z krótkim, ściętym ostrzem typu Quincke 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - CEWNIKI - ZESTAWY DO WENESEKCJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik epidularny do wenesekcji w rozmiarze od Ch16 do Ch 20 (przeznaczone dla chorych u których wystąpił całkowity brak mozliwości wkłucia żylnego oraz przy reanimacji ) 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3- CEWNIKI, DRENY, ZGŁĘBNIKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik Nelaton od Ch 6 do Ch 22 długość 360-400 mm, sterylny 1 500 szt. 2. Cewnik do podawania tlenu przez nos (wąsy) dla dorosłych, jednorazowego użytku, jałowy lub mikrobiologicznie czysty o dł. min 175 cm 5 000 szt. 3. Cewnik do podawania tlenu przez nos (wąsy) dziecięcy, jednorazowego użytku, jałowy lub mikrobiologicznie czysty o dł. min 175 cm 300 szt. 4 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych typ B z 2 otworami bocznymi i centralnym od Ch 4 do Ch 10 o długości ok.: Ch 4 - 350-400 mm, Ch 6 - 400 mm, Ch 8 - 400 mm, Ch 10 - 400 mm 12 000 szt. 5 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych typ B z 2 otworami bocznymi i centralnym od Ch 12 do Ch 16 o długości ok.: Ch 12 - 500/600 mm, Ch 14 - 600 mm, Ch 16 - 600 mm. 3 500 szt. 6 Cewnik Foleya Ch 6 długość standardowa silikonowane, sterylne z prowadnicą ułatwiającą wprowadzanie 18 szt. 7 Cewnik Foleya Ch 8 długość standardowa silikonowane, sterylne z prowadnicą ułatwiającą wprowadzanie 100 szt. 8 Cewnik Foleya Ch 10 długość standardowa silikonowane, sterylne z prowadnicą ułatwiającą wprowadzanie 30 szt. 9 Cewnik Foleya Ch 12 do Ch 24 długość standardowa silikonowane, sterylne 5 500 szt. 10 Cewnik Pezzera Ch 18 do Ch 36 długość standardowa z lateksu, sterylne 1 300 szt. 11 Dren Kehra Ch 16 do Ch 22 dł. ramienia 760 x 300 mm z lateksu lub silikonu, sterylne 450 szt. 12 Dren Kehra Ch 12 do Ch 14 z lateksu lub silikonu, sterylne 7 szt. 13 Przewód do cystoskopii i rektoskopii pojedynczy (sterylny) 12 szt. 14 Zgłębniki żołądkowe od Ch 8 do Ch 20, długość 800 mm sterylny 250 szt. 15 Zgłębniki żołądkowe od Ch 8 do Ch 20, długość 1000 mm sterylny 1 100 szt. 16 Zgłębniki żołądkowe od Ch 12 do Ch 20, długość 1200 do 1250 mm sterylny 800 szt. 17 Zgłębniki żołądkowe od Ch 36, długość 3000 mm niesterylny 25 szt. 18 Zgłębniki żołądkowe od Ch 32 DO Ch 36, długość 1500 mm niesterylny 50 szt. 19 Cewnik do karmienia przez nos z zamknięciem luer -lock Ch 4 do Ch 8, sterylne, oznakowane co 1 cm. lub posiadające znaczniki głębokości dł.400 mm - 750 mm. Łagodnie zaokrąglona , zamknięta końcówka , dwa boczne otwory o gładkich krawędziach , łącznik z zatyczką , z paskami kontrastującymi w RTG. 5 500 szt. 20 Cewnik do karmienia przez nos z zamknięciem Ch 10 do Ch 18, sterylne 3 800 szt. 21 Sonda Sengstakena Ch 18 do Ch 21 sterylna 17 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.40-8, 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - CEWNIKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych typ A z 1 otworem centralnym - Ch 4 do Ch 10 długość od 350-450 mm 2 000 szt. 2 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych typ A z 1 otworem centralnym - Ch 12 do Ch14 długość 400-500 mm 950 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5, 33.14.16.40-8, 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - ELEKTRODA DO APARATU IFA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda silikonowa do aparatu elektroterapeutycznego IFA 3 rozmiar 6 x 12 cm, 12 x 6 cm 6 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6- ZESTAWY DO TERMOABLACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do termoablacji, jednorazowy, sterylny typu Therma Choice ( kateter z balonem do termoablacji ) 3 zest..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7- FATRUCH WIELORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fartuch chirurgiczny wielokrotnego użytku. Część przednia oraz przedramiona fartucha narażone na bezpośredni kontakt z polem operacyjnym wykonane z podwójnej warstwy niepylącej tkaniny poliestrowej o gramaturze do 110 g / m 2 , Fartuchy z możliwością sterylizacji parowej w temp 134 stopni C. Wytrzymałość minimum 100 cykli sterylizacji.Bez potrzeby teflonowania i impregnacji 12 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - KOLBY, ZLEWKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kolba Erlenmajera z wąską szyjką o poj. 1000 ml 10 szt. 2. Kolba Erlenmajera z wąską szyjką o poj. 250 - 300 ml 10 szt. 3. Kolba Erlenmajera z wąską szyjką o poj. 200 ml 6 szt. 4. Zlewki laboratoryjne, o poj. od 250 - 400 ml, wysokie 6 szt. 5. Bagietki szklane z obtopionymi końcami , krótkie . 200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - PROBÓWKI - KUWETY DO FOTOMETRU POINTE 180.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki-kuwety do fotometru POINTE 180 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 - ZESTAW DO UTYLIZACJI RTĘCI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do utylizacji rtęci 2 zest..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 - ELEKTRODY DO EEG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czepek elektrodowy do EEG z elektrodami umocowanymi do czepka dla dorosłych ( 55 - 59 cm ) 2 szt 2. Czepek elektrodowy do EEG z elektrodami umocowanymi do czepka dla dzieci ( 51 - 55 cm ) 2 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - APARATY DO POMP INFUZYJNYCH PRZEPŁYWOWYCH TYPU AMEDA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Aparaty do pomp infuzyjnych przepływowych typu AMEDA 1 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.