eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na rewitalizacje budynku nr 1 - budynek koszarowy zlokalizowany jest na terenach dawnych koszar wojskowych w Głogowie w ramach zadania pn"Adaptacja budynku koszarowego na budynek mieszkalny przy ul.Wojska Polskiego - dokumentacja" wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych w tym m.in. decyzji pozwolenia na budowę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-04

Ogłoszenie nr 103980 - 2017 z dnia 2017-07-04 r.

Głogów: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na rewitalizacje budynku nr 1 - budynek koszarowy zlokalizowany jest na terenach dawnych koszar wojskowych w Głogowie w ramach zadania pn: "Adaptacja budynku koszarowego na budynek mieszkalny przy ul.Wojska Polskiego - dokumentacja" wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych w tym m.in. decyzji pozwolenia na budowę.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 54374


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, krajowy numer identyfikacyjny 39064729700000, ul. ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 767 265 437, e-mail hania@glogow.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.glogow.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na rewitalizacje budynku nr 1 - budynek koszarowy zlokalizowany jest na terenach dawnych koszar wojskowych w Głogowie w ramach zadania pn: "Adaptacja budynku koszarowego na budynek mieszkalny przy ul.Wojska Polskiego - dokumentacja" wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych w tym m.in. decyzji pozwolenia na budowę.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP 271.25.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie inwentaryzacji wielobranżowej wraz z oceną stanu technicznego, stanu zawilgocenia i zasolenia z badaniami mykologicznymi zawierającą zalecenia dotyczące wzmocnienia i prac naprawczych konstrukcji obiektu. Ocena stanu technicznego powinna zawierać również informacje odnoście elementów wyburzanych (konstrukcyjne, nie konstrukcyjne) i jaki będzie to miało wpływ na pozostałą cześć budynku. 3. Wykonanie dokumentacji projektowej wielobranżowej łącznie z technologią remontu wraz z przebudową z uwzględnieniem obowiązujących przepisów. 4. Rys historyczny: Teren przyszłego zagospodarowania obejmuje część działki o numerze 63/12 w Głogowie przy ul. Sikorskiego, AM 3 obręb 0004 Chrobry o całkowitej powierzchni 8 873 m2. Cała działka jest zabudowana 3 budynkami. Przedmiotem zamówienia jest budynek koszarowy nr 1 wybudowany w 1936r. Pozostałe budynki to : budynek garażowy nr 22 z 1910r, oraz dawny magazyn żywności budynek nr 23 wybudowany w 1918r, będący w przeszłości własnością Wojska Polskiego, od wielu lat pozostające w nieużytkowaniu. Na przedmiotowej działce znajdują się również asfaltowe i betonowe place utwardzone wokół budynków. Drogi asfaltowe, chodnik z płyt betonowych oraz pojedyncze zadrzewienia i zakrzewienia. Budynek objęty niniejszym opracowaniem, jest zlokalizowany równolegle i przylega bezpośrednio od wschodniej strony do ul. Wojska Polskiego. Od strony północnej i zachodniej krótszymi bokami budynek przylega do budynków koszarowych, od strony zachodniej placu defiladowego. W przeszłości pełnił funkcję koszarowo-mieszkalną. Zespół koszarowy, wraz z terenem na którym jest posadowiony budynek jest zabytkiem objęty Wojewódzką Ewidencją Zabytków oraz Gminną Ewidencja Zabytków. Projekt w całości podlegać będzie uzgodnieniu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Legnicy. Dane techniczne budynku : - powierzchnia zabudowy - 891 m2, - powierzchnia użytkowa - 2 773 m2, - kubatura budynku - 1 591,4 m3, - ilość kondygnacji - trzy nadziemne + poddasze użytkowe + piwnica, - ściany murowane z cegły, - więźba dachowa drewniana, krokwiowo - płatwiowa, - dach dwuspadowy z naczółkiem, kryty dachówka ceramiczną karpiówką, - okna drewniane skrzynkowe, - stolarka drzwiowa drewniana, płycinowa, - podłogi : terakota, wykładzina zmywalna, podłogi drewniane, - tynki wewnętrzne cementowo - wapienne III kategorii, malowane, fragmentami wyłożone glazurą, - elewacja - tynki cementowo - wapienne nakrapiane - instalacje : elektryczna, wod-kan, gaz i c.o. 5. Zakres przebudowy : Przeprojektowanie istniejącego budynku koszarowego nr 1 na cele mieszkaniowe wraz z projektem balkonów o konstrukcji lekkiej, dostawianych bez naruszenia konstrukcji budynku. Założenia funkcjonalne: - parter, I piętro, II pietro: 14M x 2 pokojowe ( pokój dzienny z aneksem kuchennym + sypialnia); 2M x 2 pokojowe ( pokój dzienny + kuchnia + sypialnia) - poddasze: 10M x 1 pokojowe ( pokój dzienny z aneksem kuchennym); 6M x 2 pokojowe ( pokój dzienny z aneksem kuchennym + sypialnia) 6.Zakres branżowy: - projekt architektoniczno - konstrukcyjny przebudowy obiektu celem dostosowania dla potrzeb użytkownika, - projekt branży sanitarnej - niezbędne instalacje sanitarne wraz z przyłączami, - projekt branży elektrycznej wraz z przyłączem - projekt instalacji solarnej UWAGA! Należy skoordynować wszystkie projekty branżowe w w/w zadaniu. 7.Przed przystąpieniem do projektu zasadniczego po zapoznaniu się ze szczegółowymi oczekiwaniami inwestora i użytkownika przedstawić 2 koncepcje rozwiązania technologicznego do akceptacji i dopiero po wyborze rozwiązania należy przystąpić do wykonywania projektu zasadniczego. 8.Projekt wykonawczy powinien uwzględniać zakres między innymi: § poszczególne projekty branżowe oraz rysunki koordynacyjne złożeniowe wielobranżowe § wyszczególnienie wyposażenia z dokładnym opisem i rysunkami (standard i zakres wyposażenia poszczególnych mieszkań uzgodniony zostanie na etapie realizacji projektu), § wykaz całego sprzętu z wszystkimi parametrami technicznymi § projekt wizualizacji elewacji (Projektant po wcześniejszym uzgodnieniu z inwestorem przedstawia 2 wizualizację do akceptacji, po wyborze rozwiązania wykonuje szczegółowe rysunki wykonawcze) § rysunki koordynacyjne zawierające wszystkie branże 9. Projektant jest zobowiązany do: 9.1.Uzyskania wszelkich niezbędnych warunków do projektowania i map do celów projektowych (zakres mapy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie - Dz. U. 1995.25.133). 9.2.Badania geologiczne ( odwierty przy narożach budynku) (zgodnie z Rozporządzeniem MTBiGM z dnia 25 kwietnia 2012 r. "w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych" (Dz. U. poz. 463); PN-EN 1997 - 1:2007. Eurokod 7: Projektowanie geotechniczne. Część 1: Zasady ogólne; Załącznik Krajowy (PN-EN 1997-1:2008.Ap2) do normy PN-EN 1997-1:2008. Eurokod 7: Projektowanie geotechniczne. Część 1: Zasady ogólne; PN-EN 1997 - 2:2007. Eurokod 7: Projektowanie geotechniczne. Część 2: Rozpoznanie i badanie podłoża gruntowego) 9.3.Wykonania projektów budowlanych i wykonawczych wszystkich wymaganych branż. Projekty te winny być sporządzone przez projektantów posiadających odpowiednie uprawnienia i doświadczenie wymagane dla każdej z branż. Projekty zostaną przekazane Zamawiającemu w ilości po 5 egz. każda branża w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji pdf oraz w wersji edytowalnej: opisy *doc, i rysunki *.dwg lub *.dxf Uwaga: Wykonanie projektów wykonawczych w żaden sposób nie może prowadzić do zmiany projektu budowlanego, na podstawie którego Zamawiający otrzymał decyzję pozwolenia na budowę. 9.4.Wykonania kosztorysów inwestorskich. Kosztorysy wszystkich branż zostaną przekazane Zamawiającemu w ilości po 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji pdf i edytowalnej *.ath Kosztorysy inwestorskie, Wykonawca wykona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. 2004 Nr.130, poz. 1389). 9.5.Wykonania przedmiarów robót Przedmiary wszystkich branż zostaną przekazane Zamawiającemu w ilości po 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji pdf i edytowalnej *.ath 9.6.Sporządzenia specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zostanie przekazana Zamawiającemu w ilości 3 egz. w wersji papierowej oraz w wersji pdf i edytowalnej *.doc Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowalnych Wykonawca sporządzi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego" (tekst pierwotny Dz.U. 2004r. Nr 202 poz. 2027, tekst jednolity: Dz. U. 2013r poz. 1129) 9.7.Uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji urzędowych i uzgodnień projektu wraz z pozwoleniem na budowę- wszystkie dokumenty przekazane będą Zamawiającemu na bieżąco w formie skanów w rozszerzeniu pdf, 9.8.Zapewnienia nadzoru autorskiego w zakresie min. 10 pobytów - na budowie w trakcie realizacji zadania na wezwania Zamawiającego. W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia ilości pobytów (ponad zaoferowane przez Wykonawcę), wynagrodzenie w tym zakresie ustalone zostanie na podstawie odrębnej umowy. 9.9. Zamawiający informuje, że do objętego niniejszą umową projektu budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach odrębnego opracowania projektowana jest droga dojazdowa wraz z odwodnieniem, oświetleniem , budową sieci sanitarnych, ogólnospławnych i sieci wodociągowych zlokalizowanych w tej drodze. Wykonawca realizujący przedmiot niniejszej umowy zobowiązany będzie do skoordynowania prac projektowych objętych niniejszą umową z realizowanym na podstawie odrębnej umowy projektem budowy układu komunikacyjnego. 10.Zakres opracowania : - Uzyskanie mapy do celów projektowych zgodnie rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. z 1995 r. Nr 25,poz. 133) - Badania geologiczne - Badania mykologiczne - Projekt koncepcji układu funkcjonalnego budynku w dwóch wariantach, - Projekt budowlany zagospodarowania terenu, - Projekt budowlany architektoniczno - konstrukcyjny, - Projekt budowlany branży sanitarnej - niezbędne instalacje sanitarne wraz z przyłączami, - Projekt budowlany branży elektrycznej wraz z przyłączami, - Uzgodnienia niezbędne do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, - Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, - Projekt wykonawczy wielobranżowy, - Projekt wykonawczy kolorystyki i wykończenia części wspólnych budynku, oraz elewacji - Szczegółową Specyfikację Techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - dla każdej branży, - Przedmiary robót budowlanych, - Kosztorysy inwestorskie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pracownia Architektoniczna Exigo Marek Kozieł, , ul.Kołłątaja 26/9, 24-100, Puławy, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 147600,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147600,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 246000,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.