eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Święta Katarzyna › Budowa sieci wodociągowej PEHD z podejściem do granic działek w rejonie ul. Czeremchowej w miejscowości Siechnice, gmina Święta Katarzyna.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Święta Katarzyna: Budowa sieci wodociągowej PEHD z podejściem do granic działek w rejonie ul. Czeremchowej w miejscowości Siechnice, gmina Święta Katarzyna.
Numer ogłoszenia: 103979 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Święta Katarzyna , ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie, tel. 071 3116256 wew 114, faks 071 3114370.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw-katarzyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej PEHD z podejściem do granic działek w rejonie ul. Czeremchowej w miejscowości Siechnice, gmina Święta Katarzyna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: rurociąg, odtworzenie dróg. odtworzenie terenu do stanu pierwotnego, odtworzenie przerwanych w trakcie realizacji robót urządzeń drenarskich, przejście przewiertem rzeki Zielona. Jeżeli zaistnieje taka konieczność, opracowanie projektu organizacji ruchu zastępczego i uzyskania zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem na drogach gminnych (lub powiatowych jeżeli dotyczy)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1, nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: posiadają wymagane uprawnienia, byli wykonawcą w okresie pięciu lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonawcą co najmniej dwóch robót w zakresie budowy sieci wodociągowych; do realizacji zamówienia będą użyte materiały, które posiadają właściwości użytkowe nie gorsze niż opisane w dokumentacji projektowej, a także posiadają ważne atesty, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, nie spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oferty (w załączeniu), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3. porozumienie regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli zaistnieje taka sytuacja, 4. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 5. oferta konsorcjum musi spełniać następujące wymagania - zawierać odrębne i niezależne dla każdego uczestnika konsorcjum wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum. Do oferty winna być dołączone porozumienie konsorcjum zawierające - oznaczenie stron umowy, oznaczenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum uwzględniające cały okres gwarancji, oznaczenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum oraz zasad reprezentacji, wskazania jednego podmiotu do odbioru korespondencji, określenie sposobu ustania konsorcjum. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stron konsorcjum w trakcie realizacji zadania z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 6. wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy, jeżeli są to osoby nie wykazane w rejestrze albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 7. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Wymagane jest dysponowanie kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane pozwalające na realizacje zadania inwestycyjnego i przynależącym do Izby Inżynierów Budownictwa. Do oferty należy dołączyć uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kierownika budowy w trakcie realizacji zadania, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców, 8. Co najmniej dwóch ważniejszych realizacji tożsamych do przedmiotu przetargu a zrealizowanych przez firmę w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami innych zamawiających potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy udokumentować realizację dwóch zadań z zakresu budowy sieci wodociągowej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Podwykonawca zgodnie z ustawą nie jest wykonawcą - przedłożone referencje podwykonawcy nie zapewnią spełnienia powyższego warunku, 9. oświadczenie o zapoznaniu się z terenem i zaakceptowaniu warunków przetargu, 10. oświadczenie spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu, 11. oświadczenie, że do realizacji zamówienia będą użyte materiały, które posiadają właściwości użytkowe nie gorsze niż opisane w dokumentacji projektowej, a także posiadają atesty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania, 12. harmonogram, 13. zaakceptowany projekt umowy, 14. cena zawarta w ofercie musi uwzględniać wszystkie prace wynikające z projektu i z wizji w terenie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw-katarzyna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Święta Katarzyna, ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 11:30, miejsce: Gmina Święta Katarzyna, ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, kancelaria parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.