To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-24
Warszawa: Opracowanie graficzne, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych w związku z wdrażaniem projektów z II osi priorytetowej POIiŚ
Numer ogłoszenia: 103975 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54899 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3, 02-362 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 318 70 82, faks 22 318 70 98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie graficzne, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych w związku z wdrażaniem projektów z II osi priorytetowej POIiŚ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby organizacji szkoleń, konsultacji, konferencji oraz innych wydarzeń informacyjnych lub udziału w nich w związku z pełnieniem przez CKPŚ roli Instytucji Wdrażającej w ramach II osi priorytetowej POIiŚ. Zamówienie realizowane jest w związku z projektami wdrażanymi przez CKPŚ w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, II oś priorytetowa, działanie 2.4 (priorytet inwestycyjny 6.iii) w zakresie: 1) ochrona in-situ lub ex-situ zagrożonych gatunków i siedlisk przyrodniczych; 2) rozwój zielonej infrastruktury, w tym zwiększanie drożności korytarzy ekologicznych lądowych i wodnych mających znaczenie dla ochrony różnorodności biologicznej i adaptacji do zmian klimatu. II. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części, tj. Część zamówienia nr 1. - teczki (400 szt.), długopisy (400 szt.) i notesy (400 szt.); Część zamówienia nr 2. - roll-up (2 szt.), składany stojak na broszury i ulotki A4 (2 szt.). W częściach nr 1., nr 2. przedmiot zamówienia obejmuje: 1. opracowanie graficzne, 2. wykonanie materiałów promocyjnych zgodnie z niniejszą specyfikacją, 3. dostarczenie materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego w Warszawie. Na wszystkich materiałach promocyjnych naniesione (w zależności od techniki określonej w OPZ) muszą być odpowiednie logotypy i treści informujące o dofinansowaniu zgodnie z wytycznymi aktualnymi dla POIiŚ 2014-2020 i dostępnymi na http://www.pois.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie/, a także logiem CKPŚ dostarczonym przez Zamawiającego w formie bitmapy lub pliku wektorowego. Oferowane w częściach nr 1., nr 2. materiały promocyjne, o których mowa powyżej, muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, pełnowartościowe, nieprefabrykowane, nieuszkodzone, bez jakichkolwiek wad fabrycznych czy użytkowych. W czasie dostawy zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć dostarczany towar przed wpływami atmosferycznymi, które mogłyby wpłynąć na jakość dostarczanych produktów. Wszystkie materiały ujęte w 2. części zamówienia będą objęte gwarancją Wykonawcy i zostaną dostarczone Zamawiającemu wraz z dokumentem gwarancji, przy tym okres gwarancji powinien wynosić co najmniej 12 miesięcy - liczone od dnia podpisania protokołu odbioru umowy. Wszelkie koszty gwarancji muszą być zawarte w cenie oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Teczki (400 szt.), długopisy (400 szt.) i notesy (400 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
- Agencja Reklamy Eureka Plus; B. Fedorowicz, R. Fedorowicz, Ul. 3 Maja 11/10, 35-030 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10498,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11060,16
Oferta z najniższą ceną: 10415,64 / Oferta z najwyższą ceną: 12054,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Roll-up (2 szt.), składany stojak na broszury i ulotki A4 (2 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARD; Krzysztof Dusza, Ul. Drzewieckiego 24/89, 54-129 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1579,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1143,90
Oferta z najniższą ceną: 1143,90 / Oferta z najwyższą ceną: 2681,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa przełączników sieciowych Cisco do sieci w Centrum Przetwarzania Danych
- Świadczenie usługi administracji i utrzymania w sprawności systemu CallCenter.
- Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej - teren AOM Nr 2 i Nr 3.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 2 pakietów.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie.
- Wykonanie inwestycji pn. "Część 1 - Rozbudowa ul. Jana Pawła II w Dzielnicy Wesoła. Realizacja projektów z Budżet Obywatelskiego w ul. Gwiaździstej i ul. Dzieci Warszawy; Część 2 - Budowa drogi dla...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa gadżetów promocyjnych i materiałów konferencyjnych z logo.
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- Produkcja i dostawa materiałów konferencyjnych na konferencję dotyczącą interwencji LEADER
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów reklamowych z logo Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.